gewoon laten draaien. Duurt 1.5hr ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
http://www.worldcoinfoundation.org/
Maar net als mijn LTC wallet is hij out of sync, iemand een snelle oplossing?

Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gewoon laten draaien. Duurt 1.5hr ofzo.

Ander ip adres gebruiken....Proxy inzetten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.
Zelfde als scorpie dus
Weg coins....

Alles veert omhoog en omlag maar eigenlijk zie ik geen verandering... is bte de enige met die nog alternatievere coinsquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:28 schreef Scorpie het volgende:
Op zich wel lekker rustig, ik hoef nu niet te daytraden want er gebeurt geen zak plus ik sta toch in de min

Werkt nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ander ip adres gebruiken....Proxy inzetten...

nvmquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het heeft toch geen zin, om ze van bter.com af te krijgen moet ik mijn fund password veranderen, maar de verificatie die ik daarvoor moet opgeven (random genrated) is zogenaamd te lang.
Zelfde als scorpie dus
Weg coins....

Ik zou holden. Het staat nu weer op zn laagste.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik begin echt te twijfelen aan LTC
Als ik ze nu verkoop heb ik nog steeds dikke winst want had ze voor 9,5 $ per stuk

Vannacht (03.00 ergens) stond hij op 41. Zou dus in elk geval nog even wachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:39 schreef anti-loper het volgende:
Ik begin echt te twijfelen aan LTC
Als ik ze nu verkoop heb ik nog steeds dikke winst want had ze voor 9,5 $ per stuk

Moet je wel geduld hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:56 schreef Drifter__ het volgende:
Zodra ie de 50 aantikt doe ik ze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |