En je pa kwam nooit 's avonds bij je bed met je spelen?quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
En ze zijn nog steeds bij elkaar
Mijn zus is 15 jaar ouder.quote:Op maandag 2 december 2013 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nakomeling. Mijn broer is 10 jaar ouder en mijn zus 5 jaar ouder ( nee geen pics).
quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wel een aardig RTL programma. Help, mijn vader is een pedofiel.
Die heeft heerlijk op je getrokken vroeger.quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
Mag ik het wel vreemd vinden? Zouden je opa en oma leuk vinden een 32 jarige vent over de vloer bij je 16 jarige dochter.quote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 jaar later kwam ik
neequote:Op maandag 2 december 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je pa kwam nooit 's avonds bij je bed met je spelen?
Zaten er nog broers en zussen tussen?quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn zus is 15 jaar ouder.
En pot.
Nee. Wel nog eentje ervoor.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaten er nog broers en zussen tussen?
Bij de oude Grieken niet.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ook toen was pedofilie best wel een taboe.
Dat is best veel ja. Was je een ongelukje dan?quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Wel nog eentje ervoor.
nee natuurlijk nietquote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik het wel vreemd vinden? Zouden je opa en oma leuk vinden een 32 jarige vent over de vloer bij je 16 jarige dochter.
Sorry opa hooligan.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
laat opa hooligan dat maar niet lezen
PAAR [ afbeelding ] OP JE BOLLE [ afbeelding ]
ik zag het jaquote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Typhoon deed shit voor de koning.
geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb nog een wandelende tak geneukt toen die net net uit de fabriek kwam.quote:Op maandag 2 december 2013 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou die gozer met een honkbalknuppel het huis uit slaan gok ik zo.quote:Op maandag 2 december 2013 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
In het begin was het raar, maar het zijn de enige twee.die nog bij elkaar zijn. Dat betekent ook wel weer wat
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk.
Ach ja als je verliefd wordt hou je het niet tegen toch?
Weer niet grappig.quote:Op maandag 2 december 2013 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb nog een wandelende tak geneukt toen die net net uit de fabriek kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |