Neen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is best veel ja. Was je een ongelukje dan?
En die Spanjaard van je dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik zou alleen kinderen willen van Kapi. En dat is niet mogelijk
Haar eierstokken beginnen al te trillen.quote:Op maandag 2 december 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen nu en 5 jaar zal het moeten lijkt me.
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef tong80 het volgende:
Caland zou een mooi jurylid zijn bij Idols. Van die nietszeggende mensen die zelf niks gepresteerd hebben die oordelen over talenten.
Caland zou Herman Brood, Lou Reed, Tom Waits en Neil Young nog weg hebben gestemd wegens niet zuiver op de graad.
Tering.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet.
Ik zou alleen kinderen willen van Kapi. En dat is niet mogelijk
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haar eierstokken beginnen al te trillen.
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb jij precies gepresteerd in je leven dan?
ja ik ben toch getrouwdquote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het was onmogelijk zei je.
Zie het je al voor je.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Er moet wel nieuwe aanwas komen in de SC natuurlijk.
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.quote:Op maandag 2 december 2013 01:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nummer 1 qua aantal reactie's op FOK! jwz.
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs dat is binnen een paar jaar verbroken door ons Stijntje.
Zou pas leuk zijn als het kind gezond verstand heeft en gewoon voor Ajax wordtquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ov chipkaartquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zie het je al voor je.een 3 jarige F'noord hoolie.
die zijn bankpas kwijt raakt.
ja tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dan is het nog niet onmogelijk
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel, alleen geen goede zaadjes
Mij wel. Binnenkort ben ik weg hier.quote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als jij ook nog hoog komt.
Doe niet zo dom JR.quote:Op maandag 2 december 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is de wetenschap voor uitgevonden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |