Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef Spaulding het volgende:
Net aangemeld op Netflix, dus vanavond maar eens kijken hoe het allemaal werkt. Ik zag online dat Breaking Bad er ook op staat tot en met seizoen 5, episode 8. Is het al bekend wanneer de laatste 8 eps beschikbaar komen?
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen idee maar UK en USA Netflix hebben die al wel.
Er zijn verschillende opties voor om daar toegang tot te krijgen, zie de OP en eerdere posts in dit topic.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:18 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke thanks. Weet nog niet hoe dat allemaal werkt maar is dat gewoon een instelling of moet je iets downloaden om het US/UK aanbod ook te krijgen? Of extra betalen?
Ga ik vanavond even proberen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Download de extensie mediahint op Chrome of Firefox en je kan via de browser op de amerikaanse netflix, geen gezeur met apps oid
goede seriequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:40 schreef KaBuf het volgende:
Woensdagavond begonnen met Suits, nu al SE02E01
Ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
U will be EXTERMINATED! DESTROY!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef STING het volgende:
Ik lekker nerdy aan de Dr. Who en Farscape dankzij Netflix
Geen idee. Het eerste wat ik doe, als ik begin te kijken, is de ondertiteling uitschakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het normaal dat de ondertiteling soms wegvalt
Ja, bijna goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:05 schreef quirina het volgende:
[..]
U will be EXTERMINATED! DESTROY!
DESTROY!
ja tofquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef Aventura het volgende:
Filmtip: kick-ass! Superherofilm maar dan anders.
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.quote:Op zondag 8 december 2013 13:17 schreef Amarantha het volgende:
The Vampire Diaries
The Vampire DiariesSeason 4
Uitgezonden op CW: October 11, 2012
Verkrijgbaar op DVD: August 26, 2013
Beschikbaar op Netflix Nederland: Geschat medio-2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |