Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best veel ja. Was je een ongelukje dan?
En die Spanjaard van je dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik zou alleen kinderen willen van Kapi. En dat is niet mogelijk
Haar eierstokken beginnen al te trillen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen nu en 5 jaar zal het moeten lijkt me.
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef tong80 het volgende:
Caland zou een mooi jurylid zijn bij Idols. Van die nietszeggende mensen die zelf niks gepresteerd hebben die oordelen over talenten.
Caland zou Herman Brood, Lou Reed, Tom Waits en Neil Young nog weg hebben gestemd wegens niet zuiver op de graad.
Tering.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik zou alleen kinderen willen van Kapi. En dat is niet mogelijk
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haar eierstokken beginnen al te trillen.
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?
ja ik ben toch getrouwdquote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het was onmogelijk zei je.
Zie het je al voor je.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.
Zou pas leuk zijn als het kind gezond verstand heeft en gewoon voor Ajax wordtquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ov chipkaartquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ja tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan is het nog niet onmogelijk
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, alleen geen goede zaadjes
Mij wel. Binnenkort ben ik weg hier.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.
Doe niet zo dom JR.quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Mij wel. Binnenkort ben ik weg hier.
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou pas leuk zijn als het kind gezond verstand heeft en gewoon voor Ajax wordt.
Ja dat zegt Jr.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?
Mogelijkheden zijn er altijd.quote:
Preciesquote:
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeg je nu dat c_a een laag iq heeft?
daar hebben we geen.zin meer in.quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
.
Een baby met een baardquote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Maar staat een beetje raar als ik er een Kapi baby uitpers
Dat zou an sich heel goed staan, maar het zou wel een beetje vreemd zijn aangezien je met iemand anders getrouwd bent.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik
Maar staat een beetje raar als ik er een Kapi baby uitpers
Ik heb niet echt zo'n bewijsdrang, laat staan op een internetforum. Zou jij eigenlijk ook niet meer moeten hebbenquote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef tong80 het volgende:
Caland ik wil wel neerzetten wat ik heb gepresteerd. Maar dat wordt dan weer tegen me gebruikt en als lachmiddel benut.
Ik wil het je wel mondjesmaat voeren als jij ook uit de kast komt. Zet ik er mijn tegenprestatie tegenover.
hmf is voor feyenoordquote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn er altijd.
[..]
Precies
[..]
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.
Ik ben het met je mening is.quote:Op maandag 2 december 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn er altijd.
[..]
Precies
[..]
Als je voor Feyenoord bent zet ik altijd mijn vraagtekens ja.
Moet dit grappig zijn trouwens?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
PSV gaat hun grasmat vernieuwen. leggen A-viertjes naast elkaar.
Op papier hebben ze de beste selectie.
Laat ik maar niet over HMF beginnenquote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf is voor feyenoord
zijn IQ ligt boven de 150
Kapiteintje heeft een baard en dat krijgt die baby dan ook dat was de semi-grappige opmerking inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet dit grappig zijn trouwens?
Want dan HAHAHAHAHAHAHAHA XD XD
en anders, haha doe maar niet meer oke.
Goed gerecycled hoor Tong.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
heb ik al voor je gedaanquote:Op maandag 2 december 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over HMF beginnen
Ik denk dat ik een selectie.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
Vergeleken met dit zijn zelfs mijn grappen nog leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kapiteintje heeft een baard en dat krijgt die baby dan ook dat was de semi-grappige opmerking inderdaad.
daaromquote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zou an sich heel goed staan, maar het zou wel een beetje vreemd zijn aangezien je met iemand anders getrouwd bent.
Ok. Ik heb het even aangekeken, maar na de 10e afgezaagde kutgrap heb ik m'n mening voor vandaag weer bijgesteld. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |