rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.quote:

tjacka heeft een kleine penerquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.

Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.quote:

omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok itquote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?
[..]
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.

Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok it

Ik was aan het koken en Fokken tegelijk. Maar, het liep uit de hand.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck

oke noem de meisjes dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.

quote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞

ja oke. laat maar. je leven is verpest.quote:

Wat is daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck

Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.quote:Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke. laat maar. je leven is verpest.

Smoothquote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |