Ik wil wel modkr8equote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ik stel voor een gezamelijke tinychat /onzgc
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.quote:
Ik kom je feeden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Mag ik dan je kloon hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Dozen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij als mod daar geen grotere invloed op?
Dat woord alleen al klinkt eng.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.
[..]
Ik kom je feeden.
Waarvoor?quote:
Ja, net schoenendozen.quote:
Dat is na 2 reepjes toch al?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Het was niet mijn idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.
Wtf moet je met zoveel chocolaquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
Je vermenigvuldig je toch.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
quote:
Dank je.quote:
Ja!quote:
quote:
Nee, dan groei ik een extra snorhaar.quote:
Maar waarom wil je mijn kloon dan? Ben geen slaaf.quote:
feedenquote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Iedereen"? Mensen zijn niet zo eng als je denkt hoor.
Cadeauyoloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |