Geen slecht idee eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ik stel voor een gezamelijke tinychat /onzgc
Hohohoho. Er waren net nog rellen hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Nee daarom, dat vind ik zo kinderachtig. Net als mensen die ons dan maar meteen als homofiele manne bestempelen, kom op man. Hoe kortzichtig kan een mens zijn? Maar daar trekken wij ons niks van aan hè.quote:Op zondag 1 december 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We genieten vaak van elkaars lichaam. Maar dat maakt je niet gelijk een stelletje toch.
Ik ben ervan overtuigd dat ONZ SC en GRTD SC elkaars krachten kunnen binden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hohohoho. Er waren net nog rellen hoor.
Dan laten we het wel hier anders heb ik helemaal niks meer te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ONZ SC en GRTD SC elkaars krachten kunnen binden.
Dit kunnen mensen verkeerd interpreteren.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee daarom, dat vind ik zo kinderachtig. Net als mensen die ons dan maar meteen als homofiele manne bestempelen, kom op man. Hoe kortzichtig kan een mens zijn? Maar daar trekken wij ons niks van aan hè.
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan laten we het wel hier anders heb ik helemaal niks meer te doen.
Lijkt mij geen goed idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.
GRONZ?quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een nieuw subforum, waarbij Tjacka & LB & Fopje mod zijn.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet 1 SC voor alle subfora samen.
Dan liever GRTDTWZSAOWAS.quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
GRTDTWSZ lijkt mij beter.
(Geen Reet Te Doen Terwijl We Stoned Zijn)
Nee maar ff serieus, waarom is dat er niet?quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
dat moet hilarisch worden ja.
Vraag het in FB.
Start een topic in FB dan.quote:Op zondag 1 december 2013 17:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus, waarom is dat er niet?
Misschien is er wel animo voor.
Ik wil wel modkr8equote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.quote:
Ik kom je feeden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Mag ik dan je kloon hebben?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Wij hebben hier twee grote dozen met chocolade liggen. Dit weekend vermenigvuldig ik mezelf.
Dozen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij als mod daar geen grotere invloed op?
Dat woord alleen al klinkt eng.quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is het ook. Er is plek voor bijna iedereen.
[..]
Ik kom je feeden.
Waarvoor?quote:
Ja, net schoenendozen.quote:
Dat is na 2 reepjes toch al?quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
Het was niet mijn idee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga mij niet belachelijk maken met jouw idee.
Wtf moet je met zoveel chocolaquote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
Je vermenigvuldig je toch.quote:Op zondag 1 december 2013 17:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat woord alleen al klinkt eng.
[..]
Waarvoor?
[..]
Ja, net schoenendozen.
quote:
Dank je.quote:
Ja!quote:
quote:
Nee, dan groei ik een extra snorhaar.quote:
Maar waarom wil je mijn kloon dan? Ben geen slaaf.quote:
feedenquote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Iedereen"? Mensen zijn niet zo eng als je denkt hoor.
Cadeauyoloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |