Whatsonnetflix.comquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aanquote:Op zondag 8 december 2013 19:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden? Ik zit "te wachten" op de resterende afleveringen van Dexter, Californication, Homeland, en Breaking Bad.
Je weet dat dat niet perse de keuze is van Netflix zelf maar waarschijnlijk van de diverse rechthebbenden is he?quote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeutje, wat duurt dat nog lang. Dus een seizoen Californication dat begin dit jaar is uitgezonden, is pas over anderhalf jaar te bekijken op Netflix? Belachelijk.
quote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Maar medio 2014 betekend vast dat ik nog een half jaar moet wachtten ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Helaas geen American Horror Storyquote:Op maandag 9 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.flixfilms.nl/s(...)tflix-nederland.html Komen er allemaal aan
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloadenquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Kutrechtenkwesties altijd.
Nou, ik zit heel stiekem toch te twijfelen nu over Unblock Us, omdat ik niet wil wachten. Maar ik heb geen cc (wil ik ook niet) en geen paypal (wat ik eigenlijk ook niet wil), dus het wordt toch wachten denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als dat er niet was stopte ik meteen met downloaden
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik kijk naar de Amerikaanse Netflix, maar gek genoeg zijn de omschrijvingen van series soms wel in het Nederlands, zoals bij Revolutionaire, gek toch?
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.quote:Op maandag 9 december 2013 23:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je Nederlands ingesteld bij Instellingen op de Netflixsite.
Dat zal vast betekenen dat het niet lang meer duurt voor ie op Netflix NL beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:48 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dan nog vind ik het gek dat er een Nederlandse omschrijving is binnen Netflix voor een serie die niet op de NL Netflix te vinden is.
Nooit last vanquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom ontbreekt de ondertiteling zo vaak?
De eerste paar zinnen goed dan een paar lijnen weer niet. Dan weer wel etc.
Bv @ lilyhammer. Ik kan geen noors verstaan.
Apple tv gebruik ik.
Vroeg ik me ook af jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Heb ik de laatste dagen ook last van. Bij Suits bijv.quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef The_Avatar het volgende:
Apple tv gebruik ik.
Had het bij Breaking Bad ook weleens, als er een paar zinnen Spaans tussendoor gesproken werd. Nu kon ik dat wel enigszins volgen, maar soms werden hele dialogen in het Spaans niet ondertiteld, en zo vloeiend spreek/versta ik het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:25 schreef Copycat het volgende:
Bij Lillyhammer is dat inderdaad vervelend als het om Noorse dialogen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |