Nais. Moet snel op btc-e komen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:26 schreef SosuaCafe het volgende:
1 #Worldcoin is now worth $0.37. Up 128 % last 24h !
Ja, laatste pump voor ie delisted wordt. LEkker afblijven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand gezien hoe dat ding omhoog schiet? Terracoin?
Als deze op btc-e terecht komt, is dat ERG positief voor early investors. Dat is mijn toekomstperspectief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:29 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat is jullie toekomstperspectief mbt WorldCoin?
Zou deze beter kunnen zijn dan LiteCoin?
Quarkcoin was met een andere visie gemaakt. Erg snel, erg veel minen. Dan ploffen en down.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:32 schreef tralalala het volgende:
Ben blij dat ik op tijd uit QuarkCoin ben gestapt, lijkt zich niet te herstellen...
Maarja, dat kan dus ook met Worldcoin gebeuren.
SEPA naar Bitstamp? 1 a 2 werkdagen. Moet je wel eerst geverifieerd zijn.quote:
Was ik net op tijd dus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:24 schreef druide het volgende:
[..]
"Wegens overbelasting van de bitcoin exchanges kunt u momenteel geen bitcoins verkopen."
Onthoud dat er wel fees bij komen kijken, en dat BTC-e je coins 72 uur vasthoudt (geloof ik)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Bitcoins zijn wel heel goedkoop op BTC-e vergeleken met elders.
Koop je 2 BTC voor ¤1548 op BTC-e, kun je die voor ¤1686 verkopen op Bitonic.
Easy ~¤140 toch, of zie ik iets over het hoofd?
Krijg het dan net zo snel eruit voordat alles gedaald is..?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:39 schreef xTraFresh het volgende:
Bitcoins zijn wel heel goedkoop op BTC-e vergeleken met elders.
Koop je 2 BTC voor ¤1548 op BTC-e, kun je die voor ¤1686 verkopen op Bitonic.
Easy ~¤140 toch, of zie ik iets over het hoofd?
Verwacht jij dan dat BTC daalt de komende dagen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:40 schreef lf2 het volgende:
[..]
Krijg het dan net zo snel eruit voordat alles gedaald is..?
BTC-e houdt niks vast van mij hoor. Ik heb daar al ruim 2 jaar een account. Die 72 uur is voor nieuwkomers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onthoud dat er wel fees bij komen kijken, en dat BTC-e je coins 72 uur vasthoudt (geloof ik)
tevens hallo xtra
Ah zo. Nou, je kan het proberen, als alles lekker snel gaat kan je er wel wat mee verdienenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:42 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
BTC-e houdt niks vast van mij hoor. Ik heb daar al ruim 2 jaar een account. Die 72 uur is voor nieuwkomers.
Zal het over een paar dagen eens proberen. Heb nu alles op PPC en LTC gezet. Eens kijken wat er zo gebeurt. Amerika is wakker aan het worden en het is black fridayquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou, je kan het proberen, als alles lekker snel gaat kan je er wel wat mee verdienen
Zit ook nog in de LTC, vannacht stonden ze op 42.5 (ingekocht @36.4) maar heb in mijn slaperigheid niet verkocht. Black Friday it is man! Ben alleen vanavond weg dus mis ik er een deel vanquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Zal het over een paar dagen eens proberen. Heb nu alles op PPC en LTC gezet. Eens kijken wat er zo gebeurt. Amerika is wakker aan het worden en het is black friday
Jammer dat je per se een creditcard moet hebben. Zijn er ook andere adressen waar je LTC's kan cloudminen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:34 schreef µ het volgende:
LiteCoin Mining on EC2 is currently profitable
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |