Nu niet meer. Dicht kistje xDquote:Op maandag 2 december 2013 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook een knappe man om te zien.
Standaard zondagnacht. 3-4 uurtjes slaapquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben ook weg. De groetjens.
Caland, ook tijd voor jou om te gaan jongen.
All night long LALALALAquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is geen tijdstip om seks te hebben.
Ik geloof dat de buren maar eens een nieuw bed moeten kopen ofzo
Ik ga met de OP beginnen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
KLB topicquote:Op maandag 2 december 2013 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen de sterkte blijven over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Dank je. Ik werd verlegen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef tong80 het volgende:
En Tjacka is de nieuwe FOK!held.
Moest ik nog even kwijt.
Trusten
Blijven alleen de echte die hards over.quote:Op maandag 2 december 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Langzaam aan wordt de groep gezuiverd.
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 02:34 schreef tong80 het volgende:
Is het merendeel hier Tjacka. Vandaar hun grote internetmonden.
Ik heb respect voor users met respect.quote:Op maandag 2 december 2013 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor tong. Ik kan slecht met complimentjes om gaan.
Trusten.quote:Op maandag 2 december 2013 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb respect voor users met respect.
Nu gaat ik echt legge.
Op één oor. Als ik op m'n neus ga legge kom ik niet in slaap.
Ze vragen Tjacka om raadquote:Op maandag 2 december 2013 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka. Ik slaap bijna niet meer. Zal Wasteland mij van moeheid hebben genezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |