quote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Getting real tired of your shit LTC.
morgen wakker worden op 55 dollarquote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Och, je moet het zo zien .. alles boven je inleg is winstquote:Op donderdag 28 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Weet ik maar zit nu te wachten totdat mijn oude inleg van 21 BTC terug isquote:Op donderdag 28 november 2013 23:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Och, je moet het zo zien .. alles boven je inleg is winst
Voor mij was dat 7.2 BTC voor ¤50
Gewoon holden, het komt wel goed. Duurt alleen langer dan gewenst.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Daar hoop ik inderdaad ook op. Wat verwachten jullie van LTC als ik het nog een paar dagen vast houd? En, waarom werd die report niet uitgezonden? Zonde, had nog enigszins voor een kleine boost kunnen zorgen..
ik zou zeker weten vasthoudenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Daar hoop ik inderdaad ook op. Wat verwachten jullie van LTC als ik het nog een paar dagen vast houd? En, waarom werd die report niet uitgezonden? Zonde, had nog enigszins voor een kleine boost kunnen zorgen..
Meh zwakt alweer een beetje.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga zo slapen met al mijn geld in namecoins.
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga zo slapen met al mijn geld in litecoins
Eerste x dat ik ze hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef KoninginMaxima het volgende:
Kan iemand zijn visie geven over de volgende 3 altcoins:
Tagcoin
Fastcoin
Infinitecoin
Die drie ken ik niet. Zouden wel eens scamcoins kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Jij bent toch redelijk op de hoogte m.b.t. andere coins?
Help me eens
http://coinmarketcap.com/quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die drie ken ik niet. Zouden wel eens scamcoins kunnen zijn.
quote:First buy / sell 100 BTC (buy high sell low)
Then do it with 200 BTC
Then with 500 BTC
Then with 2x 500 BTC orders
Then with 1000 BTC orders
Now with 2500 BTC orders
Kopen op 1199 en verkopen op 1050. Dat levert hem vast veel geld opquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Net op MtGox een smerig trucje van iemand die blijkbaar een paar duizend BTC heeft om mee te spelen. Vlak na elkaar in paren steeds meer BTC kopen (100, 200, 500, 1000, 2500) en gelijk weer verkopen waardoor hij grote rode kaarsen in de charts veroorzaakt. Dan hopen dat mensen in paniek raken en gaan verkopen. Op lagere koers weer flink inkopen. Maar zo te zien lukt het vooralsnog niet echt, althans koers is wel bijna $100 lager maar ik denk dat hij op een groter effect hoopte. Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/B(...)azy_ass_shit_on_gox/
[..]
[ afbeelding ]
Laatste buy/sell paar nog geen 3 minuten na elkaar:
[ afbeelding ]
Die 1199 en 1050 waren wel top en bodem van het orderboek, dus niet 2500 coins voor die prijs. Maar toch inderdaad vage actie, blijkbaar ingecalculeerd dat hij dat verlies zou goedmaken door superlaag te kunnen inkopen. Misschien ook dit moment gekozen omdat er nu 3 dagen geen fee wordt gerekend op MtGox. (is dat al ingegaan ,aangezien ze in Japan zitten?)quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kopen op 1199 en verkopen op 1050. Dat levert hem vast veel geld op
Ja klopt, weet niet hoe het orderbook eruit zag bij koop en verkoop, maar lijkt me dat hij bij deze transacties verlies heeft gemaakt. Maar als er paniek uitbreekt maakt hij dat natuurlijk goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die 1199 en 1050 waren wel top en bodem van het orderboek, dus niet 2500 coins voor die prijs. Maar toch inderdaad vage actie, blijkbaar ingecalculeerd dat hij dat verlies zou goedmaken door superlaag te kunnen inkopen. Misschien ook dit moment gekozen omdat er nu 3 dagen geen fee wordt gerekend op MtGox. (is dat al ingegaan ,aangezien ze in Japan zitten?)
Helaas.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
morgen wakker worden op 55 dollar
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:18 schreef Ticootje het volgende:
Wat gaat het vandaag worden? Waarop inzetten?
Gvd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:35 schreef StephanL het volgende:
LTC naar de 35 dollar als het zo blijft doorgaan.
Zit al sinds gistermiddag te wachten. Behoorlijk hoog ingekocht bij 43 die toen na de piek van 48 helemaal niet slecht leek.quote:
BTC-China gaat als een pijl omhoog...quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef StephanL het volgende:
Ligt het aan mij of is BTC-e alleen maar onstabiel Of ligt het aan de munten?
Btc-e doet gewoon raar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef StephanL het volgende:
Ligt het aan mij of is BTC-e alleen maar onstabiel Of ligt het aan de munten?
Is gewoon niet leuk meer.quote:
Uiteindelijk trekt het wel bij. Maar volgens mij zitten er daar een paar flink te kutten. Steeds die walls erin. Onwijze dumps.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk meer.
Kan niks overzetten, zegt die, kan pas na 3 dagen op BTC-e. Volgens mij zit ik daar al zo lang maar ja,
Mensen verliezen vertrouwen in LTC, het ziet er niet meer uit naar snelle "winst" pakken. 100% gaan mensen overstappen vandaagquote:
Precies hetzelfde. Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:28 schreef JDx het volgende:
Vaag en ik maar denken dat LTC de komende weken sowieso wel stijgt. Heb ze gister gekocht voor 36, verkocht voor 45,3 en weer gekocht voor 43 daarna in de hoop dat het vandaag 50 waard zou zijn.
Uitzonderlijk wisselvallig ja, ik begon met 100 euro, toen bijna verdubbeld zit nu weer op 100quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Afgelopen week is echt uitzonderlijk voor ltc geweest.
Haha hier nog een.. Zat op 170 en nu weer op 110..quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Uitzonderlijk wisselvallig ja, ik begon met 100 euro, toen bijna verdubbeld zit nu weer op 100
Nja je doet het voor de lange termijn of voor de fun natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja. Ik spring gewoon niet zo van hot naar her. Geen trek om iedere 5 minuten naar die koers te kijken.
Helaas die fee laat je niet echt "spelen"quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Nja je doet het voor de lange termijn of voor de fun natuurlijk.
Ik doe het vooral voor de fun, gister panic sell, had ik in 1 minuut 40 euro verdiend.
Maar ik switchte steeds van munt en dan als ik moest werken of ging slapen over op LTC, want die steeg vrij steady.
Dat lijkt nu over.
.. toch weer een hele berg groene kaarsjes nu. 37.4 and rising.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:36 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig alleen maar rode kaarsjes. Vannacht was ie nog even over de 40, maar toen sliep ik natuurlijk
Welke coins back jij vandaag ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:47 schreef JDx het volgende:
Ja LTC gaat wel weer over de 40 vandaag.
Maar of ze zoals gisteren richting de 48 gaan betwijfel ik.
Mensen zien nu in dat het niet alleen maar stijgen is.
Voor 10.00uur bungelt ie weer rond 36.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef starsailor het volgende:
[..]
.. toch weer een hele berg groene kaarsjes nu. 37.4 and rising.
Volgens mij is jouw glazen bol net zo mistig als alle andere glazen bollen die we hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor 10.00uur bungelt ie weer rond 36.
Beetje te spannend. Heb geen zin om op 37 af te tikken als ik voor 43 ben ingestapt, maar heb ook weinig zin om nog een dag te wachten want nu heb ik bijna niks om mee te spelen. Lastig lastig...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef starsailor het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw glazen bol net zo mistig als alle andere glazen bollen die we hebben![]()
We'll see. Spannend is het wel
Ja zo zit ik hier ook, had het er vannacht in gezet om er vanmorgen weer uit te halen om te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beetje te spannend. Heb geen zin om op 37 af te tikken als ik voor 43 ben ingestapt, maar heb ook weinig zin om nog een dag te wachten want nu heb ik bijna niks om mee te spelen. Lastig lastig...
Ik kon vandaag gelukkig weer mijn coins weghalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, kan niet eens meer inloggen omdat verificatie code altijd te lang zou zijn, of verkeerd.
Ja ben er nu achter wat die honden hebben gedaan; ze hebben mijn ip adres geblocked. Toen ik met mijn proxy inlogde geen problemen en mijn BTC is daar nu dus ook weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kon vandaag gelukkig weer mijn coins weghalen.
Ene keer BTC andere keer dollars. Ligt er een beetje aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Martinoss het volgende:
jullie traden je LTC voor dollars? Waarom niet voor BTC?
Ik kan nog gewoon inloggen en heb al mijn coins nog, maar dus zsm mogelijk weghalen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ben er nu achter wat die honden hebben gedaan; ze hebben mijn ip adres geblocked. Toen ik met mijn proxy inlogde geen problemen en mijn BTC is daar nu dus ook weg.
Ik vertrouw die website echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:00 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik kan nog gewoon inloggen en heb al mijn coins nog, maar dus zsm mogelijk weghalen?
Zonde want volgens mij word wrd wel een ding (of bestaat er al een wdc wallet)
http://www.worldcoinfoundation.org/quote:
gewoon laten draaien. Duurt 1.5hr ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
http://www.worldcoinfoundation.org/
Maar net als mijn LTC wallet is hij out of sync, iemand een snelle oplossing?
Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon laten draaien. Duurt 1.5hr ofzo.
Ander ip adres gebruiken....Proxy inzetten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.
Zelfde als scorpie dus
Weg coins....
Alles veert omhoog en omlag maar eigenlijk zie ik geen verandering... is bte de enige met die nog alternatievere coinsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Op zich wel lekker rustig, ik hoef nu niet te daytraden want er gebeurt geen zak plus ik sta toch in de min
Werkt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander ip adres gebruiken....Proxy inzetten...
nvmquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.
Zelfde als scorpie dus
Weg coins....
Ik zou holden. Het staat nu weer op zn laagste.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik begin echt te twijfelen aan LTC
Als ik ze nu verkoop heb ik nog steeds dikke winst want had ze voor 9,5 $ per stuk
Vannacht (03.00 ergens) stond hij op 41. Zou dus in elk geval nog even wachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
Als ik ze nu verkoop heb ik nog steeds dikke winst want had ze voor 9,5 $ per stuk
Moet je wel geduld hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:56 schreef Drifter__ het volgende:
Zodra ie de 50 aantikt doe ik ze weg
Ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef .PRISM het volgende:
Wie zit er hier in NMC voor de lange(re) termijn?
Scorpie: stop talking Dutch or be banned. Thank you for your considerationquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in NMC LTC en FTC een beetje van alles.
Ja tyfus noobies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:13 schreef Yonder het volgende:
[..]
Scorpie: stop talking Dutch or be banned. Thank you for your consideration
Ik precies dezelfdequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in NMC LTC en FTC een beetje van alles.
Er gebeurt altijd niks voordat er iets gebeurtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef lf2 het volgende:
Ik hou het op LTC en BTC, ik ga niet daytraden vandaag denk ik. er gebeurd niet zo veel
scherp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Er gebeurt altijd niks voordat er iets gebeurt
Worldcoin. Probeer ik sinds vanochtend al te kopen maar Cryptsy duurt vervelend lang met mijn deposit.quote:
waar ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef strbo het volgende:
Ik ben er tot drie keer toe uitgegooid terwijl ik een account wou aanmaken (als in, druk op verzenden >> error) en mijn deposit neemt inmiddels ook al twee uur in beslag..
ja kan wel dan verdien ej wel (als het zo hoog komt) alleen als je nu die buy order erin zet kom je onderaan als mensen straks een order zetten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:44 schreef JDx het volgende:
Is het trouwens niet mogelijk om bijvoorbeeld nu op 40USD 50% LTC te kopen en 50% USD te bewaren.
En dan een buy order op 35USD
En een sell order op 45LTC
Dan ga je slapen.
Zakt het dan heb je de volgende dag goedkope LTC's, stijgt het enorm dan heb je een goede sell gemaakt.
Of maak ik nu een hele domme rekenfout?
Ik had vannacht gedroomd dat LTC iets van 500 was en BTC 100.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:58 schreef lf2 het volgende:
[..]
Wordt niet gedreven door de chinezen... Amerikanen...
Lol de prijs op OKCoin is "maar" 295 de stijging komt niet van die kant dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik had vannacht gedroomd dat LTC iets van 500 was en BTC 100.
Ik zit te vaak op btc-e
een stijging dus straks maar ook controle.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:05 schreef strbo het volgende:
China Telecom (staatseigendom!) heeft trouwens ook aangekondigd te gaan experimenteren met Bitcoins.
Ja is niet echt denderend gisteren en vandaag...heb gelukkig bij 42 gedeelte overgezet naar btc die nog wel beetje stijgt. Die andere durf ik niet aanquote:
Nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Voor $1038 (¤762) 1 bitcoin gekocht op Bitstamp en direct weer verkocht voor ¤858.47 via btcdirect.nl.Eerste keer dat ik ze gebruik dus even wachten over het geld storten daadwerkelijk de volgende werkdag plaatsvindt.
je wachten zal nog beloond wordenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
LTCjezus, had ik toch vannacht op 42.5 moeten verkopen
Het is te hopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je wachten zal nog beloond worden
Hoe lang duurt dat sepa nou ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Voor $1038 (¤762) 1 bitcoin gekocht op Bitstamp en direct weer verkocht voor ¤858.47 via btcdirect.nl.Eerste keer dat ik ze gebruik dus even wachten over het geld storten daadwerkelijk de volgende werkdag plaatsvindt.
Heeft 7 bevestigingen nodig bij BTC deposits. Dus dat duurt idd lang. Werkt verder prima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:12 schreef strbo het volgende:
Cryptsy was ook een keer en nooit weer. Meer dan drie uur en nog geen enkel teken dat de betaling is aangekomen.
27 bevestigingen inmiddelsquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Heeft 7 bevestigingen nodig bij BTC deposits. Dus dat duurt idd lang. Werkt verder prima.
Mijn LTC's zijn nog steeds niet beschikbaar (pending) en heb ze gisteren al gestuurd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Heeft 7 bevestigingen nodig bij BTC deposits. Dus dat duurt idd lang. Werkt verder prima.
"Wegens overbelasting van de bitcoin exchanges kunt u momenteel geen bitcoins verkopen."quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Nais. Moet snel op btc-e komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef SosuaCafe het volgende:
1 #Worldcoin is now worth $0.37. Up 128 % last 24h !
Ja, laatste pump voor ie delisted wordt. LEkker afblijven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand gezien hoe dat ding omhoog schiet? Terracoin?
Als deze op btc-e terecht komt, is dat ERG positief voor early investors. Dat is mijn toekomstperspectief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat is jullie toekomstperspectief mbt WorldCoin?
Zou deze beter kunnen zijn dan LiteCoin?
Quarkcoin was met een andere visie gemaakt. Erg snel, erg veel minen. Dan ploffen en down.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef tralalala het volgende:
Ben blij dat ik op tijd uit QuarkCoin ben gestapt, lijkt zich niet te herstellen...
Maarja, dat kan dus ook met Worldcoin gebeuren.
SEPA naar Bitstamp? 1 a 2 werkdagen. Moet je wel eerst geverifieerd zijn.quote:
Was ik net op tijd dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef druide het volgende:
[..]
"Wegens overbelasting van de bitcoin exchanges kunt u momenteel geen bitcoins verkopen."
Onthoud dat er wel fees bij komen kijken, en dat BTC-e je coins 72 uur vasthoudt (geloof ik)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Bitcoins zijn wel heel goedkoop op BTC-e vergeleken met elders.
Koop je 2 BTC voor ¤1548 op BTC-e, kun je die voor ¤1686 verkopen op Bitonic.
Easy ~¤140 toch, of zie ik iets over het hoofd?
Krijg het dan net zo snel eruit voordat alles gedaald is..?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Bitcoins zijn wel heel goedkoop op BTC-e vergeleken met elders.
Koop je 2 BTC voor ¤1548 op BTC-e, kun je die voor ¤1686 verkopen op Bitonic.
Easy ~¤140 toch, of zie ik iets over het hoofd?
Verwacht jij dan dat BTC daalt de komende dagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Krijg het dan net zo snel eruit voordat alles gedaald is..?
BTC-e houdt niks vast van mij hoor. Ik heb daar al ruim 2 jaar een account. Die 72 uur is voor nieuwkomers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onthoud dat er wel fees bij komen kijken, en dat BTC-e je coins 72 uur vasthoudt (geloof ik)
tevens hallo xtra
Ah zo. Nou, je kan het proberen, als alles lekker snel gaat kan je er wel wat mee verdienenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:42 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
BTC-e houdt niks vast van mij hoor. Ik heb daar al ruim 2 jaar een account. Die 72 uur is voor nieuwkomers.
Zal het over een paar dagen eens proberen. Heb nu alles op PPC en LTC gezet. Eens kijken wat er zo gebeurt. Amerika is wakker aan het worden en het is black fridayquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou, je kan het proberen, als alles lekker snel gaat kan je er wel wat mee verdienen
Zit ook nog in de LTC, vannacht stonden ze op 42.5 (ingekocht @36.4) maar heb in mijn slaperigheid niet verkocht. Black Friday it is man! Ben alleen vanavond weg dus mis ik er een deel vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Zal het over een paar dagen eens proberen. Heb nu alles op PPC en LTC gezet. Eens kijken wat er zo gebeurt. Amerika is wakker aan het worden en het is black friday
Jammer dat je per se een creditcard moet hebben. Zijn er ook andere adressen waar je LTC's kan cloudminen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef µ het volgende:
LiteCoin Mining on EC2 is currently profitable
Only a fool listens to the trollboxquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
LTC stijgt 0.10 USD: LTC Going up!! Buy!!
LTC zakt 0.10 USD: LTC crashing get out now or cry later!!
Het is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Only a fool listens to the trollbox
Wordt straks weer gedumpt, lekker afblijven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef xTraFresh het volgende:
HOLY SHIT ZIE DIE TRC
ik dacht er een paar uur geleden aan TRC te kopen, maar ik bleef ervanaf omdat het over 2 dagen van de site af gaat. Maar nu... spijt! Binnen een uur is ie verdubbeld...
Dit is pas het begin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
lol 1 dag even rustig en gelijk is het overquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
met hoeveel geld zit je erin ?quote:
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.quote:
100 euro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
met hoeveel geld zit je erin ?
Lol @ hyves vergelijkingquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.
Bitcoin wordt binnenkort gedumpt daar er veel betere alternatieven zijn die nog in de opmars moeten komen. Bitcoin is Hyves, Litecoin/Peercoin is Facebook.
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpenquote:
Als je met 10K erin zit dan piep je andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpen
idd jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je met 10K erin zit dan piep je anders
Duizend stuks gekocht 0.0005.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef xTraFresh het volgende:
Heeft er iemand hier FTC? Check the rate.
Waarom niet allemaal 1/3? Heb ik (ongeveer) gedaan en so far alleen nog maar winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ben uitgestapt in ppc en zit nu 2/3 in xpm en 1/3 ftc. PPC begint nu te stijgenzal je zien dat dat nu b doorzet:')
Ik denk dat omwisselen voor BTC het makkelijkste is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef BDIL het volgende:
Waar kan ik het makkelijkst FTC/LTC kopen? Die relatief makkelijke betalingsopties bieden. Bij BTC-E kan je alleen BTC omwisselen voor FTC.
Hoe werkt het dan via BTC-E? ik koop voor bijv. 1000 euro aan BTC die krijg ik op de site in mijn wallet, ruil ik tegen FTC in en die stuur ik naar mijn FTC wallet ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat omwisselen voor BTC het makkelijkste is.
of niet en ben je alles kwijt. Dat is het em nu juist. Ik heb er ook honderden van, maar ik durf het niet aan om het niet in de gaten te houden..quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.
Te vroeg uitgestapt ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Drifter__ het volgende:
PPC doet het lekker vergeleken met gisteren....pffffff
Als je niet lang wilt wachten zou ik iets als bitonic gebruiken om btc te kopen en op je eigen wallet binnen laten komen. Vervolgens een x aantal BTC naar btc-e sturen en daar verhandelen voor FTC. Ik zou de FTC dan bij btc-e laten staan, zeker als je er in wilt handelen. Steeds heen en weer tussen je wallet en btc-e kost je alleen maar door de transaction fees.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan via BTC-E? ik koop voor bijv. 1000 euro aan BTC die krijg ik op de site in mijn wallet, ruil ik tegen FTC in en die stuur ik naar mijn FTC wallet ?
Ik wil investeren in FTC, dus laat ik ze wel een tijd in mijn wallet staan. Jammer dat Bitonic maar weinig BTC aanbiedt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als je niet lang wilt wachten zou ik iets als bitonic gebruiken om btc te kopen en op je eigen wallet binnen laten komen. Vervolgens een x aantal BTC naar btc-e sturen en daar verhandelen voor FTC. Ik zou de FTC dan bij btc-e laten staan, zeker als je er in wilt handelen. Steeds heen en weer tussen je wallet en btc-e kost je alleen maar door de transaction fees.
Had er vorige week een heleboel bijgekocht voor die prijsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
misgunnerquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:30 schreef lf2 het volgende:
Wacht op dip van LTC lekker uitgestapt.
LTC GO DOWNNNNNN
hehe
En dat vond ik een goed moment om uit te stappen met mijn 1800 LTC's.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:31 schreef retorbrapi het volgende:
Dat gezeur over LTC. Twee weken geleden stond het op $4.
Wat gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
BTW degene die me cryptsy heeft aangeraden![]()
stop de rest van je leven met advies geven aub
Cryotsy en bter.com moeten beiden dood.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
Cryptsyquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
Winst = winst. Als als.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dat vond ik een goed moment om uit te stappen met mijn 1800 LTC's.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ouchquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Yu could be rich Y u no holdquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komt het met een stoomboot aan ofzo ?quote:
Toch jammer, zo'n tachtigduizend dollar misgelopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt zo uit mn zak als ik rondje renquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:34 schreef strbo het volgende:
[..]
Toch jammer, zo'n tachtigduizend dollar misgelopen.
Met de juiste parameters lijkt de LTC grafiek hier echt precies opquote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef strbo het volgende:
[..]
Met de juiste parameters lijkt de LTC grafiek hier echt precies opGelukkig geloof ik niet in dit soort plaatjes. Overigens zit iedereen sowieso nog in de 'greed' fase dus gaan we nog omhoog.
+1 iedereen die LTC al een tijdje heeft is helemaal binnen gelopen op die munt.quote:
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
+1 iedereen die LTC al een tijdje heeft is helemaal binnen gelopen op die munt.
15 dollar meer of minder doet daar niks aan af
lol stilstaan is achteruitgang ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!
twitter:maxkeiser twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 11:16:47Based on this week's lies by Mark Carney re: housing bubble in UK: we haven't changed our $1,500 target for BTC and $50 for LTC. reageer retweet
Potentiële verloren "winst" komt nog wel....rustig afwachtenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!
Ook. Maar als je op een bepaald moment bijvoorbeeld 100 LTC hebt bij een koers van $45, heb je feitelijk gewoon $4500. Zakt LTC vervolgens naar $35, heb je gewoon duizend dollar verlies geleden hoor.quote:
Ik heb geen enkele Buy of Sell order meer geplaatst de afgelopen drie dagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Potentiële verloren "winst" komt nog wel....rustig afwachten
Vage shit. Nergens last van. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
Vandaag of gisteren nog coins verplaatst naar Cryptsy?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vage shit. Nergens last van. Nog steeds niet.
Precies op het moment dat die % stijging/daling van 24 uur veranderdquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
LTC krabbelen al wat op..
Als het blijft zet ik toch een sell order voordat ik ga slapen.
Echt een kutwebsite!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
CryptsyNa 34 confirmations is mijn deposit nog steeds pending. Gooi die 25 munten er ff doorheen zeg!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik durf mn ltc niet te verkopen ik ben bang dat het daarna niet meer daalt
Goed gedaan, goede investeringquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef robin007bond het volgende:
Zo, toch nog even ¤100 aan Bitcoins gekocht.
Mocht het misgaan dan heb ik ¤150 verspilt. Mocht het goed gaan, tsja.quote:
Of je verkoopt 50 van je 100 LTC op $30, omdat je denkt dat zo'n piek niet stabiel zal blijven... en je zit nu telkens te denken aan de $500 die je niet hebt gevangen... checkquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Ook. Maar als je op een bepaald moment bijvoorbeeld 100 LTC hebt bij een koers van $45, heb je feitelijk gewoon $4500. Zakt LTC vervolgens naar $35, heb je gewoon duizend dollar verlies geleden hoor.
Yep. Van en naar. Qrk naar. Wdc van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren nog coins verplaatst naar Cryptsy?
Oké, heb wel een support ticket aangemaakt want het duurt mij allemaal te lang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep. Van en naar. Qrk naar. Wdc van.
Qrk waren 140 peers ofzo. 3/4 uur. Stond wel een post dat ze bezig waren met de server ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |