die kleur is net iets te pittig jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
Oh nu heeft ze toch weer dezelfde pruik op als vorige week

Wudstik was best goed.. maar volgens de jury weer nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Greyson het volgende:
Ik heb niks gemist dus zo te zien.
Wat slecht allemaal!

Ilse lijkt gebruind.quote:

hij was zo slecht dat ik hem eigenlijk nog een keer wil aanhoren volgende weekquote:

Komt vast door een Bose tvquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Dat krullenmaisje uit de Bose reclame lijkt op Nicole zonder make-up.

Lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb nog eens gekeken. Is niks die Bylear. Ten eerste is het een neger (donkere).
Ten tweede kan hij niet zingen.

Werk jij bij een elektronikabedrijf in Arnhem?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
Ik heb nog eens gekeken. Is niks die Bylear. Ten eerste is het een neger (donkere).

Zijn baard was te kort voor Sinterklaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geen sinterklaas omdat hij dik is? Da tis niet aardig he..

quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:
 !
 !

Publiek kiest er maar eentje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Publiek kiest de meiden, ilse Mitchell

quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef psychosomatic het volgende:

Vind haar niet mooi, maar ze heeft een grote gunfactor wat haar toch mooier maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, verder is ze zeker niet lelijk

Ik moet ook een andere, ik heb nu een hele dure via mijn werk waar ik nu ontslagen ben. Premie voor dec. was 140 euro of zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja welke zorgverzekering moet ik nou toch nemen, panieeeeeeeeeeeeeeeek.

D'r lieve bescheiden uitstraling maakt haar mooier iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vind haar niet mooi, maar ze heeft een grote gunfactor wat haar toch mooier maakt.

Ik weet dat het een betekenis heeft, maar door die tattoos lijkt ze behoorlijk ordi zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Maar stiekem vind ik haar zó leuker...
[ afbeelding ]

Leuke stylingquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
Maar stiekem vind ik haar zó leuker...
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |