Met de juiste parameters lijkt de LTC grafiek hier echt precies opquote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef strbo het volgende:
[..]
Met de juiste parameters lijkt de LTC grafiek hier echt precies opGelukkig geloof ik niet in dit soort plaatjes. Overigens zit iedereen sowieso nog in de 'greed' fase dus gaan we nog omhoog.
+1 iedereen die LTC al een tijdje heeft is helemaal binnen gelopen op die munt.quote:
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
+1 iedereen die LTC al een tijdje heeft is helemaal binnen gelopen op die munt.
15 dollar meer of minder doet daar niks aan af
lol stilstaan is achteruitgang ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!
twitter:maxkeiser twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 11:16:47Based on this week's lies by Mark Carney re: housing bubble in UK: we haven't changed our $1,500 target for BTC and $50 for LTC. reageer retweet
Potentiële verloren "winst" komt nog wel....rustig afwachtenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:49 schreef strbo het volgende:
[..]
Niet behaalde potentiele winst is ook verlies!
Ook. Maar als je op een bepaald moment bijvoorbeeld 100 LTC hebt bij een koers van $45, heb je feitelijk gewoon $4500. Zakt LTC vervolgens naar $35, heb je gewoon duizend dollar verlies geleden hoor.quote:
Ik heb geen enkele Buy of Sell order meer geplaatst de afgelopen drie dagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Potentiële verloren "winst" komt nog wel....rustig afwachten
Vage shit. Nergens last van. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:32 schreef lf2 het volgende:
BTW degene die me cryptsy heeft aangeraden![]()
stop de rest van je leven met advies geven aub
Vandaag of gisteren nog coins verplaatst naar Cryptsy?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vage shit. Nergens last van. Nog steeds niet.
Precies op het moment dat die % stijging/daling van 24 uur veranderdquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
LTC krabbelen al wat op..
Als het blijft zet ik toch een sell order voordat ik ga slapen.
Echt een kutwebsite!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
CryptsyNa 34 confirmations is mijn deposit nog steeds pending. Gooi die 25 munten er ff doorheen zeg!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik durf mn ltc niet te verkopen ik ben bang dat het daarna niet meer daalt
Goed gedaan, goede investeringquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef robin007bond het volgende:
Zo, toch nog even ¤100 aan Bitcoins gekocht.
Mocht het misgaan dan heb ik ¤150 verspilt. Mocht het goed gaan, tsja.quote:
Of je verkoopt 50 van je 100 LTC op $30, omdat je denkt dat zo'n piek niet stabiel zal blijven... en je zit nu telkens te denken aan de $500 die je niet hebt gevangen... checkquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef strbo het volgende:
[..]
Ook. Maar als je op een bepaald moment bijvoorbeeld 100 LTC hebt bij een koers van $45, heb je feitelijk gewoon $4500. Zakt LTC vervolgens naar $35, heb je gewoon duizend dollar verlies geleden hoor.
Yep. Van en naar. Qrk naar. Wdc van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren nog coins verplaatst naar Cryptsy?
Oké, heb wel een support ticket aangemaakt want het duurt mij allemaal te lang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep. Van en naar. Qrk naar. Wdc van.
Qrk waren 140 peers ofzo. 3/4 uur. Stond wel een post dat ze bezig waren met de server ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |