oh okquote:
Ze zegt van nietquote:
?quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
FOk-koppel van het jaar 2013.
Zijn Broodjesmeerkaas en ik alquote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
Dit mag denk ik niet van cachet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
Ik ga met inso.quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka gaat al met cachie. Of inso.
1 van die twee gaat met cachie
Ik merk het godverdomme.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI, je kwaliteit gaat drastisch omlaag
en cachie gaat nog steeds solo?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en cachie gaat nog steeds solo?
Nee oke, je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Het is ook niet meteen alsof ik Tjacka neuk ofzo. Oké, misschien hebben we eens gerawdogged, maar dat was slechts één keer. Dat maakt ons niet meteen een homokoppel.
Dat is mijn buitenvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en cachie gaat nog steeds solo?
niets nieuwsquote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI, je kwaliteit gaat drastisch omlaag
Dit inderdaad. We genieten vaak van elkaars lichaam. Maar dat maakt je niet gelijk een stelletje toch.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Het is ook niet meteen alsof ik Tjacka neuk ofzo. Oké, misschien hebben we eens gerawdogged, maar dat was slechts één keer. Dat maakt ons niet meteen een homokoppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |