Ik heb er nog maar 15 jaar opzittenquote:Op maandag 2 december 2013 09:54 schreef tong80 het volgende:
charmed_Angel heb wel meer dan 25 jaar hard gewerkt.
Stond op samen met de krantenjongens.
Hoe oud ben jij wel niet dan.quote:Op maandag 2 december 2013 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 15 jaar opzitten
Best genoten wel.quote:Op maandag 2 december 2013 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Dat was me het wedstrijdje wel, gisteren.
Ach het voordeel is wel dat ik via FOK! een Forum Admin heb leren kennen.quote:
Opa.Bakkebaard ?quote:Op maandag 2 december 2013 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach het voordeel is wel dat ik via FOK! een Forum Admin heb leren kennen.
Die kent inmiddels alle hoeken van m'n bed.
Mediafiguren. Gisteren op de tribune was iedereen het er wel over eens dat PSV anderhalve kans heeft gehad en de eerste penalty terecht was. Zo hier en daar is er nog wel wat objectiviteit te vinden.quote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef tong80 het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om PSV. Maar wel heerlijk dat de gezamelijke IQ's van een tweeling zich in alle bochten moeten wringen om het bij het rechte eindhoven te hebben.
Dat snap ik ja. Kreeg gisteren zelfs bijna medelijden met die gasten in dat uitvak.quote:Op maandag 2 december 2013 11:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb me voornamelijk zitten ergeren. Man, man. Puinhoopje.
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.quote:Op maandag 2 december 2013 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mediafiguren. Gisteren op de tribune was iedereen het er wel over eens dat PSV anderhalve kans heeft gehad en de eerste penalty terecht was. Zo hier en daar is er nog wel wat objectiviteit te vinden.
De doeken van Feyenoord en het spel van psv was gelijkwaardig.quote:Op maandag 2 december 2013 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Kreeg gisteren zelfs bijna medelijden met die gasten in dat uitvak.
Maar toch niet helemaal.
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.quote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen! Iedereen weer afgekoeld/nuchter merk ik.
Die eerste trok ie zn arm er haast af. Die tweede kon ik echt geen reet van zien. Ik zag niet eens om wie het ging.quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.
Ik wist overigens bij die 2e 100% zeker dat hij zou missen. Dat past gewoon perfect bij Feyenoord en Pelle dit seizoen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e niet? Daar had ik persoonlijk juist helemaal geen twijfel over terwijl ik dat bij die eerste wel had.
Oh in FB. De man heeft toch wel een beetje gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De doeken van Feyenoord en het spel van psv was gelijkwaardig.
Lekker trolletje van mequote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat tong mij een troll noemde.
Die was wel oke. Maar portretten op dat formaat vind ik altijd lelijk.quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.
Tweede niet gezien door wat heftige rookontwikkeling om me heen.
Ik heb geen een doek gezien, op de radio hadden ze het over een eerbetoon aan een overleden supporter. Ik nam voor het gemak maar aan dat het doek voor Rooie Marck weer te zien was.quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest ook wel lachen om dat eerste doek.
Tweede niet gezien door wat heftige rookontwikkeling om me heen.
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen een doek gezien, op de radio hadden ze het over een eerbetoon aan een overleden supporter. Ik nam voor het gemak maar aan dat het doek voor Rooie Marck weer te zien was.
Aah ok, dat verhaal ken ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.
Bij mij vond vond iemand achter mij dat dat doek wel eerder had gemogen als ie al zo lang dood is. Ik wilde mezelf naar beneden gooien.quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was voor die Udo die 10 jaar geleden werd vermoord. Zag op de WC wat A4tjes hangen met een oproep tot medewerking.
Nou nou nou gewoon in de gracht kan toch ook gewoon.quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij mij vond vond iemand achter mij dat dat doek wel eerder had gemogen als ie al zo lang dood is. Ik wilde mezelf naar beneden gooien.
Die hebben jullie heul niet. Dat vak voor het uitvak wil ik typeren als een afvoerput. Dat volkquote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou gewoon in de gracht kan toch ook gewoon.
Wij hebben heul wel een gracht.quote:Op maandag 2 december 2013 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die hebben jullie heul niet. Dat vak voor het uitvak wil ik typeren als een afvoerput. Dat volken dan die psv'ers erbij. Tering, je kijkt echt je ogen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |