Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet nietquote:
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Morgen weer effekes verder leren. Het is natuurlijk niet echt een studie he, althans zo zie ik jet niet
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omgquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
O, die gozer die vroeger dakloos was? Dat was echt ziek.quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Ezell heb je die ene gezien van een man die deed alsof hij een meisje was en ervoor zorgde dat een jongen zijn relatie uit maakte zodat hij met 'haar' kon zijn. en toen ze elkaar ontmoetten ging die man zo klappen ofzowas wel ziek
Linkje?quote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoel ik volgens mij. Was echt een tyfus mongoo ldat omg
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstellingquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kunt er toch een papiertje mee winnen. Diploma = diploma.
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomtquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er zitten sowieso twee tussen waarvan het eindeis. Er komt een Nederlandse versie hè.
Vrijstelling voor watquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik examen hier in doe en hbo psychologie ga doen heb je wel vrijstelling
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoonquote:Op zondag 1 december 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hij deed het omdat hij wilde laten zien dat je niet vreemd moest gaan ofzo![]()
lolwatquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef supersof het volgende:
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.quote:
Ik vond het best eng toen hij zo aan kwam lopen en zo ging klappenquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij lokte 't zelf uit gewoon!!
Ik ook hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik kijk niet iedere week hoor.. Alleen als ik het onthou en als 't uitkomt
Oh echt? Hahahaha, zal wel beetje vertyft zijn in het Nederlands
ik kijk nu, maar ik snap er niks vanquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Omg, Ezell.. zij is écht een stalker omg wat creepy. Die 'hij is mijn michael' omg omg.
Oh. Dacht dat jongens dat vaker deden eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, vaak zijn het vrouwen die zich mooier voordoen en irl eigenlijk beetje fatty zijn ofzo.
Klinkt in ieder geval naar iets waar je wat aan hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vak waarschijnlijk. Dit is Inleiding in de psychologie dus klinkt als een vak voor je eerste jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |