Only a fool listens to the trollboxquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
LTC stijgt 0.10 USD: LTC Going up!! Buy!!
LTC zakt 0.10 USD: LTC crashing get out now or cry later!!
Het is wel vermakelijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Only a fool listens to the trollbox
Wordt straks weer gedumpt, lekker afblijven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:54 schreef xTraFresh het volgende:
HOLY SHIT ZIE DIE TRC
ik dacht er een paar uur geleden aan TRC te kopen, maar ik bleef ervanaf omdat het over 2 dagen van de site af gaat. Maar nu... spijt! Binnen een uur is ie verdubbeld...
Dit is pas het begin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
lol 1 dag even rustig en gelijk is het overquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:56 schreef JDx het volgende:
Ik heb het idee dat het een beetje over is met gigantische stijgingen enzo.
met hoeveel geld zit je erin ?quote:
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.quote:
100 euro.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
met hoeveel geld zit je erin ?
Lol @ hyves vergelijkingquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
inderdaad. het crypto-currency mainstream tijdperk is nog maar net begonnen. Wacht maar af. Is het niet binnen de komende maanden, dan ben je over enkele jaren wel schatrijk met Peercoins/Litecoins.
Bitcoin wordt binnenkort gedumpt daar er veel betere alternatieven zijn die nog in de opmars moeten komen. Bitcoin is Hyves, Litecoin/Peercoin is Facebook.
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpenquote:
Als je met 10K erin zit dan piep je andersquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan zijn die kleine fluctuaties niet zo spannend nee kan ik begrijpen
idd jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als je met 10K erin zit dan piep je anders
Duizend stuks gekocht 0.0005.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:05 schreef xTraFresh het volgende:
Heeft er iemand hier FTC? Check the rate.
Waarom niet allemaal 1/3? Heb ik (ongeveer) gedaan en so far alleen nog maar winst.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ben uitgestapt in ppc en zit nu 2/3 in xpm en 1/3 ftc. PPC begint nu te stijgenzal je zien dat dat nu b doorzet:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |