Je kunt ook Netflix kijken via bijvoorbeeld de Nintendo Wii, en dat matched prima met een tv uit 2001quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Apple tv, dat matcht zeker niet met een tv uit 2001...? (Nog zo'n dikke kast ja)
Apple TV heeft alleen HDMI en een converter zijn vrij kostbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Apple tv, dat matcht zeker niet met een tv uit 2001...? (Nog zo'n dikke kast ja)
Op m'n iPad is het nog geel, op WDTV was het al wit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef ukga het volgende:
Sinds ongeveer gister? Is de ondertiteling niet meer geel maar wit op mn xbox. Is dat bij iedereen zo?
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Breaking Bad seizoen 4 nu aan bezig
Zoveel afleveringen passen niet in 24 uurquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdbegonnen met aflevering 1, geeindigd bij seizoen 5
ik twijfel een beetje of ik wacht tot Netflix die volledig heeft of de laatste helft gewoon download.
Ik bedoel seizoen 4 hequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zoveel afleveringen passen niet in 24 uur
Nog steeds knapquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel seizoen 4 heniet volledig Breaking Bad
Och, het zijn maar 13 afleveringen. Oh wacht, ik geloof dat ik met aflevering 2 ben begonnen, en ik ben dooorgegaan tot iets na twaalvenquote:
Ik ben gewoon voor de laatste dus via Hola naar de engelse Netflix gegaan want daar hebben ze hem volledig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdbegonnen met aflevering 1, geeindigd bij seizoen 5
ik twijfel een beetje of ik wacht tot Netflix die volledig heeft of de laatste helft gewoon download.
Zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
House of Cards. Fenomenaal. Zeer goed werk van Netflix. Ik houd mijn abonnement nog even..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 30-11-2013 21:46:33 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeker![]()
Deze week in 1 ruk seizoen 1 gekeken, zit goed in elkaar![]()
Rest van de familie heeft Netflix nu ook ontdekt; zeker 2/3 keer in de week staat hij aan. Ach over een jaar zien we wel eens weer of ik wil verlengen
Pas daar wel mee op hé. Het is niet legaal (waarschijnlijk is het betaald van een gestolen creditcard) en als Netflix je snapt kun je wel eens de klos zijn. Dus wees niet geheel verbaasd als je ineens niet meer kunt inloggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Er is betaald met een 1 year netflix codequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op hé. Het is niet legaal (waarschijnlijk is het betaald van een gestolen creditcard) en als Netflix je snapt kun je wel eens de klos zijn. Dus wees niet geheel verbaasd als je ineens niet meer kunt inloggen.
Je betaalt vooruit aan het begin van een maand dus na aanmelden na een maand voor de tweede termijn.quote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer schrijven ze het geld af?
Meteen als je je aanmeld of aan het einde van de maand ofzo?
In tegenstelling tot iedereen vind ik het gewoon een goede serie maar niet extreem bijzonder. Sterk geacteerd etc klopt, maar ik vond met name de eerste 5 afleveringen ronduit saai en langdradig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
House of Cards. Fenomenaal. Zeer goed werk van Netflix. Ik houd mijn abonnement nog even..
nee nog niet gehadquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef xuryah het volgende:
Hebben jullie ook dat de ondertitel vaak blijft hangen? Best wel irritant..
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :pquote:
ik vind het tof.quote:Op zondag 1 december 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :p
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Heb een abonnement genomen. Aanbod valt mij niet tegen. Zit nu in Engeland, dus ik heb de Britse versie. Weet iemand of dit nog problematisch als je weer terug ben in Nederland/Duitsland? Of maakt dat niet uit?
Dan zegt hij inderdaad "Hola" je zit nu in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Ori het volgende:
[..]
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens deze blog wel:quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
En waar moet ik dat lezen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens deze blog wel:
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl/
Niet via de Nederlandse Netflix.quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
Tnxquote:
quote:Netflix Nederland sluit deal met NBCUniversal
maandag 02 december 2013 - 13:30
Jeroen van Trierum
Netflix heeft voor de Nederlandse markt een overeenkomst gesloten met NBCUniversal. De studio levert binnenkort series en films aan de videostreamingdienst.
Op de website van Netflix meldt het bedrijf dat door de deal met NBCUniversal het Nederlandse aanbod de aankomende periode weer fors gaat stijgen. Binnenkort zijn op de streamingdienst bekende series als Downton Abbey, Grimm en Suits te zien zijn. Begin 2014 wordt daar het recent in Amerika uitgezonden Bates Motel bij. Netflix noemt daarnaast films als Battlestar Galactica, The Big Lebowski, Lock, Stock and Two Smoking Barrels en The 40 Year Old Virgin.
De overeenkomst met de studio is de derde op rij voor de streamingdienst. Eerder sloten Walt Disney Studios en Sony Pictures Entertainment zich aan.
die functie zit volgens mij ook bij de ps3 als je de amerikaanse hebt tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren voor het eerst de Netflix app op de PS4 gebruikt, die werkt nog beter dan die van de PS3 zeg.
Kwam ook een nieuwe functie tegen, Max, die je aan de hand van een paar vragen suggesties doet voor wat je kunt kijken, grappig gedaan!
Toen ik voor het laatst via de PS3 keek iig nog niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
die functie zit volgens mij ook bij de ps3 als je de amerikaanse hebt toch
de goedkoopste is toch,quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef nils7 het volgende:
Mijn vriendin probeert met mijn account in te loggen op haar iPad maar dat lukt d'r niet.
Had het nog niet op mn Samsung staan dus net ff gecheckt of ik er op kon inloggen...
Dat werkte, iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb t op best wat apparaten staan:
PS3, AppleTV bij mezelf, AppleTV van mn ouders, iPhone en nu mn Samsung.
Ik dacht dat de max 5 devices was maar ze probeerde voordat ik m op m'n Samsung had staan.
En als je er dan 6 geregistreerd hebt, kan je dan ook ergens uitzoeken wat je waar hebt geregistreerd? Ik heb best veel, zou zomaar eens aan mijn limiet kunnen zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Once you have an active Netflix membership, you can have six (6) devices registered to your account at any given time, and you may stream up to two (2) movies or TV shows at the same time by default. There is also an option to upgrade to four (4) streams at the same time from the Your Account page.
Bij je account kun je in elk geval al je devices afmelden, dat lijkt me een start.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
En als je er dan 6 geregistreerd hebt, kan je dan ook ergens uitzoeken wat je waar hebt geregistreerd? Ik heb best veel, zou zomaar eens aan mijn limiet kunnen zitten.
dr zijn idd weer erg leuke filmkes bij gekomen jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn weer aardig aan het updaten geweest gisteren, Back to the future en Back to the future 2 , wat toch echt klassiekers zijn maar zo leuk om te kijken en voor kerst de The Grinch, ik hoopte al dat die kwam want kerstmis zonder de Grinch is echt geen kerst .
Waar kan ik op de website zien wat toegevoegd is? 'New Releases' duidt alleen op 2013 neem ik aan..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn weer aardig aan het updaten geweest gisteren, Back to the future en Back to the future 2 , wat toch echt klassiekers zijn maar zo leuk om te kijken en voor kerst de The Grinch, ik hoopte al dat die kwam want kerstmis zonder de Grinch is echt geen kerst .
Ja en nee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef STING het volgende:
Wat gebruiken jullie voor Netflix op Windows, gewoon de browser?
Ik heb nu een proef abbo en heb helaas zo nu en dan dat een aflevering (non-HD) moet bufferen, hebben jullie daar ook weleens last van?
LIgt eerder aan je internetverbinding dan. Als met wifi in HD wil streamen gaat het na een tijdje ook bufferen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef STING het volgende:
Wat gebruiken jullie voor Netflix op Windows, gewoon de browser?
Ik heb nu een proef abbo en heb helaas zo nu en dan dat een aflevering (non-HD) moet bufferen, hebben jullie daar ook weleens last van?
Maar bedoelen ze dan een app ofzo? Want je kunt toch ook gewoon naar de site gaan op het desbetreffende apparaat en het dan kijken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de goedkoopste is toch,
op 4 apparaten en MAX 2 tegelijk?
Huh? Heeft het gewerkt met de DNS settings van US Netflix?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn Ip op automatisch staan en de DNS op die van US netflix (109.123.111.024). Na het rebooten geeft mijn apple tv 2 echter geen icons meer weer (op 4 na). Zet ik dns op automatisch dan zie ik wel weer alle icons maar heb ik het NL aanbod. Iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen? Hij deed het eerder wel gewoon. Modem is een paar dagen geleden overigens wel gereset.
Ja, hier hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Tot vorige week op WD TV Live probleemloos US Netflix kijken met een andere DNS. Dit werkt nu niet meer. Iemand meer last van of tips?
Nouja, ik heb in de settings mijn eigen IP-adres op dynamisch staan en het DNS op statisch met het genoemde IP-adres. Locatie heb ik ingesteld op VS, dus ik zou verwachten dat het zou werken. Maar dat doet het nietquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Huh? Heeft het gewerkt met de DNS settings van US Netflix?
Ik gebruik unblock-us iig, die DNS server met een abbonnement en heb toegang tot alle catalogi.
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Nouja, ik heb in de settings mijn eigen IP-adres op dynamisch staan en het DNS op statisch met het genoemde IP-adres. Locatie heb ik ingesteld op VS, dus ik zou verwachten dat het zou werken. Maar dat doet het niet
en met ublock-us doe je niets anders dan wat skv beschrijft.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?
Je moet tunlr.net, unlocator.net of unblock-us gebruiken.
Waarom moet ik dat gebruiken? Het gaat er toch om dat je apparaat een ander DNS-adres gebruikt en dan boeit het imho niet of je dat DNS-adres handmatig invoert of dat je dat via een site doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?
Je moet tunlr.net, unlocator.net of unblock-us gebruiken.
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en met ublock-us doe je niets anders dan wat skv beschrijft.
ook voor de xbox pas je alleen de DNS van automatisch naar de settings aan van unblock-us. dat is voldoende om de us-content te krijgen.
Omdat het anders niet werkt?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat gebruiken? Het gaat er toch om dat je apparaat een ander DNS-adres gebruikt en dan boeit het imho niet of je dat DNS-adres handmatig invoert of dat je dat via een site doet.
Er zijn ook andere websites die een DNS aanbieden behalve unblock-us. Het DNS-adres dat ik noemde is toch ook niet van unblock-us afaik?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.
[..]
Omdat het anders niet werkt?
Ja dat klopt, maar ik vind unblock-us de meest stabiele, ligt er nooit uit, die van tunlr.net die gratis is wel bv.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zijn ook andere websites die een DNS aanbieden behalve unblock-us. Het DNS-adres dat ik noemde is toch ook niet van unblock-us afaik?
quote:I tried once more with a different set of dns values and put them into the router, at first it seemed as if it did not work but after changing the atv's dns to the same primary dns settings on the router for playmo it started working again and icons are still there even after resetting the routers dns values back to the default ISP dns.
Im positive the dns values i was using before were from playmo so god knows why it suddenly stopped working but after putting the settings into the router then visiting the playmo website before setting the router's settings back to default seems to have done the trick.
Ik ging er gemakshalve even vanuit dat er wel voor de dienst betaald werdquote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.
Duidelijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve even vanuit dat er wel voor de dienst betaald werd
Waar ik me het meest aan stoor is dat het in het Engels altijd Closed Captioned is.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef quirina het volgende:
Ondertiteling is wel bout bij netflix.
Af en toe zeggen de acteurs wat en is het niet ondertiteld.
Zeker ook Lilyhammer aan het kijken?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef quirina het volgende:
Ondertiteling is wel bout bij netflix.
Af en toe zeggen de acteurs wat en is het niet ondertiteld.
In de VS is Homeland van Showtime. Die zal wellicht z'n eigen On Demand streamingdienst aanbieden als onderdeel van hun abonnement.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef 39metRijst het volgende:
Raar dat ze geen Homeland in de USA hebben maar in Nederland wel.
Maar Dexter is ook van Showtime, en dat staat er wel op. Zal wel een deal zijn die met de regio te maken heeft. Net zoals Breaking Bad een dag na het uitzenden in de VS een dag later te zien was via 1 van de europese Netflix regios. Geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de VS is Homeland van Showtime. Die zal wellicht z'n eigen On Demand streamingdienst aanbieden als onderdeel van hun abonnement.
ik had alleen bij aflevering 5 of 6 van Lilyhammer dat er geen ondertiteling was, toen de engelse ingesteld en daarna weer de nederlandse en toen deed ie het wel (op de ps3)quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zeker ook Lilyhammer aan het kijken?
Dit zit bv bij het Amerikaanse aanbod.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef Darkomen het volgende:
Maar waar is zijn de recentere films? Bijvoorbeeld de Avengers, 'Not available for streaming....'
Breaking Bad jaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef KimJong-un het volgende:
Bij mij doet de link het niet om het aanbod te bekijken.
Meer mensen daar last van?
Het volgende wil ik graag kunnen zien:
Breaking bad
2 and a half men
Sons of Anarchy
Flashpoint.
wie kan aangeven wat je van bovenstaand kan zien?
Suits... Een der beste van het moment. Helaas al meer gezien dan Netflix aanbiedt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben al bij seizoen 2, aflevering 10
Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit zit bv bij het Amerikaanse aanbod.
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oidquote:
Breaking bad tot seizoen 5 episode 8 en Sons of Anarchy tot seizoen 5 (kijk SoA momenteel, seizoen 2)quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef KimJong-un het volgende:
Bij mij doet de link het niet om het aanbod te bekijken.
Meer mensen daar last van?
Het volgende wil ik graag kunnen zien:
Breaking bad
2 and a half men
Sons of Anarchy
Flashpoint.
wie kan aangeven wat je van bovenstaand kan zien?
Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef Spaulding het volgende:
Net aangemeld op Netflix, dus vanavond maar eens kijken hoe het allemaal werkt. Ik zag online dat Breaking Bad er ook op staat tot en met seizoen 5, episode 8. Is het al bekend wanneer de laatste 8 eps beschikbaar komen?
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.
Er zijn verschillende opties voor om daar toegang tot te krijgen, zie de OP en eerdere posts in dit topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?
Ga ik vanavond even proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
goede seriequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:40 schreef KaBuf het volgende:
Woensdagavond begonnen met Suits, nu al SE02E01
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
U will be EXTERMINATED! DESTROY!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef STING het volgende:
Ik lekker nerdy aan de Dr. Who en Farscape dankzij Netflix
Geen idee. Het eerste wat ik doe, als ik begin te kijken, is de ondertiteling uitschakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
Ja, bijna goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:05 schreef quirina het volgende:
[..]
U will be EXTERMINATED! DESTROY!
DESTROY!
ja tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef Aventura het volgende:
Filmtip: kick-ass! Superherofilm maar dan anders.
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
The Vampire Diaries
The Vampire DiariesSeason 4
Uitgezonden op CW: October 11, 2012
Verkrijgbaar op DVD: August 26, 2013
Beschikbaar op Netflix Nederland: Geschat medio-2014
Whatsonnetflix.comquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aanquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
Je weet dat dat niet perse de keuze is van Netflix zelf maar waarschijnlijk van de diverse rechthebbenden is he?quote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeutje, wat duurt dat nog lang. Dus een seizoen Californication dat begin dit jaar is uitgezonden, is pas over anderhalf jaar te bekijken op Netflix? Belachelijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Maar medio 2014 betekend vast dat ik nog een half jaar moet wachtten ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Helaas geen American Horror Storyquote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloadenquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Nou, ik zit heel stiekem toch te twijfelen nu over Unblock Us, omdat ik niet wil wachten. Maar ik heb geen cc (wil ik ook niet) en geen paypal (wat ik eigenlijk ook niet wil), dus het wordt toch wachten denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloaden
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik kijk naar de Amerikaanse Netflix, maar gek genoeg zijn de omschrijvingen van series soms wel in het Nederlands, zoals bij Revolutionaire, gek toch?
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.quote:Op maandag 9 december 2013 23:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.
Dat zal vast betekenen dat het niet lang meer duurt voor ie op Netflix NL beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.
Nooit last vanquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom ontbreekt de ondertiteling zo vaak?
De eerste paar zinnen goed dan een paar lijnen weer niet. Dan weer wel etc.
Bv @ lilyhammer. Ik kan geen noors verstaan.
Apple tv gebruik ik.
Vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Heb ik de laatste dagen ook last van. Bij Suits bijv.quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Had het bij Breaking Bad ook weleens, als er een paar zinnen Spaans tussendoor gesproken werd. Nu kon ik dat wel enigszins volgen, maar soms werden hele dialogen in het Spaans niet ondertiteld, en zo vloeiend spreek/versta ik het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:
Bij Lillyhammer is dat inderdaad vervelend als het om Noorse dialogen gaat.
Bij Dexter ook het geval, stukken spaans werden gewoonweg niet vertaaldquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Had het bij Breaking Bad ook weleens, als er een paar zinnen Spaans tussendoor gesproken werd. Nu kon ik dat wel enigszins volgen, maar soms werden hele dialogen in het Spaans niet ondertiteld, en zo vloeiend spreek/versta ik het nu ook weer niet.
Appstore en samsung. Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Hoe krijg ik trouwens die nieuwe app op mijn samsung smart tv,
ik heb nog gewoon de oude interface en volgens de appstore ben ik up to date ?
Of krijgen die smarttv apps pas later die layout update?
Nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Hoe krijg ik trouwens die nieuwe app op mijn samsung smart tv,
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
ik heb nog gewoon de oude interface en volgens de appstore ben ik up to date ?
Volgens Samsung kon het misschien ooit in 2014 gedaan worden. Heeft geen prioriteit in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Of krijgen die smarttv apps pas later die layout update?
Dit! Helaas alles al gezien wat op Netflix staat. Ben nu bezig met Lillyhammer, vrij aardig.quote:
kneus, je snapt toch wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Appstore en samsung. Geloof je het zelf?
Gelijk schelden ja? Zoek maar ergens anders hulp, faalhaas. Met je Samsung TVquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
kneus, je snapt toch wat ik bedoel..
de 'store' waar je apps uit haalt..
Dat Apple nu die naam moet claimen wil nog niet zeggen dat het geen algemeen begrip is..
Kneus al schelden vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelijk schelden ja? Zoek maar ergens anders hulp, faalhaas. Met je Samsung TV![]()
Mijn Samsung TV werd geleverd met een deuk, toen ik belde met hoe het zit, bleek het 'normaal' te zijn. Zou bij jou ook wel het geval zijn.
Ik vind het een coole serie. Lekker donker en bizar. Enquote:
Als ik zover ben ga ik S3 downloaden. Ik ga niet wachten terwijl het al beschikbaar isquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alleen S1 en S2 tot op heden zag ikAl gezien, S3 nog niet
Gave serie inderdaad. Zondag begonnen aan seizoen 2. Die avond 4 afleveringen gekeken, gisteravond 5 gezien, en ik gok dat we vanavond de laatste 4 afleveringen eens kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een coole serie. Lekker donker en bizar. EnJessica Lange
.
jawel, maar bij mij komt het waarschijnlijk door de slechte verbinding die de PS3 heeft met het draadloos netwerk..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren trouwens via mn PS3 netflix ipv via de laptop maar had geen HD beeldVoor iemand herkenbaar
bij mij liep bij de eerste aflevering van Lillyhammer de ondertitel erg out-of-sync op m'n Apple TV. Dat was ook knap vervelend.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:22 schreef jackson het volgende:
Hier ontbreekt aan de lopende band ondertiteling via mijn Apple TV met Lillyhammer. Zwaar irritant. Dit gaat op mijn Samsung app in de woonkamer gewoon prima. Begrijp hier dat meer mensen daar dus last van hebben
Behoorlijke update: http://www.flixfilms.nl/quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
Yesssssssssssss!!! Weer een update, The Shield en Donnie Brasco staan erop![]()
![]()
Ik blijf het altijd net kleine kadootjes vinden als ze weer iets updaten
de eerste was volgens mij Upquote:Op woensdag 11 december 2013 12:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Behoorlijke update: http://www.flixfilms.nl/
Zie ook dat mogelijk de eerste film uit de Disney-overeenkomst is geplaatst: ‘De kleine zeemeermin’.
Is dat geen Pixar?quote:
Denk dat dat net als bij nieuwere series het een kwestie van rechten is, welke ze wel en niet inkopen. Maar kan me voorstellen dat ze bij Netflix niet de prioriteit leggen bij oudere series (als in ouder dan 10 jaar), omdat het vooral de nieuwere series zijn die (zeker in deze opstartfase nog) nieuwe klanten trekken.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:32 schreef pikinhand het volgende:
Hoe zit het met oudere series, zeg 10-15 jaar oud ?
Is dat volledig willekeurig, afhankelijk van wat er op DVD uit is of nog wel redelijk te doen ? Er zijn een hoop series die toen ze liepen super populair was, maar nu door iedereen vergeten zijn, die wil ik nog wel eens terugzien. Zoals Ally McBeal of zo.
Een serie als Cold Case, die nooit op DVD is verschenen vanwege de te grote hoeveelheid muziek is zeker ook niet te zien ?
The Shield, nog zo'n serie die ik altijd al wel zien.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Layer Cake is idd een super film. The Shield in hetzelfde universum? Soms zijn er idd wel kleine verwijzingen maar de vele acteurs van the shield die in sons opduiken in andere rollen doen anders vermoedenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef Tweek het volgende:
The Shield is echt een aanrader, een van de schrijvers is de man achter Sons of Anarchy. De series spelen zich ook af in hetzelfde universum.
En layercake is ook een aanrader, soort van Lock Stock en Snatch light. De regisseur is de producent van die films. Tegenwoordig ook wel bekend als de regisseur van Kick-Ass en X-men first class.
qft, mijn vriend kan t dagen achtereen kijken, ik zie de lol er niet van inquote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vind Sons of Anarchy ook niks aan.
Ja en nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:28 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik vind Sons of Anarchy ook niks aan.
Dat klopt, maar ik geloof dat Stutter het eens heeft aangegeven. Het is vooral de one niners die de connectie vormen. Geloof dat The Unit een zelfde soort link heeft. Zijn volgens mij nog een paar gangs die de series gemeen hebben.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
Layer Cake is idd een super film. The Shield in hetzelfde universum? Soms zijn er idd wel kleine verwijzingen maar de vele acteurs van the shield die in sons opduiken in andere rollen doen anders vermoeden
Waar heb je die gezien? Bij mij geeft 'ie aan dat ze 'm niet streamen. Heb US/UK/Can geprobeerd, bij alle drie niet beschikbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:
The Class (Entre les murs)
In een aanpassing van zijn roman, schittert François Bégaudeau als een gepassioneerde Franse leraar die een klas vol uiteenlopende jonge geesten begeleidt.
Op de Amerikaanse vind ik een seizoen, 26 afleveringen. Op de Nederlandse is het de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Lidlchips het volgende:
Staat de Engelse versie van adventure time erop?
Je kan ook gewoon voor de Engelse audio kiezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse vind ik een seizoen, 26 afleveringen. Op de Nederlandse is het de Nederlandse versie.
epic!!!!! ga hem gelijk aanzettequote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
FUCK JAAAAA!!!!
http://movies.netflix.com(...)0222873?locale=nl-NL
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
FUCK JAAAAA!!!!
http://movies.netflix.com(...)0222873?locale=nl-NL
quote:Reviews die als meest nuttig zijn gekozen
Hèhè, dat werd een keer tijd zeg! :-) Nu nog een aquarium van 4 seizoenen en ik blijf de rest van mijn leven lid van Netflix! Ho ho ho, merry Christmas!
quote:Embrace the Binge: Netflix Viewers Average 2.3 Episodes per Sitting
Netflix knows when you’ve been bad or good, or watching Homeland for 12 hours straight.
More than 60% of television streamers binge watch, according to a study by the streaming content provider. Cultural anthropologist Grant McCracken was brought in to help analyze the data.
Netflix defines binge watching as watching more than two episodes in a single setting. However, those half-day binges are not the norm - the average binge-watch came in at 2.3 episodes per sitting.
Of course, the behavior has not been discouraged by Netflix with the all-at-once releases of its original series House of Cards, Orange is the New Black, and the new season of Arrested Development.
Viewers polled indicated a positive view of binging, with 76% saying the opportunity to watch several episodes in a row provided a refuge from their busy lives; 73% viewed binge watching as a positive thing.
waar kan je zien wat er nieuw is?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
Zie de openingspost.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waar kan je zien wat er nieuw is?
Alan ford van snatch en lock, stock and two smoking barrels. Vandaag al bijna alle afleveringen gezien, tof seizoenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
Lilyhammer Seizoen 2 is er , ik zag nu ook een hele bekende engelse speler/komiek waar ik nu even niet op naam van kom.
Dit gaat een heel tof seizoen worden.
Ja, ook met AppleTV. Daarom is Lillyhammer irritant om te kijken. Ik mis veel van de Noorse dialogen. Gelukkig pakt Frank zo'n dialoog nog wel eens in het Engels samen, maar toch mis je het een en ander.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Bij veel recente toevoegingen heb ik veel last van hele dialogen die af en toe niet ondertiteld worden. Niet een heel grote ramp, maar toch vervelend. Apple TV trouwens.
Meer mensen hier last van?
Die bedoelde ik dus niet maar die rode met de baard , hij is een bekende engelse komiek/acteur , die ik helaas altijd alleen ken als ik hem van gezicht zie (en ik vind hem echt super) maar hij was al gauw dus dood.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Alan ford van snatch en lock, stock and two smoking barrels. Vandaag al bijna alle afleveringen gezien, tof seizoen
Ah die dude van Game of Thrones, Paul Kaye :pquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus niet maar die rode met de baard , hij is een bekende engelse komiek/acteur , die ik helaas altijd alleen ken als ik hem van gezicht zie (en ik vind hem echt super) maar hij was al gauw dus dood.
Ik kan het niet uitstaan dat ik van hem dus nooit de naam ken want hij speelt vaak in hele goede series.....
Ja, ik heb dat op mijn iPad en PS3quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Bij veel recente toevoegingen heb ik veel last van hele dialogen die af en toe niet ondertiteld worden. Niet een heel grote ramp, maar toch vervelend. Apple TV trouwens.
Meer mensen hier last van?
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waar kan je zien wat er nieuw is?
Ja, top serie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben nu een pilot aan het kijken van Justified , zegt iemand die serie iets ??
als ik iets kut vind is thet wel Apple TVquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:58 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een Apple TV gehaald, zal die vanavond eens in m'n versterker prikken naast m'n WDTV en 'm een Amerikaans DNS geven.
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
als ik iets kut vind is thet wel Apple TVnetflix via laptop bevalt mij beter 14.gid
Laptops kun je ook op tv aansluiten hoor , ik heb speciale kabels voor en juist als ik dus series of films kijk is het een uitkomst en werkt prima.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.
De ATV doet het prima trouwens met de Amerikaanse Netflix en vult ook verder de mogelijkheden van mijn WDTV mooi aan.
Oh ja dat kan, zeker met een MacBook en Apple TV, maar ik gebruik m'n laptop voor andere dingen. Moet ook meteen beschikbaar zijn als er iets is met de servers op m'n werk enzo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laptops kun je ook op tv aansluiten hoor , ik heb speciale kabels voor en juist als ik dus series of films kijk is het een uitkomst en werkt prima.
Misfits is vet ja, tot seizoen 4....quote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
De serie misfits is ook wel geinig, als je van bizarre superhelden scenario's houdt
Ik zit te wachten op seizoen 6 van Mad Men op Canada.quote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef formerjellybean het volgende:
Netflix , ik ga je echt steeds leuker vinden Mad Man en Grimm staat erop.![]()
Dawon's Creekquote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik ben nu terug in de tijd . Dawson's creek![]()
Die is er vandaag ook opgezet, en die serie blijft schattig
Ja , en echt vooral zo lievig , series zoals die maken ze echt niet meer . Had ook echt even het gevoel dat ik weer terug in de jaren 90 was. Heb hem meteen tussen mijn lijstje gezet want ik denk dat ik die vaak even zal kijken . Het maakt je gewoon echt even nostalgisch .quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dawon's Creek![]()
vooral het seizoen met Pacey en Joey
Euhm wel eens gehoord van je laptop op de TV aansluiten? Dit i.c.m. draadloze tb/muis werkt meer dan primaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.
De ATV doet het prima trouwens met de Amerikaanse Netflix en vult ook verder de mogelijkheden van mijn WDTV mooi aan.
Oeh!quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik ben nu terug in de tijd . Dawson's creek![]()
Die is er vandaag ook opgezet, en die serie blijft schattig
Bij doet ie het nu!quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef Lidlchips het volgende:
Heb driehonderd keer geklikt nu maar inderdaad, het zal wel aan hun server liggen.
Er verdwijnen ook programma's ja. Het is niet de insteek van netflix om alles voor altijd online te hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef mappo het volgende:
Nog een vraagje: blijft alle content altijd beschikbaar? Dus het is niet zo dat na een tijdje bijv. Stargate er weer af is?
Nee, content is altijd op basis van een licentie. Dat kan 2 jaar zijn, of 6 jaar.quote:Op zondag 15 december 2013 18:36 schreef mappo het volgende:
Nog een vraagje: blijft alle content altijd beschikbaar? Dus het is niet zo dat na een tijdje bijv. Stargate er weer af is?
Omdat daarvoor de exclusieve rechten niet bij Netflix liggen maar bij VPRO.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Tranquilize het volgende:
Waarom zijn de laatste aflevering van Breaking Bad niet beschikbaar?
Nee.quote:
Nee dus. Maar ze zullen vast ooit een keer komen. Heb nog nooit gezien dat ze enkel halve seizoenen krijgen...quote:
Ook nee helaas.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Tranquilize het volgende:
En kan de ondertiteling ook lager gezet worden? Ze staan een beetje te hoog vind ik, heb het liever gewoon onderaan het scherm.
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:10:31Rijden onder invloed? Better Call Saul! #BreakingBad spin-off komt exclusief op Netflix kort na uitzending in Amerika http://t.co/0AlUBugYqD reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef donroyco het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:10:31Rijden onder invloed? Better Call Saul! #BreakingBad spin-off komt exclusief op Netflix kort na uitzending in Amerika http://t.co/0AlUBugYqD reageer retweet
Cool!quote:Op maandag 16 december 2013 15:14 schreef donroyco het volgende:
Ik heb ze helemaal afgekeken inderdaad de laatste met Netflix Uk, ik zag het ook voorbij komen op Netflix Nederland facebook, en ik heb er zin in.quote:Op maandag 16 december 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cool!
Gisteren eindelijk begonnen met de laatste acht afleveringen van BB. Via Netflix UK. Kijk samen met een vriend, dus zijn wat beperkt in kijkmogelijkheden. Maar je zit er meteen weer vol in.
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-Nederland.dhtmlquote:Een exacte premièredatum is er nog niet, maar vermoedelijk wordt de eerste aflevering ergens in het voorjaar uitgezonden.
Staat de rest van Mad Men er dan wel al op?quote:Op maandag 16 december 2013 20:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hopen dat mad men season 6 snel met nl ondertitels volgt. Zit ik al een tijd op te wachten is ook nog niet op dvd verschenen volgens mij.
Yep!quote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Staat de rest van Mad Men er dan wel al op?
quote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef Pussywagon het volgende:
nog meer mensen bij wie de ondertiteling niet meer werkt?
Zo te zien jaquote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef Vinture het volgende:
Is het bij jullie ook dat alle ondertitels weg zijn? :s
Dat is nieuw dan. Mooi nieuws weer.quote:
af en toe stopt hij er idd mee, of hij blijft hangen op 1 zinquote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef Pussywagon het volgende:
nog meer mensen bij wie de ondertiteling niet meer werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |