quote:Netflix Nederland sluit deal met NBCUniversal
maandag 02 december 2013 - 13:30
Jeroen van Trierum
Netflix heeft voor de Nederlandse markt een overeenkomst gesloten met NBCUniversal. De studio levert binnenkort series en films aan de videostreamingdienst.
Op de website van Netflix meldt het bedrijf dat door de deal met NBCUniversal het Nederlandse aanbod de aankomende periode weer fors gaat stijgen. Binnenkort zijn op de streamingdienst bekende series als Downton Abbey, Grimm en Suits te zien zijn. Begin 2014 wordt daar het recent in Amerika uitgezonden Bates Motel bij. Netflix noemt daarnaast films als Battlestar Galactica, The Big Lebowski, Lock, Stock and Two Smoking Barrels en The 40 Year Old Virgin.
De overeenkomst met de studio is de derde op rij voor de streamingdienst. Eerder sloten Walt Disney Studios en Sony Pictures Entertainment zich aan.
die functie zit volgens mij ook bij de ps3 als je de amerikaanse hebt tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren voor het eerst de Netflix app op de PS4 gebruikt, die werkt nog beter dan die van de PS3 zeg.
Kwam ook een nieuwe functie tegen, Max, die je aan de hand van een paar vragen suggesties doet voor wat je kunt kijken, grappig gedaan!
Toen ik voor het laatst via de PS3 keek iig nog niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
die functie zit volgens mij ook bij de ps3 als je de amerikaanse hebt toch
de goedkoopste is toch,quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef nils7 het volgende:
Mijn vriendin probeert met mijn account in te loggen op haar iPad maar dat lukt d'r niet.
Had het nog niet op mn Samsung staan dus net ff gecheckt of ik er op kon inloggen...
Dat werkte, iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik heb t op best wat apparaten staan:
PS3, AppleTV bij mezelf, AppleTV van mn ouders, iPhone en nu mn Samsung.
Ik dacht dat de max 5 devices was maar ze probeerde voordat ik m op m'n Samsung had staan.
En als je er dan 6 geregistreerd hebt, kan je dan ook ergens uitzoeken wat je waar hebt geregistreerd? Ik heb best veel, zou zomaar eens aan mijn limiet kunnen zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Once you have an active Netflix membership, you can have six (6) devices registered to your account at any given time, and you may stream up to two (2) movies or TV shows at the same time by default. There is also an option to upgrade to four (4) streams at the same time from the Your Account page.
Bij je account kun je in elk geval al je devices afmelden, dat lijkt me een start.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:24 schreef macondo het volgende:
[..]
En als je er dan 6 geregistreerd hebt, kan je dan ook ergens uitzoeken wat je waar hebt geregistreerd? Ik heb best veel, zou zomaar eens aan mijn limiet kunnen zitten.
dr zijn idd weer erg leuke filmkes bij gekomen jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn weer aardig aan het updaten geweest gisteren, Back to the future en Back to the future 2 , wat toch echt klassiekers zijn maar zo leuk om te kijken en voor kerst de The Grinch, ik hoopte al dat die kwam want kerstmis zonder de Grinch is echt geen kerst .
Waar kan ik op de website zien wat toegevoegd is? 'New Releases' duidt alleen op 2013 neem ik aan..quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn weer aardig aan het updaten geweest gisteren, Back to the future en Back to the future 2 , wat toch echt klassiekers zijn maar zo leuk om te kijken en voor kerst de The Grinch, ik hoopte al dat die kwam want kerstmis zonder de Grinch is echt geen kerst .
Ja en nee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef STING het volgende:
Wat gebruiken jullie voor Netflix op Windows, gewoon de browser?
Ik heb nu een proef abbo en heb helaas zo nu en dan dat een aflevering (non-HD) moet bufferen, hebben jullie daar ook weleens last van?
LIgt eerder aan je internetverbinding dan. Als met wifi in HD wil streamen gaat het na een tijdje ook bufferen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:40 schreef STING het volgende:
Wat gebruiken jullie voor Netflix op Windows, gewoon de browser?
Ik heb nu een proef abbo en heb helaas zo nu en dan dat een aflevering (non-HD) moet bufferen, hebben jullie daar ook weleens last van?
Maar bedoelen ze dan een app ofzo? Want je kunt toch ook gewoon naar de site gaan op het desbetreffende apparaat en het dan kijken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de goedkoopste is toch,
op 4 apparaten en MAX 2 tegelijk?
Huh? Heeft het gewerkt met de DNS settings van US Netflix?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn Ip op automatisch staan en de DNS op die van US netflix (109.123.111.024). Na het rebooten geeft mijn apple tv 2 echter geen icons meer weer (op 4 na). Zet ik dns op automatisch dan zie ik wel weer alle icons maar heb ik het NL aanbod. Iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen? Hij deed het eerder wel gewoon. Modem is een paar dagen geleden overigens wel gereset.
Ja, hier hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Tot vorige week op WD TV Live probleemloos US Netflix kijken met een andere DNS. Dit werkt nu niet meer. Iemand meer last van of tips?
Nouja, ik heb in de settings mijn eigen IP-adres op dynamisch staan en het DNS op statisch met het genoemde IP-adres. Locatie heb ik ingesteld op VS, dus ik zou verwachten dat het zou werken. Maar dat doet het nietquote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Huh? Heeft het gewerkt met de DNS settings van US Netflix?
Ik gebruik unblock-us iig, die DNS server met een abbonnement en heb toegang tot alle catalogi.
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Nouja, ik heb in de settings mijn eigen IP-adres op dynamisch staan en het DNS op statisch met het genoemde IP-adres. Locatie heb ik ingesteld op VS, dus ik zou verwachten dat het zou werken. Maar dat doet het niet
en met ublock-us doe je niets anders dan wat skv beschrijft.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?
Je moet tunlr.net, unlocator.net of unblock-us gebruiken.
Waarom moet ik dat gebruiken? Het gaat er toch om dat je apparaat een ander DNS-adres gebruikt en dan boeit het imho niet of je dat DNS-adres handmatig invoert of dat je dat via een site doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft het nooit gewerkt zo?
Je moet tunlr.net, unlocator.net of unblock-us gebruiken.
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en met ublock-us doe je niets anders dan wat skv beschrijft.
ook voor de xbox pas je alleen de DNS van automatisch naar de settings aan van unblock-us. dat is voldoende om de us-content te krijgen.
Omdat het anders niet werkt?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat gebruiken? Het gaat er toch om dat je apparaat een ander DNS-adres gebruikt en dan boeit het imho niet of je dat DNS-adres handmatig invoert of dat je dat via een site doet.
Er zijn ook andere websites die een DNS aanbieden behalve unblock-us. Het DNS-adres dat ik noemde is toch ook niet van unblock-us afaik?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.
[..]
Omdat het anders niet werkt?
Ja dat klopt, maar ik vind unblock-us de meest stabiele, ligt er nooit uit, die van tunlr.net die gratis is wel bv.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zijn ook andere websites die een DNS aanbieden behalve unblock-us. Het DNS-adres dat ik noemde is toch ook niet van unblock-us afaik?
quote:I tried once more with a different set of dns values and put them into the router, at first it seemed as if it did not work but after changing the atv's dns to the same primary dns settings on the router for playmo it started working again and icons are still there even after resetting the routers dns values back to the default ISP dns.
Im positive the dns values i was using before were from playmo so god knows why it suddenly stopped working but after putting the settings into the router then visiting the playmo website before setting the router's settings back to default seems to have done the trick.
Ik ging er gemakshalve even vanuit dat er wel voor de dienst betaald werdquote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt aan unblock-us werkt het echt niet hoor met hun DNS settings.
Duidelijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ging er gemakshalve even vanuit dat er wel voor de dienst betaald werd
Waar ik me het meest aan stoor is dat het in het Engels altijd Closed Captioned is.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef quirina het volgende:
Ondertiteling is wel bout bij netflix.
Af en toe zeggen de acteurs wat en is het niet ondertiteld.
Zeker ook Lilyhammer aan het kijken?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:57 schreef quirina het volgende:
Ondertiteling is wel bout bij netflix.
Af en toe zeggen de acteurs wat en is het niet ondertiteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |