quote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met dit zijn zelfs mijn grappen nog leuk.
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenkenquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve die Paul Wanker is er ook gewoon een bijrijder dood gegaan en dat boeit niemand. Ik kende Paul al niet eens, net als Kapi. Dat zegt heul veel.
Wat zegt dat dan? Meneer rens en kapi hebben zoveel status natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Behalve die Paul Wanker is er ook gewoon een bijrijder dood gegaan en dat boeit niemand. Ik kende Paul al niet eens, net als Kapi. Dat zegt heul veel.
ik heb al zijn films gezienquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
hoezo boeit het jou zoveel wat iemand die je niet kent van je vindtquote:Op maandag 2 december 2013 01:39 schreef tong80 het volgende:
Caland vanwaar jouw interesse in mij ?
Ik kan geen rooie bietjes eten en rood schijten met de geur van een verwaarloosde varkensstal of jij laat je neus zien.
Omdat hij best vaak op FOK! zit. Denk ik. Gok ik.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo boeit het jou zoveel wat iemand die je niet kent van je vindt
Ja dat hebben wij inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? Meneer rens en kapi hebben zoveel status natuurlijk.
Ik zou hem trouwens geen 40+ geven, dat geef ik je na.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al zijn films gezien
Ik was best een.beetje verliefd op hem
hij was lekker. Die ogenquote:Op maandag 2 december 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat hebben wij inderdaad.
[..]
Ik zou hem trouwens geen 40+ geven, dat geef ik je na.
Tsja... ik zou in shock zijn als Derksen doodgaat. Dan herdenk ik hem d.m.v een sigaartje op de wc.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenken
quote:Op maandag 2 december 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja... ik zou in shock zijn als Derksen doodgaat. Dan herdenk ik hem d.m.v een sigaartje op de wc.
Achja, iedereen moet doen waar hij zin in heeft maar af en toe krab ik mezelf toch wel eens achter de oren waar mensen hun prioriteiten leggen tegenwoordig.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar echt.. een stoet houden en herdenken
Ik ook.quote:Op maandag 2 december 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind elke user wel grappig eigenlijk.
Op hun eigen manier.
Het is ook een knappe man om te zien.quote:Op maandag 2 december 2013 01:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb al zijn films gezien
Ik was best een.beetje verliefd op hem
trusten c_aquote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga maar weer eens plassen. En slapen
Trusten
Precies. AUT IST GANZ GEIL!!quote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.wat is het toch fijn om autist te zijn he jr.
Nu niet meer. Dicht kistje xDquote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook een knappe man om te zien.
Standaard zondagnacht. 3-4 uurtjes slaapquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben ook weg. De groetjens.
Caland, ook tijd voor jou om te gaan jongen.
All night long LALALALAquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is geen tijdstip om seks te hebben.
Ik geloof dat de buren maar eens een nieuw bed moeten kopen ofzo
Ik ga met de OP beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
KLB topicquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de sterkte blijven over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Dank je. Ik werd verlegen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef tong80 het volgende:
En Tjacka is de nieuwe FOK!held.
Moest ik nog even kwijt.
Trusten
Blijven alleen de echte die hards over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef tong80 het volgende:
Is het merendeel hier Tjacka. Vandaar hun grote internetmonden.
Ik heb respect voor users met respect.quote:Op maandag 2 december 2013 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.
Trusten.quote:Op maandag 2 december 2013 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor users met respect.
Nu gaat ik echt legge.
Op één oor. Als ik op m'n neus ga legge kom ik niet in slaap.
Ze vragen Tjacka om raadquote:Op maandag 2 december 2013 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka. Ik slaap bijna niet meer. Zal Wasteland mij van moeheid hebben genezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |