quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef psychosomatic het volgende:
Mitchell heeft 'm iets te ver doorgestoten bij Ilse. Eikel bleef hangen achter d'r stembanden.

Omdat hij ze waarschijnlijk dagelijks spreekt via skypequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik had veel meer gejankbal verwacht
Moet toegeven, totaal geen dramatisch gedoe om die ouders....
 heeft geen impact meer dankzij alle sociale dingen
  heeft geen impact meer dankzij alle sociale dingen

Godskolere.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef kermit71 het volgende:
net als je dacht dat het niet erger kon .....

Gelukkig, bedoel ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat hij ze waarschijnlijk dagelijks spreekt via skypeheeft geen impact meer dankzij alle sociale dingen

Volgens mij zijn de programma/makers ook teleurgesteld dat er niet werd gehuild, anders hadden ze meer ingezoomd op de oudersquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, ik had veel meer gejankbal verwacht
Moet toegeven, totaal geen dramatisch gedoe om die ouders....

Dit was nog veel slechter dan Mitchell, en dat zonder keelonsteking, wat een dramaquote:

quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef vencodark het volgende:
Deze man hoort niet op het podium thuis.

Na 5 december weer terug?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef vencodark het volgende:
Deze man hoort niet op het podium thuis.

* Pheno belt Gordon alvast hoe hij omgaat met het Meldpunt Discriminatiequote:

Wat een goede keuzes heb je gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Max23 het volgende:
Nou dit wordt na Collin mijn 2e adoptiekind die eruit gaat.

Ze heeft last van d'r stem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef Greys het volgende:
Ilse is wel heel kort en bondig, vergeleken met de andere juryleden.

Ach ja, was tot vandaag de enige die er nog 3 hadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wat een goede keuzes heb je gemaakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |