http://www.nu.nl/netbinne(...)ters-uitgebreid.htmlquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind je het heel raar als ik je niet geloof
Schop hem daar maar van af.quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zit echt op je humorstoel vandaag hé.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/netbinne(...)ters-uitgebreid.html
quote:Er is een fout opgetreden
De pagina die u op onze site zocht kan helaas niet gevonden worden.
Suggesties voor een mogelijk vervolg aan uw tocht
Keer terug naar NU.nl
Keer terug naar uw vorige pagina
Laat het ons weten indien u van mening bent dat het een fout betreft die door ons opgelost moet worden (graag met vermelding van de URL en de exacte foutmelding)
Ik ben nergens aan het crewbashen dus vertel.quote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zit echt op je humorstoel vandaag hé.
Ok.quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben nergens aan het crewbashen dus vertel.
Wat?quote:
Daar betaal je in Mutodorp een boete van 97 euro voor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dan is Ezelldorp nog wel beter.Alleen wonen er wel erg veel oudjes. Laatste parkeerde in het centrum zo'n vent zijn auto half op de stoep en half op de parkeerplaats.
yo mutoquote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
Kut, ik ben vergeten Sof te groeten.
Hallo SuperSof
pudding.quote:
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.quote:
tjacka heeft een kleine penerquote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.
Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?quote:Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
rodawa is echt een hoer. hij had het net ook al over tjacka.
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.quote:
omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok itquote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom maakt me dat nou meteen een hoer?
[..]
Ik? Haha, dat hoor ik wel vaker ja, bedankt.
Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je aldo ook al hebt gehad. en bou en tim. en va en fok it
Ik was aan het koken en Fokken tegelijk. Maar, het liep uit de hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
oke noem de meisjes dan maarquote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik homo én hoer ben? Ik heb de helft van die namen niet gehad. Driekwart niet zelfs. En je vergeet de meisjes te noemen.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
ja oke. laat maar. je leven is verpest.quote:
Wat is daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holy fuck
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.quote:Op zondag 1 december 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke. laat maar. je leven is verpest.
Smoothquote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom jij dan hierheen, dan kan ik mijn fout van toen compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |