Only a fool listens to the trollboxquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
LTC stijgt 0.10 USD: LTC Going up!! Buy!!
LTC zakt 0.10 USD: LTC crashing get out now or cry later!!
Het is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Only a fool listens to the trollbox
Wordt straks weer gedumpt, lekker afblijven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef xTraFresh het volgende:
HOLY SHIT ZIE DIE TRC
ik dacht er een paar uur geleden aan TRC te kopen, maar ik bleef ervanaf omdat het over 2 dagen van de site af gaat. Maar nu... spijt! Binnen een uur is ie verdubbeld...
Dit is pas het begin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
lol 1 dag even rustig en gelijk is het overquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
met hoeveel geld zit je erin ?quote:
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.quote:
100 euro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
met hoeveel geld zit je erin ?
Lol @ hyves vergelijkingquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.
Bitcoin wordt binnenkort gedumpt daar er veel betere alternatieven zijn die nog in de opmars moeten komen. Bitcoin is Hyves, Litecoin/Peercoin is Facebook.
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpenquote:
Als je met 10K erin zit dan piep je andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpen
idd jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je met 10K erin zit dan piep je anders
Duizend stuks gekocht 0.0005.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef xTraFresh het volgende:
Heeft er iemand hier FTC? Check the rate.
Waarom niet allemaal 1/3? Heb ik (ongeveer) gedaan en so far alleen nog maar winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ben uitgestapt in ppc en zit nu 2/3 in xpm en 1/3 ftc. PPC begint nu te stijgenzal je zien dat dat nu b doorzet:')
Ik denk dat omwisselen voor BTC het makkelijkste is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:14 schreef BDIL het volgende:
Waar kan ik het makkelijkst FTC/LTC kopen? Die relatief makkelijke betalingsopties bieden. Bij BTC-E kan je alleen BTC omwisselen voor FTC.
Hoe werkt het dan via BTC-E? ik koop voor bijv. 1000 euro aan BTC die krijg ik op de site in mijn wallet, ruil ik tegen FTC in en die stuur ik naar mijn FTC wallet ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat omwisselen voor BTC het makkelijkste is.
of niet en ben je alles kwijt. Dat is het em nu juist. Ik heb er ook honderden van, maar ik durf het niet aan om het niet in de gaten te houden..quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.
Te vroeg uitgestapt ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef Drifter__ het volgende:
PPC doet het lekker vergeleken met gisteren....pffffff
Als je niet lang wilt wachten zou ik iets als bitonic gebruiken om btc te kopen en op je eigen wallet binnen laten komen. Vervolgens een x aantal BTC naar btc-e sturen en daar verhandelen voor FTC. Ik zou de FTC dan bij btc-e laten staan, zeker als je er in wilt handelen. Steeds heen en weer tussen je wallet en btc-e kost je alleen maar door de transaction fees.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan via BTC-E? ik koop voor bijv. 1000 euro aan BTC die krijg ik op de site in mijn wallet, ruil ik tegen FTC in en die stuur ik naar mijn FTC wallet ?
Ik wil investeren in FTC, dus laat ik ze wel een tijd in mijn wallet staan. Jammer dat Bitonic maar weinig BTC aanbiedt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:20 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Als je niet lang wilt wachten zou ik iets als bitonic gebruiken om btc te kopen en op je eigen wallet binnen laten komen. Vervolgens een x aantal BTC naar btc-e sturen en daar verhandelen voor FTC. Ik zou de FTC dan bij btc-e laten staan, zeker als je er in wilt handelen. Steeds heen en weer tussen je wallet en btc-e kost je alleen maar door de transaction fees.
Had er vorige week een heleboel bijgekocht voor die prijsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik begin echt te twijfelen aan LTC
Als ik ze nu verkoop heb ik nog steeds dikke winst want had ze voor 9,5 $ per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |