Eerste x dat ik ze hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef KoninginMaxima het volgende:
Kan iemand zijn visie geven over de volgende 3 altcoins:
Tagcoin
Fastcoin
Infinitecoin

Die drie ken ik niet. Zouden wel eens scamcoins kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Jij bent toch redelijk op de hoogte m.b.t. andere coins?
Help me eens

http://coinmarketcap.com/quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die drie ken ik niet. Zouden wel eens scamcoins kunnen zijn.

quote:First buy / sell 100 BTC (buy high sell low)
Then do it with 200 BTC
Then with 500 BTC
Then with 2x 500 BTC orders
Then with 1000 BTC orders
Now with 2500 BTC orders

Kopen op 1199 en verkopen op 1050. Dat levert hem vast veel geld opquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:42 schreef Tourniquet het volgende:
Net op MtGox een smerig trucje van iemand die blijkbaar een paar duizend BTC heeft om mee te spelen. Vlak na elkaar in paren steeds meer BTC kopen (100, 200, 500, 1000, 2500) en gelijk weer verkopen waardoor hij grote rode kaarsen in de charts veroorzaakt. Dan hopen dat mensen in paniek raken en gaan verkopen. Op lagere koers weer flink inkopen. Maar zo te zien lukt het vooralsnog niet echt, althans koers is wel bijna $100 lager maar ik denk dat hij op een groter effect hoopte. Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/B(...)azy_ass_shit_on_gox/
[..]
[ afbeelding ]
Laatste buy/sell paar nog geen 3 minuten na elkaar:
[ afbeelding ]

Die 1199 en 1050 waren wel top en bodem van het orderboek, dus niet 2500 coins voor die prijs. Maar toch inderdaad vage actie, blijkbaar ingecalculeerd dat hij dat verlies zou goedmaken door superlaag te kunnen inkopen. Misschien ook dit moment gekozen omdat er nu 3 dagen geen fee wordt gerekend op MtGox. (is dat al ingegaan ,aangezien ze in Japan zitten?)quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kopen op 1199 en verkopen op 1050. Dat levert hem vast veel geld op

Ja klopt, weet niet hoe het orderbook eruit zag bij koop en verkoop, maar lijkt me dat hij bij deze transacties verlies heeft gemaakt. Maar als er paniek uitbreekt maakt hij dat natuurlijk goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die 1199 en 1050 waren wel top en bodem van het orderboek, dus niet 2500 coins voor die prijs. Maar toch inderdaad vage actie, blijkbaar ingecalculeerd dat hij dat verlies zou goedmaken door superlaag te kunnen inkopen. Misschien ook dit moment gekozen omdat er nu 3 dagen geen fee wordt gerekend op MtGox. (is dat al ingegaan ,aangezien ze in Japan zitten?)

Helaas.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
morgen wakker worden op 55 dollar

Ik durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:18 schreef Ticootje het volgende:
Wat gaat het vandaag worden? Waarop inzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |