Op de Amerikaanse vind ik een seizoen, 26 afleveringen. Op de Nederlandse is het de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Lidlchips het volgende:
Staat de Engelse versie van adventure time erop?
Je kan ook gewoon voor de Engelse audio kiezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse vind ik een seizoen, 26 afleveringen. Op de Nederlandse is het de Nederlandse versie.
epic!!!!! ga hem gelijk aanzettequote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
FUCK JAAAAA!!!!
http://movies.netflix.com(...)0222873?locale=nl-NL
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Beaudelaire het volgende:
FUCK JAAAAA!!!!
http://movies.netflix.com(...)0222873?locale=nl-NL
quote:Reviews die als meest nuttig zijn gekozen
Hèhè, dat werd een keer tijd zeg! :-) Nu nog een aquarium van 4 seizoenen en ik blijf de rest van mijn leven lid van Netflix! Ho ho ho, merry Christmas!
quote:Embrace the Binge: Netflix Viewers Average 2.3 Episodes per Sitting
Netflix knows when you’ve been bad or good, or watching Homeland for 12 hours straight.
More than 60% of television streamers binge watch, according to a study by the streaming content provider. Cultural anthropologist Grant McCracken was brought in to help analyze the data.
Netflix defines binge watching as watching more than two episodes in a single setting. However, those half-day binges are not the norm - the average binge-watch came in at 2.3 episodes per sitting.
Of course, the behavior has not been discouraged by Netflix with the all-at-once releases of its original series House of Cards, Orange is the New Black, and the new season of Arrested Development.
Viewers polled indicated a positive view of binging, with 76% saying the opportunity to watch several episodes in a row provided a refuge from their busy lives; 73% viewed binge watching as a positive thing.
waar kan je zien wat er nieuw is?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
Yesssssssssssss!!! Weer een update, The Shield en Donnie Brasco staan erop![]()
![]()
Ik blijf het altijd net kleine kadootjes vinden als ze weer iets updaten
Zie de openingspost.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waar kan je zien wat er nieuw is?
Alan ford van snatch en lock, stock and two smoking barrels. Vandaag al bijna alle afleveringen gezien, tof seizoenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
Lilyhammer Seizoen 2 is er , ik zag nu ook een hele bekende engelse speler/komiek waar ik nu even niet op naam van kom.
Dit gaat een heel tof seizoen worden.
Ja, ook met AppleTV. Daarom is Lillyhammer irritant om te kijken. Ik mis veel van de Noorse dialogen. Gelukkig pakt Frank zo'n dialoog nog wel eens in het Engels samen, maar toch mis je het een en ander.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Bij veel recente toevoegingen heb ik veel last van hele dialogen die af en toe niet ondertiteld worden. Niet een heel grote ramp, maar toch vervelend. Apple TV trouwens.
Meer mensen hier last van?
Die bedoelde ik dus niet maar die rode met de baard , hij is een bekende engelse komiek/acteur , die ik helaas altijd alleen ken als ik hem van gezicht zie (en ik vind hem echt super) maar hij was al gauw dus dood.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Alan ford van snatch en lock, stock and two smoking barrels. Vandaag al bijna alle afleveringen gezien, tof seizoen
Ah die dude van Game of Thrones, Paul Kaye :pquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus niet maar die rode met de baard , hij is een bekende engelse komiek/acteur , die ik helaas altijd alleen ken als ik hem van gezicht zie (en ik vind hem echt super) maar hij was al gauw dus dood.
Ik kan het niet uitstaan dat ik van hem dus nooit de naam ken want hij speelt vaak in hele goede series.....
Ja, ik heb dat op mijn iPad en PS3quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Bij veel recente toevoegingen heb ik veel last van hele dialogen die af en toe niet ondertiteld worden. Niet een heel grote ramp, maar toch vervelend. Apple TV trouwens.
Meer mensen hier last van?
Op vrijdag 13 december 2013 22:56 schreef Badr_Harry het volgende:
http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waar kan je zien wat er nieuw is?
Ja, top serie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben nu een pilot aan het kijken van Justified , zegt iemand die serie iets ??
als ik iets kut vind is thet wel Apple TVquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:58 schreef remlof het volgende:
Ik heb net een Apple TV gehaald, zal die vanavond eens in m'n versterker prikken naast m'n WDTV en 'm een Amerikaans DNS geven.
Ik wil series en films gewoon hangend op de bank kijken op een groot scherm, niet op een laptopschermpje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
als ik iets kut vind is thet wel Apple TVnetflix via laptop bevalt mij beter 14.gid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |