Genotenquote:
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, ik ben extreem, extreem brak. Hoe heb jij je weekend weten te overleven>?
Alsof het nog een sterretje was, gekkerdquote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?
Ik kan de verantwoordelijkheid wel dragen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die eer zou te groot zijn denk je niet?
Wie was het boefje?quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb net mogen ingrijpen als mod zijnde. Dat maakte mijn kater wel weer goed. Heb je nog last van je sterretje of moet ik uhh rondje zeggen?
Je spreekt natuurlijk uit ervaring als ex-modquote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan de verantwoordelijkheid wel dragen.
Haha ja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het nog een sterretje was, gekkerdEn ik zit inderdaad op een ijszak.
Wat heb je voor iets lekkers gehaald?quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
hallo allemaal, daar ben ik weer.
mijn handen zijn bevroren.
Waar was je heen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
pringles, kwark met yoghurt en cruesli en jam (want lui om zelf te maken) en boterkoek ofzo. En een reep chocolade.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heb je voor iets lekkers gehaald?
Wat liefquote:
Hoe doe je dat? Bij ons is het neit koudquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
AH. ov abonnement ophalen, pakketje versturen, eten halen.quote:
geen handschoenen aan doenquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Bij ons is het neit koud
Ik ook.quote:
Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.quote:
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik ben een handschoen verloren van de week
nee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij de 1-1 stond ik opeens een wildvreemde te omhelsen. nohomo.
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.
Ik ben hele vlagen kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik had het niet verwacht dat met buizen aan kwamen zetten.Weet je nog dat jij deze in je hebt gehad? [ afbeelding ] Je ging ook nog out van de poppers geloof ik?
Dat heb je goed voor elkaar gebokst!quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brief gekregen van de Nuon. Krijg weer geld terug
Hopsakee.
Oké, dan is Ezelldorp nog wel beter.quote:
Lastig inderdaad. Ik heb wel een hele leuke avond gehad moet ik zeggen. Alleen van lekkere seks was het bij niet gekomen. Ik ben blij dat jij je wel heb vermaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hele vlagen kwijtDie laatste GHB/Poppers mix stond gelijk aan blackouts. Eeuwig zonde, om over mijn huidige kop en kontpijn nog maar te zwijgen
Wat een flauwe grap zeg.quote:
Ik weet niet of wij onze relatie nog kunnen voortzetten. Straks ga je ook nog met krachttermen gooien tijdens onze avondjes uit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.
davidquote:
Dat is geen excuus voor je mannendaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Waarom is mijn haar nu alweer vet, 6 uur geleden stond ik nog onder de douche
quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor je mannendaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |