SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
Gwn coachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik zat alleen te luisteren, ik kijk op en zie Ilse weer maniertjes doen
Precies en nu ook weer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gwn coachen
En geen flauwekulletjes
[ afbeelding ]
Keelontstekingquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Als Mitchell weer tegenvalt vliegt ie er uit denk ik
Kan niet de ouders zijn er.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Greys het volgende:
Als Mitchell weer tegenvalt vliegt ie er uit denk ik
Jim is ook al 10 jaar verkouden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ah smoesje, keelonsteking gehad en nog herstellende.
Nee hoor alleen zijn haar vind ik tofquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet zo haten, die krokodillentranen van Ali zou jij wel weer helemaal tof gevonden hebben.
geen smoes hoor, was vorige week duidelijk te horenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ah smoesje, keelonsteking gehad en nog herstellende.
Nou dat dat geen smoes is kon je vorige week en nu wel heel duidelijk horen hoorquote:
Kan niet, hij gaat zo direct huilen of zijn moeder gaat huilen...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Nou, hup, naar huis.
Dit klinkt nergens naar.
Eerste paar zinnen waren gruwelijk in elk geval.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het wel goed. Beetje saai. Maar wel goed.
Nee, ik heb me vergist. Hebben ze niet weer iets gezegd over zijn 10 baantjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
Er wordt helemaal niet gejankt om de familie![]()
Vals zingen is ook zingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk he, echt heel eerlijk??? Eigenlijk kan ik ook zingen
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef psychosomatic het volgende:
Mitchell heeft 'm iets te ver doorgestoten bij Ilse. Eikel bleef hangen achter d'r stembanden.
Omdat hij ze waarschijnlijk dagelijks spreekt via skypequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik had veel meer gejankbal verwacht
Moet toegeven, totaal geen dramatisch gedoe om die ouders....
Godskolere.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef kermit71 het volgende:
net als je dacht dat het niet erger kon .....
Gelukkig, bedoel ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat hij ze waarschijnlijk dagelijks spreekt via skypeheeft geen impact meer dankzij alle sociale dingen
Volgens mij zijn de programma/makers ook teleurgesteld dat er niet werd gehuild, anders hadden ze meer ingezoomd op de oudersquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik had veel meer gejankbal verwacht
Moet toegeven, totaal geen dramatisch gedoe om die ouders....
Dit was nog veel slechter dan Mitchell, en dat zonder keelonsteking, wat een dramaquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef vencodark het volgende:
Deze man hoort niet op het podium thuis.
Na 5 december weer terug?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef vencodark het volgende:
Deze man hoort niet op het podium thuis.
* Pheno belt Gordon alvast hoe hij omgaat met het Meldpunt Discriminatiequote:
Wat een goede keuzes heb je gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Max23 het volgende:
Nou dit wordt na Collin mijn 2e adoptiekind die eruit gaat.
Ze heeft last van d'r stem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef Greys het volgende:
Ilse is wel heel kort en bondig, vergeleken met de andere juryleden.
Ach ja, was tot vandaag de enige die er nog 3 hadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat een goede keuzes heb je gemaakt
die kleur is net iets te pittig jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh nu heeft ze toch weer dezelfde pruik op als vorige week
Wudstik was best goed.. maar volgens de jury weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Greyson het volgende:
Ik heb niks gemist dus zo te zien.![]()
Wat slecht allemaal!
Ilse lijkt gebruind.quote:
hij was zo slecht dat ik hem eigenlijk nog een keer wil aanhoren volgende weekquote:
Komt vast door een Bose tvquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Dat krullenmaisje uit de Bose reclame lijkt op Nicole zonder make-up.
Lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb nog eens gekeken. Is niks die Bylear. Ten eerste is het een neger (donkere).
Ten tweede kan hij niet zingen.
Werk jij bij een elektronikabedrijf in Arnhem?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb nog eens gekeken. Is niks die Bylear. Ten eerste is het een neger (donkere).
Zijn baard was te kort voor Sinterklaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen sinterklaas omdat hij dik is? Da tis niet aardig he..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Publiek kiest er maar eentje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Publiek kiest de meiden, ilse Mitchell
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Vind haar niet mooi, maar ze heeft een grote gunfactor wat haar toch mooier maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, verder is ze zeker niet lelijk
Ik moet ook een andere, ik heb nu een hele dure via mijn werk waar ik nu ontslagen ben. Premie voor dec. was 140 euro of zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja welke zorgverzekering moet ik nou toch nemen, panieeeeeeeeeeeeeeeek.
D'r lieve bescheiden uitstraling maakt haar mooier iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vind haar niet mooi, maar ze heeft een grote gunfactor wat haar toch mooier maakt.
Ik weet dat het een betekenis heeft, maar door die tattoos lijkt ze behoorlijk ordi zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Maar stiekem vind ik haar zó leuker...
[ afbeelding ]
Leuke stylingquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Maar stiekem vind ik haar zó leuker...
[ afbeelding ]
Hij gaat nu weer aan het werk in zijn nachtclubquote:
Ik ben er helemaal murw vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
2.5 uur is wel iets te veel van het goede
Blij dat ik ff tussendoor weg moestquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
2.5 uur is wel iets te veel van het goede
volgens mij heeft ze lekker laten snijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met het gezicht van Monique van der Ven?
Geen onbesneden vrouw aan tafel daar ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze lekker laten snijden
Maar wat is er weggesneden dan? Al haar spieren?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze lekker laten snijden
geen idee, ze is wel gladgetrokken, maar de uitdrukking ook directquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar wat is er weggesneden dan? Al haar spieren?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Cee het volgende:
Avond.Nog wat gemist? Ik ben net thuis. Ik weet wel dat Coosje door is want ik was bij een uitvoering waar d'r vader zong en die stond te zenuwpezen over de show, echt aandoenlijk.
Ze was denk ik ook gewoon de bestequote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Cee het volgende:
Laat maar, net in drie kwartiertjes de boel bekeken.![]()
Het feit dat ik Nicole een van de besten van de avond vond zegt genoeg denk ik.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Cee het volgende:
Laat maar, net in drie kwartiertjes de boel bekeken.![]()
Het feit dat ik Nicole een van de besten van de avond vond zegt genoeg denk ik.
Prrrrrima! Niet 100% tekstvast maar dat zou de meesten niet eens zijn opgevallen als er geen gigantische sing along Powerpoint achter hem hing. :p Hij deed ook The impossible dream en All I ask of you (duet). En de presentator van de uitvoering vertelde dat Ernst Daniël in de coulissen haast in spagaat lag van de spanning.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh![]()
De schat.
Hoe zong hij Stars?
Hahahhaa en daar zal echt niets aan overdreven zijn, want als je zijn gezicht zag bij de andere Voice afleveringenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Prrrrrima! Niet 100% tekstvast maar dat zou de meesten niet eens zijn opgevallen als er geen gigantische sing along Powerpoint achter hem hing. :p Hij deed ook The impossible dream en All I ask of you (duet). En de presentator van de uitvoering vertelde dat Ernst Daniël in de coulissen haast in spagaat lag van de spanning.
Eens. Maar het wordt toch lastig zonder pers-aandacht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef ato het volgende:
Maar ik ben vooral boos dat Marvin geen kans kreeg, dat was de groeier die steeds leuker en beter werd. hij had verder gemoeten en ergens vond ik hem de beste gisteren avond..
Mja, het blijft commercieelquote:Op zondag 1 december 2013 06:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Eens. Maar het wordt toch lastig zonder pers-aandacht.
Helaas heeft TVOH de neiging bepaalde mensen eruit te pikken, voor items in RTL Boulevard en zo, en anderen een beetje weg te moffelen. Jammer dat ze de kandidaten wat dat betreft niet gelijk behanden. Ieder een eerlijke kans, zeg maar.
was die danser van popstars (je wel weet wie die met charlotte ten brink danste) er ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb het gezien
Ik vond het een beetje een teleurstellende live-show.
Veruit de beste:
.
.
.
.
.
de DANSERESSEN!!
Mja, de coaches zullen ook wel hun voorkeuren en verwachtingen hebben. Dan zullen ze waarschijnlijk ook meer aandacht besteden aan kandidaten waarin zij meer potentie/kwaliteiten zien.quote:Op zondag 1 december 2013 06:54 schreef female81 het volgende:
Je merkt dat bepaalde mensen van John de Mol hoog móeten komen. De onnadenkende kijker wordt heel erg in een specifieke richting gedirigeerd, door 1001 vormen van subtiele en minder subtiele manipulatie.
Dat is zo jammer aan dat programma. Dat ik vaak denk 'waarom hij/zij wel zoveel aandacht, en een perfect passende liedjeskeuze en styling en zo, en hij/zij niet?' - In het geval die laatste net zoveel potentie zou kunnen hebben als de eerste.
Vriendjes met John De Mol, of andere invloedrijke figuren achter de schermen?
Nee, alleen mooie damesquote:Op zondag 1 december 2013 06:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
was die danser van popstars (je wel weet wie die met charlotte ten brink danste) er ook
jammer ik mis die baasquote:
https://www.facebook.com/natasja.lammers.5quote:
Ik hoop dat 'ie volgende keer echt gaat knallen hoor!quote:Op zondag 1 december 2013 12:59 schreef Greys het volgende:
Mitchell had er zelf geen danseressen bij, toch?
Hij vond ze iig wel erg leuk
[ afbeelding ]
Sint hoefde niet lang na te denken. Hij gaat iBenny een kalender schenken.quote:
liiiieeefffquote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Sint hoefde niet lang na te denken. Hij gaat iBenny een kalender schenken.
Ja, spannend maken of hij/zij er vanavond wel bij zal zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:58 schreef roos85 het volgende:
Hoorde bij Boulevard dat er een kandidate van het podium is gelazerd
Jup... en dan als die persoon optreed krijgt ie sympathie stemmenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, spannend maken of hij/zij er vanavond wel bij zal zijn
hoop t niet want de gevallen vrouw is gerriequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup... en dan als die persoon optreed krijgt ie sympathie stemmen
SPOILER: Liedjes vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke liedjes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
omg Sandra die zingt.
Mooi, dan heb ik nog even uitgebreid de tijd om thee te zetten en zulks
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Cee het volgende:
Shit, Sandra Nieuwland. Duurt het nog eens 30 minuten voordat het echt start.
Mitcell viel ook weer tegen imoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wudstick zong slecht, Vince kneitervals, wat klonk er leuk?
Wudstick klonk weer zo slecht netquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef ato het volgende:
Hey pas op Sandra is koel..:-)
Mitchell!!!!!!
Oh ja Woodstick, hoop ik ook op een beter stem dan verleden week wat een afknapper..
Nou ja, als de "talenten" van de vorige ronde nu het best haalbare zijn wat er in een liveshow gezet kan worden zou het zomaar kunnen dat dit een der laatste seizoenen is. Geniet nog even van voorbij lopende zelfmoord-hamsters, pijn aan je oren en ander ongemak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wudstick zong slecht, Vince kneitervals, wat klonk er leuk?
Ik schrok zo van de valsheid van Vince dat ik toen hier ging typen en heel Mitchell niet opmerktequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mitcell viel ook weer tegen imo
Echt? Oh pfieuw, zou wel weer eens tijd worden dat ie goed gaat klinkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
leek idd of hij zijn stem weer terug heeft
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
leukSPOILER: Liedjes vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke liedjes![]()
heitieh
ik mis de bleekquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
Het haar van martijn is wel weer een goede tandenborstel-imitatie zeg. Beetje Jedward-ish.
Ik mis talentquote:
Ja. Dit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Onderweg
Dit nummer moet met een zachte g gezongen worden.
Eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Onderweg
Poepen moet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Onderweg
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Onderweg
Onderweg
Onderweg
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
zag ik daar Nelson Mandela op Ali's shirt?
dus datquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Jill kan op zich wel leuk zingen, maar ergens komt het zo Glennis over
Was dit al gequote?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Onderweg
Nee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
zag ik daar Nelson Mandela op Ali's shirt?
Zou ze dit ook weer voor opa hebben gezongen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
Ze maakt van elk mooi liedje een vocale depressieve krachtmeting
Ver verglennisgracet het.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
Ze maakt van elk mooi liedje een vocale depressieve krachtmeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |