Ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef .PRISM het volgende:
Wie zit er hier in NMC voor de lange(re) termijn?
Scorpie: stop talking Dutch or be banned. Thank you for your considerationquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in NMC LTC en FTC een beetje van alles.
Ja tyfus noobies.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:13 schreef Yonder het volgende:
[..]
Scorpie: stop talking Dutch or be banned. Thank you for your consideration
Ik precies dezelfdequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit in NMC LTC en FTC een beetje van alles.
Er gebeurt altijd niks voordat er iets gebeurtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:20 schreef lf2 het volgende:
Ik hou het op LTC en BTC, ik ga niet daytraden vandaag denk ik. er gebeurd niet zo veel
scherp.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:21 schreef strbo het volgende:
[..]
Er gebeurt altijd niks voordat er iets gebeurt
Worldcoin. Probeer ik sinds vanochtend al te kopen maar Cryptsy duurt vervelend lang met mijn deposit.quote:
waar ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef strbo het volgende:
Ik ben er tot drie keer toe uitgegooid terwijl ik een account wou aanmaken (als in, druk op verzenden >> error) en mijn deposit neemt inmiddels ook al twee uur in beslag..
ja kan wel dan verdien ej wel (als het zo hoog komt) alleen als je nu die buy order erin zet kom je onderaan als mensen straks een order zetten...quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:44 schreef JDx het volgende:
Is het trouwens niet mogelijk om bijvoorbeeld nu op 40USD 50% LTC te kopen en 50% USD te bewaren.
En dan een buy order op 35USD
En een sell order op 45LTC
Dan ga je slapen.
Zakt het dan heb je de volgende dag goedkope LTC's, stijgt het enorm dan heb je een goede sell gemaakt.
Of maak ik nu een hele domme rekenfout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |