In tegenstelling tot iedereen vind ik het gewoon een goede serie maar niet extreem bijzonder. Sterk geacteerd etc klopt, maar ik vond met name de eerste 5 afleveringen ronduit saai en langdradig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
House of Cards. Fenomenaal. Zeer goed werk van Netflix. Ik houd mijn abonnement nog even..
nee nog niet gehadquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef xuryah het volgende:
Hebben jullie ook dat de ondertitel vaak blijft hangen? Best wel irritant..
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :pquote:
ik vind het tof.quote:Op zondag 1 december 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :p
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Heb een abonnement genomen. Aanbod valt mij niet tegen. Zit nu in Engeland, dus ik heb de Britse versie. Weet iemand of dit nog problematisch als je weer terug ben in Nederland/Duitsland? Of maakt dat niet uit?
Dan zegt hij inderdaad "Hola" je zit nu in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Ori het volgende:
[..]
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens deze blog wel:quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
En waar moet ik dat lezen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens deze blog wel:
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl/
Niet via de Nederlandse Netflix.quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
Tnxquote:
quote:Netflix Nederland sluit deal met NBCUniversal
maandag 02 december 2013 - 13:30
Jeroen van Trierum
Netflix heeft voor de Nederlandse markt een overeenkomst gesloten met NBCUniversal. De studio levert binnenkort series en films aan de videostreamingdienst.
Op de website van Netflix meldt het bedrijf dat door de deal met NBCUniversal het Nederlandse aanbod de aankomende periode weer fors gaat stijgen. Binnenkort zijn op de streamingdienst bekende series als Downton Abbey, Grimm en Suits te zien zijn. Begin 2014 wordt daar het recent in Amerika uitgezonden Bates Motel bij. Netflix noemt daarnaast films als Battlestar Galactica, The Big Lebowski, Lock, Stock and Two Smoking Barrels en The 40 Year Old Virgin.
De overeenkomst met de studio is de derde op rij voor de streamingdienst. Eerder sloten Walt Disney Studios en Sony Pictures Entertainment zich aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |