quote:Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat die foto nogal onflatterend is genomen.
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.quote:Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dat die foto nogal onflatterend is genomen.
Alle vier?quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.
Bloedserieus.quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Ik denk namelijk dat ze gehandicapt is.
Ken haar niet, geen idee. Volgens mij is het gewoon een Turks meisje.quote:
Niemand lacht haar uit, maar het is echt een apart hoofd.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
Je hoeft haar natuurlijk niet uit te lachen of belachelijk te maken of denigrerend te reageren maar ik verwachtte dat wel iedereen kon zien dat er íets met de foto aan de hand is.
En als we het over Turken hebben, dan hebben we het over ...quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken haar niet, geen idee. Volgens mij is het gewoon een Turks meisje.
Over welke van de 4 moet ik lachen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand lacht haar uit, maar het is echt een apart hoofd.
Niet zo schijnheilig doen. Ik veroordeel je er verder niet om maar 't is wel zo.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vertel, waar zie je me precies lachen?quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen. Ik veroordeel je er verder niet om maar 't is wel zo.
Makkelijk hoor, iemand pakken op uiterlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de foto lag... Mja, een boel uiterlijke kenmerken die bij mij niet opvallen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Tchock het volgende:
Je hoeft haar natuurlijk niet uit te lachen of belachelijk te maken of denigrerend te reageren maar ik verwachtte dat wel iedereen kon zien dat er íets met de foto aan de hand is.
Bonus vrijgespeeld. Officieel 1500 euro rijker. Minstensquote:
woowquote:Op zondag 1 december 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bonus vrijgespeeld. Officieel 1500 euro rijker. Minstens
Zaterdag toch?quote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.
Ja. Ben wel benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat staat hier ook aan.sommige mensen zijn wel echt dom hoor
Prima dagje met Feyenoord erbij.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis latenquote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Whut?quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis laten
Jullie ook goed.quote:
Ja is een psychische ziekte.quote:
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.quote:
Oh zo.. Ja.quote:
Hij wil je de kelder in hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Waarom saggie?quote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Niet zeggen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet al hoe deze eindigt. Ken je die een met Derek? Die was wel.
Waarom doen ze dat dan?quote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo.. Ja.
Maar ik denk dat dit gewoon een gekkie is. Gaat over mensen die elkaar ontmoeten op het internet en de één wordt verliefd en wil de ander ontmoeten maar vaak is de ander nep of een man ipv een vrouw ofzo.
En nu is er eentje die zegt dat ze kanker heeft maar ze is sowieso al niet degene van de fotos
Ajax gewonnen, psv verloren, amateurclub verloren, en az verloren.quote:
Ja, weet niet. Daarom Catfish. Een gast zei een vrouw te zijn en ging daten met mannen enzo blabla en die flipte 'm helemaal dat ie op deze manier mannen te pakken wilde nemen die eigenlijk een vriendin hadden ofzo. Was echt een idiootquote:
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindequote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor. Ehm, weet niet..
Denk 't niet, heb alleen nog maar afleveringen gezien die geen einde hadden waaruit een relatie kwam ofzo zeg maar
Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet nietquote:
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet niet
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omgquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
O, die gozer die vroeger dakloos was? Dat was echt ziek.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
Linkje?quote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstellingquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomtquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindeis. Er komt een Nederlandse versie hè.
Vrijstelling voor watquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstelling
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoonquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzo![]()
lolwatquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.quote:
Ik vond het best eng toen hij zo aan kwam lopen en zo ging klappenquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoon!!
Ik ook hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomt
Oh echt? Hahahaha, zal wel beetje vertyft zijn in het Nederlands
ik kijk nu, maar ik snap er niks vanquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Omg, Ezell.. zij is écht een stalker omg wat creepy. Die 'hij is mijn michael' omg omg.
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, vaak zijn het vrouwen die zich mooier voordoen en irl eigenlijk beetje fatty zijn ofzo.
Klinkt in ieder geval naar iets waar je wat aan hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond het best eng toen hij zo aan kwam lopen en zo ging klappen
Pff, geeeen idee..quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook hoor.![]()
Ben wel nieuwsgierig naar het zal zijn, in het Nederlands. Ik denk dat daar minder nepperds tussen zitten.
Ook.. maar geen idee of t vaker is ofzo hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijk
quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben na een avondje zuipen altijd zo geil hé.
Kun jij dit?quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben na een avondje zuipen altijd zo geil hé.
Je hebt in deze show vaak mannen die vrouwen blijken te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijk
Ja ook als ik het niet ga doen want dan weet ik in ieder geval van 1 opleiding zeker of ik hem wil doen of nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval naar iets waar je wat aan hebt.
Ik dacht ook: woooow ze gaan vechtenquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Verbaas me sowieso wel dat ze geen bewaker hebben ofzo? Of misschien hebben ze dat wel
[..]
Pff, geeeen idee..
[..]
Ook.. maar geen idee of t vaker is ofzo hoor
"Dutch Vines"quote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij dit?
https://www.facebook.com/(...)30571&type=2&theater
dat weet je alquote:
Wtfquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt in deze show vaak mannen die vrouwen blijken te zijn.
verwijder je kebabquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Vandaag bloem afgewogen maar dat ligt er maar net aan wat ik kook xD
Joaquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht ook: woooow ze gaan vechten
Misschien dat er iemand buiten beeld staat ofzo. Op zich wel verstandig.
gelukkig nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun jij dit?
https://www.facebook.com/(...)30571&type=2&theater
78, ben laatst 5 kilo afgevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |