Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.quote:
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik ben een handschoen verloren van de week
nee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ken je het gezegde de haas eet geen vis?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook.
Bij de 1-1 stond ik opeens een wildvreemde te omhelsen. nohomo.
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.quote:Op zondag 1 december 2013 17:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fok-it, zo'n coming out kan het toch moeilijk voor je maken begrijp ik.
Ik ben hele vlagen kwijtquote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha ja.
Ik had het niet verwacht dat met buizen aan kwamen zetten.Weet je nog dat jij deze in je hebt gehad? [ afbeelding ] Je ging ook nog out van de poppers geloof ik?
Dat heb je goed voor elkaar gebokst!quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brief gekregen van de Nuon. Krijg weer geld terug
Hopsakee.
Oké, dan is Ezelldorp nog wel beter.quote:
Lastig inderdaad. Ik heb wel een hele leuke avond gehad moet ik zeggen. Alleen van lekkere seks was het bij niet gekomen. Ik ben blij dat jij je wel heb vermaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben hele vlagen kwijtDie laatste GHB/Poppers mix stond gelijk aan blackouts. Eeuwig zonde, om over mijn huidige kop en kontpijn nog maar te zwijgen
Wat een flauwe grap zeg.quote:
Ik weet niet of wij onze relatie nog kunnen voortzetten. Straks ga je ook nog met krachttermen gooien tijdens onze avondjes uit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk dat je het allemaal wilt delen maar ik vind discretie belangrijk in onze relatie.
davidquote:
Dat is geen excuus voor je mannendaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
Waarom is mijn haar nu alweer vet, 6 uur geleden stond ik nog onder de douche
quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is geen excuus voor je mannendaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |