Laptops kun je ook op tv aansluiten hoor , ik heb speciale kabels voor en juist als ik dus series of films kijk is het een uitkomst en werkt prima.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.
De ATV doet het prima trouwens met de Amerikaanse Netflix en vult ook verder de mogelijkheden van mijn WDTV mooi aan.
Oh ja dat kan, zeker met een MacBook en Apple TV, maar ik gebruik m'n laptop voor andere dingen. Moet ook meteen beschikbaar zijn als er iets is met de servers op m'n werk enzo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laptops kun je ook op tv aansluiten hoor , ik heb speciale kabels voor en juist als ik dus series of films kijk is het een uitkomst en werkt prima.
Misfits is vet ja, tot seizoen 4....quote:Op woensdag 11 december 2013 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
De serie misfits is ook wel geinig, als je van bizarre superhelden scenario's houdt
Ik zit te wachten op seizoen 6 van Mad Men op Canada.quote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef formerjellybean het volgende:
Netflix , ik ga je echt steeds leuker vinden Mad Man en Grimm staat erop.![]()
Dawon's Creekquote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik ben nu terug in de tijd . Dawson's creek![]()
Die is er vandaag ook opgezet, en die serie blijft schattig
Ja , en echt vooral zo lievig , series zoals die maken ze echt niet meer . Had ook echt even het gevoel dat ik weer terug in de jaren 90 was. Heb hem meteen tussen mijn lijstje gezet want ik denk dat ik die vaak even zal kijken . Het maakt je gewoon echt even nostalgisch .quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dawon's Creek![]()
vooral het seizoen met Pacey en Joey
Euhm wel eens gehoord van je laptop op de TV aansluiten? Dit i.c.m. draadloze tb/muis werkt meer dan primaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.
De ATV doet het prima trouwens met de Amerikaanse Netflix en vult ook verder de mogelijkheden van mijn WDTV mooi aan.
Oeh!quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik ben nu terug in de tijd . Dawson's creek![]()
Die is er vandaag ook opgezet, en die serie blijft schattig
Bij doet ie het nu!quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef Lidlchips het volgende:
Heb driehonderd keer geklikt nu maar inderdaad, het zal wel aan hun server liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |