In de VS is Homeland van Showtime. Die zal wellicht z'n eigen On Demand streamingdienst aanbieden als onderdeel van hun abonnement.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:46 schreef 39metRijst het volgende:
Raar dat ze geen Homeland in de USA hebben maar in Nederland wel.
Maar Dexter is ook van Showtime, en dat staat er wel op. Zal wel een deal zijn die met de regio te maken heeft. Net zoals Breaking Bad een dag na het uitzenden in de VS een dag later te zien was via 1 van de europese Netflix regios. Geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de VS is Homeland van Showtime. Die zal wellicht z'n eigen On Demand streamingdienst aanbieden als onderdeel van hun abonnement.
ik had alleen bij aflevering 5 of 6 van Lilyhammer dat er geen ondertiteling was, toen de engelse ingesteld en daarna weer de nederlandse en toen deed ie het wel (op de ps3)quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zeker ook Lilyhammer aan het kijken?
Dit zit bv bij het Amerikaanse aanbod.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef Darkomen het volgende:
Maar waar is zijn de recentere films? Bijvoorbeeld de Avengers, 'Not available for streaming....'
Breaking Bad jaquote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef KimJong-un het volgende:
Bij mij doet de link het niet om het aanbod te bekijken.
Meer mensen daar last van?
Het volgende wil ik graag kunnen zien:
Breaking bad
2 and a half men
Sons of Anarchy
Flashpoint.
wie kan aangeven wat je van bovenstaand kan zien?
Suits... Een der beste van het moment. Helaas al meer gezien dan Netflix aanbiedt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben al bij seizoen 2, aflevering 10
Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit zit bv bij het Amerikaanse aanbod.
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oidquote:
Breaking bad tot seizoen 5 episode 8 en Sons of Anarchy tot seizoen 5 (kijk SoA momenteel, seizoen 2)quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef KimJong-un het volgende:
Bij mij doet de link het niet om het aanbod te bekijken.
Meer mensen daar last van?
Het volgende wil ik graag kunnen zien:
Breaking bad
2 and a half men
Sons of Anarchy
Flashpoint.
wie kan aangeven wat je van bovenstaand kan zien?
Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef Spaulding het volgende:
Net aangemeld op Netflix, dus vanavond maar eens kijken hoe het allemaal werkt. Ik zag online dat Breaking Bad er ook op staat tot en met seizoen 5, episode 8. Is het al bekend wanneer de laatste 8 eps beschikbaar komen?
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.
Er zijn verschillende opties voor om daar toegang tot te krijgen, zie de OP en eerdere posts in dit topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?
Ga ik vanavond even proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
goede seriequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:40 schreef KaBuf het volgende:
Woensdagavond begonnen met Suits, nu al SE02E01
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
U will be EXTERMINATED! DESTROY!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef STING het volgende:
Ik lekker nerdy aan de Dr. Who en Farscape dankzij Netflix
Geen idee. Het eerste wat ik doe, als ik begin te kijken, is de ondertiteling uitschakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
Ja, bijna goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:05 schreef quirina het volgende:
[..]
U will be EXTERMINATED! DESTROY!
DESTROY!
ja tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef Aventura het volgende:
Filmtip: kick-ass! Superherofilm maar dan anders.
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
The Vampire Diaries
The Vampire DiariesSeason 4
Uitgezonden op CW: October 11, 2012
Verkrijgbaar op DVD: August 26, 2013
Beschikbaar op Netflix Nederland: Geschat medio-2014
Whatsonnetflix.comquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aanquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
Je weet dat dat niet perse de keuze is van Netflix zelf maar waarschijnlijk van de diverse rechthebbenden is he?quote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeutje, wat duurt dat nog lang. Dus een seizoen Californication dat begin dit jaar is uitgezonden, is pas over anderhalf jaar te bekijken op Netflix? Belachelijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Maar medio 2014 betekend vast dat ik nog een half jaar moet wachtten ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Helaas geen American Horror Storyquote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloadenquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Nou, ik zit heel stiekem toch te twijfelen nu over Unblock Us, omdat ik niet wil wachten. Maar ik heb geen cc (wil ik ook niet) en geen paypal (wat ik eigenlijk ook niet wil), dus het wordt toch wachten denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloaden
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik kijk naar de Amerikaanse Netflix, maar gek genoeg zijn de omschrijvingen van series soms wel in het Nederlands, zoals bij Revolutionaire, gek toch?
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.quote:Op maandag 9 december 2013 23:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.
Dat zal vast betekenen dat het niet lang meer duurt voor ie op Netflix NL beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.
Nooit last vanquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom ontbreekt de ondertiteling zo vaak?
De eerste paar zinnen goed dan een paar lijnen weer niet. Dan weer wel etc.
Bv @ lilyhammer. Ik kan geen noors verstaan.
Apple tv gebruik ik.
Vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Heb ik de laatste dagen ook last van. Bij Suits bijv.quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Had het bij Breaking Bad ook weleens, als er een paar zinnen Spaans tussendoor gesproken werd. Nu kon ik dat wel enigszins volgen, maar soms werden hele dialogen in het Spaans niet ondertiteld, en zo vloeiend spreek/versta ik het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:
Bij Lillyhammer is dat inderdaad vervelend als het om Noorse dialogen gaat.
Bij Dexter ook het geval, stukken spaans werden gewoonweg niet vertaaldquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Had het bij Breaking Bad ook weleens, als er een paar zinnen Spaans tussendoor gesproken werd. Nu kon ik dat wel enigszins volgen, maar soms werden hele dialogen in het Spaans niet ondertiteld, en zo vloeiend spreek/versta ik het nu ook weer niet.
Appstore en samsung. Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Hoe krijg ik trouwens die nieuwe app op mijn samsung smart tv,
ik heb nog gewoon de oude interface en volgens de appstore ben ik up to date ?
Of krijgen die smarttv apps pas later die layout update?
Nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Hoe krijg ik trouwens die nieuwe app op mijn samsung smart tv,
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
ik heb nog gewoon de oude interface en volgens de appstore ben ik up to date ?
Volgens Samsung kon het misschien ooit in 2014 gedaan worden. Heeft geen prioriteit in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Downstar het volgende:
Of krijgen die smarttv apps pas later die layout update?
Dit! Helaas alles al gezien wat op Netflix staat. Ben nu bezig met Lillyhammer, vrij aardig.quote:
kneus, je snapt toch wat ik bedoel..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Appstore en samsung. Geloof je het zelf?
Gelijk schelden ja? Zoek maar ergens anders hulp, faalhaas. Met je Samsung TVquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
kneus, je snapt toch wat ik bedoel..
de 'store' waar je apps uit haalt..
Dat Apple nu die naam moet claimen wil nog niet zeggen dat het geen algemeen begrip is..
Kneus al schelden vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelijk schelden ja? Zoek maar ergens anders hulp, faalhaas. Met je Samsung TV![]()
Mijn Samsung TV werd geleverd met een deuk, toen ik belde met hoe het zit, bleek het 'normaal' te zijn. Zou bij jou ook wel het geval zijn.
Ik vind het een coole serie. Lekker donker en bizar. Enquote:
Als ik zover ben ga ik S3 downloaden. Ik ga niet wachten terwijl het al beschikbaar isquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alleen S1 en S2 tot op heden zag ikAl gezien, S3 nog niet
Gave serie inderdaad. Zondag begonnen aan seizoen 2. Die avond 4 afleveringen gekeken, gisteravond 5 gezien, en ik gok dat we vanavond de laatste 4 afleveringen eens kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het een coole serie. Lekker donker en bizar. EnJessica Lange
.
jawel, maar bij mij komt het waarschijnlijk door de slechte verbinding die de PS3 heeft met het draadloos netwerk..quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
Gisteren trouwens via mn PS3 netflix ipv via de laptop maar had geen HD beeldVoor iemand herkenbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |