Geen slecht idee eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ik stel voor een gezamelijke tinychat /onzgc
Hohohoho. Er waren net nog rellen hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Nee daarom, dat vind ik zo kinderachtig. Net als mensen die ons dan maar meteen als homofiele manne bestempelen, kom op man. Hoe kortzichtig kan een mens zijn? Maar daar trekken wij ons niks van aan hè.quote:Op zondag 1 december 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We genieten vaak van elkaars lichaam. Maar dat maakt je niet gelijk een stelletje toch.
Ik ben ervan overtuigd dat ONZ SC en GRTD SC elkaars krachten kunnen binden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hohohoho. Er waren net nog rellen hoor.
Dan laten we het wel hier anders heb ik helemaal niks meer te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ONZ SC en GRTD SC elkaars krachten kunnen binden.
Dit kunnen mensen verkeerd interpreteren.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee daarom, dat vind ik zo kinderachtig. Net als mensen die ons dan maar meteen als homofiele manne bestempelen, kom op man. Hoe kortzichtig kan een mens zijn? Maar daar trekken wij ons niks van aan hè.
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan laten we het wel hier anders heb ik helemaal niks meer te doen.
Lijkt mij geen goed idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.
GRONZ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet 1 SC voor alle subfora samen.
Dan liever GRTDTWZSAOWAS.quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
GRTDTWSZ lijkt mij beter.
(Geen Reet Te Doen Terwijl We Stoned Zijn)
Nee maar ff serieus, waarom is dat er niet?quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
dat moet hilarisch worden ja.
Vraag het in FB.
Start een topic in FB dan.quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, waarom is dat er niet?
Misschien is er wel animo voor.
Ik wil wel modkr8equote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.quote:
Ik kom je feeden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Mag ik dan je kloon hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Dozen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij als mod daar geen grotere invloed op?
Dat woord alleen al klinkt eng.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.
[..]
Ik kom je feeden.
Waarvoor?quote:
Ja, net schoenendozen.quote:
Dat is na 2 reepjes toch al?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Het was niet mijn idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.
Wtf moet je met zoveel chocolaquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
Je vermenigvuldig je toch.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
quote:
Dank je.quote:
Ja!quote:
quote:
Nee, dan groei ik een extra snorhaar.quote:
Maar waarom wil je mijn kloon dan? Ben geen slaaf.quote:
feedenquote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Iedereen"? Mensen zijn niet zo eng als je denkt hoor.
Cadeauyoloquote:
Genotenquote:
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, ik ben extreem, extreem brak. Hoe heb jij je weekend weten te overleven>?
Alsof het nog een sterretje was, gekkerdquote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?
Ik kan de verantwoordelijkheid wel dragen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die eer zou te groot zijn denk je niet?
Wie was het boefje?quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?
Je spreekt natuurlijk uit ervaring als ex-modquote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan de verantwoordelijkheid wel dragen.
Haha ja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het nog een sterretje was, gekkerdEn ik zit inderdaad op een ijszak.
Wat heb je voor iets lekkers gehaald?quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal, daar ben ik weer.
mijn handen zijn bevroren.
Waar was je heen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
pringles, kwark met yoghurt en cruesli en jam (want lui om zelf te maken) en boterkoek ofzo. En een reep chocolade.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heb je voor iets lekkers gehaald?
Wat liefquote:
Hoe doe je dat? Bij ons is het neit koudquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
AH. ov abonnement ophalen, pakketje versturen, eten halen.quote:
geen handschoenen aan doenquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Bij ons is het neit koud
Ik ook.quote:
Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.quote:
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik ben een handschoen verloren van de week
nee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij de 1-1 stond ik opeens een wildvreemde te omhelsen. nohomo.
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.
Ik ben hele vlagen kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik had het niet verwacht dat met buizen aan kwamen zetten.Weet je nog dat jij deze in je hebt gehad? [ afbeelding ] Je ging ook nog out van de poppers geloof ik?
Dat heb je goed voor elkaar gebokst!quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brief gekregen van de Nuon. Krijg weer geld terug
Hopsakee.
Oké, dan is Ezelldorp nog wel beter.quote:
Lastig inderdaad. Ik heb wel een hele leuke avond gehad moet ik zeggen. Alleen van lekkere seks was het bij niet gekomen. Ik ben blij dat jij je wel heb vermaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hele vlagen kwijtDie laatste GHB/Poppers mix stond gelijk aan blackouts. Eeuwig zonde, om over mijn huidige kop en kontpijn nog maar te zwijgen
Wat een flauwe grap zeg.quote:
Ik weet niet of wij onze relatie nog kunnen voortzetten. Straks ga je ook nog met krachttermen gooien tijdens onze avondjes uit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.
davidquote:
Dat is geen excuus voor je mannendaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Waarom is mijn haar nu alweer vet, 6 uur geleden stond ik nog onder de douche
quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor je mannendaad.
verhuizenquote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu zin om ook naar de supermarkt te gaan, maar de dichtsbijzijnde is al gesloten. En de rest sluit zometeen. Ezelldorp
quote:Op zondag 1 december 2013 17:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gooi wat lekkere DnB graag. Voor op de fiets.
ze had via fb gedeeld dat ze in tc zat. Ik reageerde ''Ha''quote:
Dat ging per ongelukquote:
Ik ga even met een emo.gif strooien.quote:Op zondag 1 december 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze had via fb gedeeld dat ze in tc zat. Ik reageerde ''Ha''
Huidig TC-mod.quote:Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je spreekt natuurlijk uit ervaring als ex-mod
Ik ben hier nooit mod geweest.quote:Op zondag 1 december 2013 17:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Overloper![]()
FOK! inruilen voor TC, amateur.
vooral doenquote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga even met een emo.gif strooien.
Maar geen FOK! mod, kom op zeg, hoe diep moet je dan gezonken zijn. Ik noem een Fopje, een Tjacka, een LittleBrownie. Dat zegt toch genoeg?quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt de ambitie om mod te worden. De kans is verspeelt door uw rol als mediumoverloper.
Ik vind yvonne de meest trieste mod die je maar op een forum kan hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 17:55 schreef Rodawa het volgende:
Alleen zo'n aspirant-mod als Paul is triest.
met toto's oudersquote:
quote:
yvonne is dan ook geen modquote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind yvonne de meest trieste mod die je maar op een forum kan hebben.
Ik ga hier niet op in, omdat ik geen ban wil.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind yvonne de meest trieste mod die je maar op een forum kan hebben.
aldo, is vanavond je laatste tc avond?quote:
mag ik op de bruiloft komen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, omdat ik geen ban wil.
En omdat ik haar nog moet vragen om de hand van haar dochter.
Waarom niet.quote:
quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
aldo, is vanavond je laatste tc avond?
oh shitquote:
Oke dan maken we er een missa van.quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welEn anders de 12e nog
Ik doe mijn feestmuts vast opquote:Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dan maken we er een missa van.
( met toto's ouders )
Bron.quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Er worden drie letters toegevoegd aan het alfabet zodat wij het kennen. Echt onzin.Maar daarmee zou onze communicatie uitgebreid worden of zoiets. Dat wordt dus een nieuw toetsenbord kopen.
De klanken zijn 'ding', 'eim' en 'kid' ofzo.
Vind je het heel raar als ik je niet geloofquote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Er worden drie letters toegevoegd aan het alfabet zodat wij het kennen. Echt onzin.Maar daarmee zou onze communicatie uitgebreid worden of zoiets. Dat wordt dus een nieuw toetsenbord kopen.
De klanken zijn 'ding', 'eim' en 'kid' ofzo.
http://www.nu.nl/netbinne(...)ters-uitgebreid.htmlquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het heel raar als ik je niet geloof
Schop hem daar maar van af.quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zit echt op je humorstoel vandaag hé.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/netbinne(...)ters-uitgebreid.html
quote:Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Suggesties voor een mogelijk vervolg aan uw tocht
Keer terug naar NU.nl
Keer terug naar uw vorige pagina
Laat het ons weten indien u van mening bent dat het een fout betreft die door ons opgelost moet worden (graag met vermelding van de URL en de exacte foutmelding)
Ik ben nergens aan het crewbashen dus vertel.quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zit echt op je humorstoel vandaag hé.
Ok.quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben nergens aan het crewbashen dus vertel.
Wat?quote:
Daar betaal je in Mutodorp een boete van 97 euro voor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dan is Ezelldorp nog wel beter.Alleen wonen er wel erg veel oudjes. Laatste parkeerde in het centrum zo'n vent zijn auto half op de stoep en half op de parkeerplaats.
yo mutoquote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Kut, ik ben vergeten Sof te groeten.
Hallo SuperSof
pudding.quote:
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.quote:
tjacka heeft een kleine penerquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.
Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.quote:
omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok itquote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?
[..]
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.
Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok it
Ik was aan het koken en Fokken tegelijk. Maar, het liep uit de hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
oke noem de meisjes dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ja oke. laat maar. je leven is verpest.quote:
Wat is daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.quote:Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke. laat maar. je leven is verpest.
Smoothquote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat die foto nogal onflatterend is genomen.
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.quote:Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat die foto nogal onflatterend is genomen.
Alle vier?quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.
Bloedserieus.quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.
Ken haar niet, geen idee. Volgens mij is het gewoon een Turks meisje.quote:
Niemand lacht haar uit, maar het is echt een apart hoofd.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
Je hoeft haar natuurlijk niet uit te lachen of belachelijk te maken of denigrerend te reageren maar ik verwachtte dat wel iedereen kon zien dat er íets met de foto aan de hand is.
En als we het over Turken hebben, dan hebben we het over ...quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken haar niet, geen idee. Volgens mij is het gewoon een Turks meisje.
Over welke van de 4 moet ik lachen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand lacht haar uit, maar het is echt een apart hoofd.
Niet zo schijnheilig doen. Ik veroordeel je er verder niet om maar 't is wel zo.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vertel, waar zie je me precies lachen?quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen. Ik veroordeel je er verder niet om maar 't is wel zo.
Makkelijk hoor, iemand pakken op uiterlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de foto lag... Mja, een boel uiterlijke kenmerken die bij mij niet opvallen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
Je hoeft haar natuurlijk niet uit te lachen of belachelijk te maken of denigrerend te reageren maar ik verwachtte dat wel iedereen kon zien dat er íets met de foto aan de hand is.
Bonus vrijgespeeld. Officieel 1500 euro rijker. Minstensquote:
woowquote:Op zondag 1 december 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bonus vrijgespeeld. Officieel 1500 euro rijker. Minstens
Zaterdag toch?quote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.
Ja. Ben wel benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat staat hier ook aan.sommige mensen zijn wel echt dom hoor
Prima dagje met Feyenoord erbij.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis latenquote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Whut?quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis laten
Jullie ook goed.quote:
Ja is een psychische ziekte.quote:
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.quote:
Oh zo.. Ja.quote:
Hij wil je de kelder in hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Waarom saggie?quote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Niet zeggen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet al hoe deze eindigt. Ken je die een met Derek? Die was wel.
Waarom doen ze dat dan?quote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo.. Ja.
Maar ik denk dat dit gewoon een gekkie is. Gaat over mensen die elkaar ontmoeten op het internet en de één wordt verliefd en wil de ander ontmoeten maar vaak is de ander nep of een man ipv een vrouw ofzo.
En nu is er eentje die zegt dat ze kanker heeft maar ze is sowieso al niet degene van de fotos
Ajax gewonnen, psv verloren, amateurclub verloren, en az verloren.quote:
Ja, weet niet. Daarom Catfish. Een gast zei een vrouw te zijn en ging daten met mannen enzo blabla en die flipte 'm helemaal dat ie op deze manier mannen te pakken wilde nemen die eigenlijk een vriendin hadden ofzo. Was echt een idiootquote:
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindequote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor. Ehm, weet niet..
Denk 't niet, heb alleen nog maar afleveringen gezien die geen einde hadden waaruit een relatie kwam ofzo zeg maar
Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet nietquote:
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet niet
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omgquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
O, die gozer die vroeger dakloos was? Dat was echt ziek.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
Linkje?quote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstellingquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomtquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindeis. Er komt een Nederlandse versie hè.
Vrijstelling voor watquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstelling
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoonquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzo![]()
lolwatquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.quote:
Ik vond het best eng toen hij zo aan kwam lopen en zo ging klappenquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoon!!
Ik ook hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomt
Oh echt? Hahahaha, zal wel beetje vertyft zijn in het Nederlands
ik kijk nu, maar ik snap er niks vanquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Omg, Ezell.. zij is écht een stalker omg wat creepy. Die 'hij is mijn michael' omg omg.
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, vaak zijn het vrouwen die zich mooier voordoen en irl eigenlijk beetje fatty zijn ofzo.
Klinkt in ieder geval naar iets waar je wat aan hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het best eng toen hij zo aan kwam lopen en zo ging klappen
Pff, geeeen idee..quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
Ben wel nieuwsgierig naar het zal zijn, in het Nederlands. Ik denk dat daar minder nepperds tussen zitten.
Ook.. maar geen idee of t vaker is ofzo hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben na een avondje zuipen altijd zo geil hé.
Kun jij dit?quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben na een avondje zuipen altijd zo geil hé.
Je hebt in deze show vaak mannen die vrouwen blijken te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijk
Ja ook als ik het niet ga doen want dan weet ik in ieder geval van 1 opleiding zeker of ik hem wil doen of nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval naar iets waar je wat aan hebt.
Ik dacht ook: woooow ze gaan vechtenquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Verbaas me sowieso wel dat ze geen bewaker hebben ofzo? Of misschien hebben ze dat wel
[..]
Pff, geeeen idee..
[..]
Ook.. maar geen idee of t vaker is ofzo hoor
"Dutch Vines"quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij dit?
https://www.facebook.com/(...)30571&type=2&theater
dat weet je alquote:
Wtfquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt in deze show vaak mannen die vrouwen blijken te zijn.
verwijder je kebabquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Vandaag bloem afgewogen maar dat ligt er maar net aan wat ik kook xD
Joaquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht ook: woooow ze gaan vechten
Misschien dat er iemand buiten beeld staat ofzo. Op zich wel verstandig.
gelukkig nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij dit?
https://www.facebook.com/(...)30571&type=2&theater
78, ben laatst 5 kilo afgevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |