woowquote:Op zondag 1 december 2013 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bonus vrijgespeeld. Officieel 1500 euro rijker. Minstens
Zaterdag toch?quote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.
Ja. Ben wel benieuwd naar dezequote:Op zondag 1 december 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat staat hier ook aan.sommige mensen zijn wel echt dom hoor
Prima dagje met Feyenoord erbij.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis latenquote:Op zondag 1 december 2013 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Kanker verzinnen zou namelijk echt sick zijn
Whut?quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er veel die dat doen en hun kinderen maanden thuis laten
Jullie ook goed.quote:
Ja is een psychische ziekte.quote:
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.quote:
Oh zo.. Ja.quote:
Hij wil je de kelder in hebbenquote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Waarom saggie?quote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Mijn vader is heel saggie thuis. Ik ben maar naar mijn zolderkamer gevlucht.
Niet zeggen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet al hoe deze eindigt. Ken je die een met Derek? Die was wel.
Waarom doen ze dat dan?quote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo.. Ja.
Maar ik denk dat dit gewoon een gekkie is. Gaat over mensen die elkaar ontmoeten op het internet en de één wordt verliefd en wil de ander ontmoeten maar vaak is de ander nep of een man ipv een vrouw ofzo.
En nu is er eentje die zegt dat ze kanker heeft maar ze is sowieso al niet degene van de fotos
Ajax gewonnen, psv verloren, amateurclub verloren, en az verloren.quote:
Ja, weet niet. Daarom Catfish. Een gast zei een vrouw te zijn en ging daten met mannen enzo blabla en die flipte 'm helemaal dat ie op deze manier mannen te pakken wilde nemen die eigenlijk een vriendin hadden ofzo. Was echt een idiootquote:
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindequote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet zeggen hoor. Ehm, weet niet..
Denk 't niet, heb alleen nog maar afleveringen gezien die geen einde hadden waaruit een relatie kwam ofzo zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |