Gvd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:35 schreef StephanL het volgende:
LTC naar de 35 dollar als het zo blijft doorgaan.
Zit al sinds gistermiddag te wachten. Behoorlijk hoog ingekocht bij 43 die toen na de piek van 48 helemaal niet slecht leek.quote:
BTC-China gaat als een pijl omhoog...quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef StephanL het volgende:
Ligt het aan mij of is BTC-e alleen maar onstabiel Of ligt het aan de munten?
Btc-e doet gewoon raar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef StephanL het volgende:
Ligt het aan mij of is BTC-e alleen maar onstabiel Of ligt het aan de munten?
Is gewoon niet leuk meer.quote:
Uiteindelijk trekt het wel bij. Maar volgens mij zitten er daar een paar flink te kutten. Steeds die walls erin. Onwijze dumps.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk meer.
Kan niks overzetten, zegt die, kan pas na 3 dagen op BTC-e. Volgens mij zit ik daar al zo lang maar ja,
Mensen verliezen vertrouwen in LTC, het ziet er niet meer uit naar snelle "winst" pakken. 100% gaan mensen overstappen vandaagquote:
Precies hetzelfde. Precies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:28 schreef JDx het volgende:
Vaag en ik maar denken dat LTC de komende weken sowieso wel stijgt. Heb ze gister gekocht voor 36, verkocht voor 45,3 en weer gekocht voor 43 daarna in de hoop dat het vandaag 50 waard zou zijn.
Uitzonderlijk wisselvallig ja, ik begon met 100 euro, toen bijna verdubbeld zit nu weer op 100quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Afgelopen week is echt uitzonderlijk voor ltc geweest.
Haha hier nog een.. Zat op 170 en nu weer op 110..quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Uitzonderlijk wisselvallig ja, ik begon met 100 euro, toen bijna verdubbeld zit nu weer op 100
Nja je doet het voor de lange termijn of voor de fun natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja. Ik spring gewoon niet zo van hot naar her. Geen trek om iedere 5 minuten naar die koers te kijken.
Helaas die fee laat je niet echt "spelen"quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Nja je doet het voor de lange termijn of voor de fun natuurlijk.
Ik doe het vooral voor de fun, gister panic sell, had ik in 1 minuut 40 euro verdiend.
Maar ik switchte steeds van munt en dan als ik moest werken of ging slapen over op LTC, want die steeg vrij steady.
Dat lijkt nu over.
.. toch weer een hele berg groene kaarsjes nu. 37.4 and rising.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:36 schreef roislecxe het volgende:
Voorlopig alleen maar rode kaarsjes. Vannacht was ie nog even over de 40, maar toen sliep ik natuurlijk
Welke coins back jij vandaag ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:47 schreef JDx het volgende:
Ja LTC gaat wel weer over de 40 vandaag.
Maar of ze zoals gisteren richting de 48 gaan betwijfel ik.
Mensen zien nu in dat het niet alleen maar stijgen is.
Voor 10.00uur bungelt ie weer rond 36.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef starsailor het volgende:
[..]
.. toch weer een hele berg groene kaarsjes nu. 37.4 and rising.
Volgens mij is jouw glazen bol net zo mistig als alle andere glazen bollen die we hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor 10.00uur bungelt ie weer rond 36.
Beetje te spannend. Heb geen zin om op 37 af te tikken als ik voor 43 ben ingestapt, maar heb ook weinig zin om nog een dag te wachten want nu heb ik bijna niks om mee te spelen. Lastig lastig...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef starsailor het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw glazen bol net zo mistig als alle andere glazen bollen die we hebben![]()
We'll see. Spannend is het wel
Ja zo zit ik hier ook, had het er vannacht in gezet om er vanmorgen weer uit te halen om te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beetje te spannend. Heb geen zin om op 37 af te tikken als ik voor 43 ben ingestapt, maar heb ook weinig zin om nog een dag te wachten want nu heb ik bijna niks om mee te spelen. Lastig lastig...
Ik kon vandaag gelukkig weer mijn coins weghalen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, kan niet eens meer inloggen omdat verificatie code altijd te lang zou zijn, of verkeerd.
Ja ben er nu achter wat die honden hebben gedaan; ze hebben mijn ip adres geblocked. Toen ik met mijn proxy inlogde geen problemen en mijn BTC is daar nu dus ook weg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kon vandaag gelukkig weer mijn coins weghalen.
Ene keer BTC andere keer dollars. Ligt er een beetje aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Martinoss het volgende:
jullie traden je LTC voor dollars? Waarom niet voor BTC?
Ik kan nog gewoon inloggen en heb al mijn coins nog, maar dus zsm mogelijk weghalen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ben er nu achter wat die honden hebben gedaan; ze hebben mijn ip adres geblocked. Toen ik met mijn proxy inlogde geen problemen en mijn BTC is daar nu dus ook weg.
Ik vertrouw die website echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:00 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik kan nog gewoon inloggen en heb al mijn coins nog, maar dus zsm mogelijk weghalen?
Zonde want volgens mij word wrd wel een ding (of bestaat er al een wdc wallet)
http://www.worldcoinfoundation.org/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |