gvd jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:37 schreef xcachet het volgende:
Denk ook dat ze Do als 'do' in het engels uitspreken
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
het is je vergeven
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef JanCees het volgende:
Had sowieso gekaapt als het langer duurde
Haaiquote:
Ja nou, ik had nog wat van je tegoedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef xcachet het volgende:
Wilde bijna kapen. Maar heb me ingehouden. Tjacka zal trots op mij zijn.
Ik ben nu een beetje emotioneel
Dat klopt. Maar heb nooit de lapoquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, ik had nog wat van je tegoed
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef xcachet het volgende:
Wilde bijna kapen. Maar heb me ingehouden. Tjacka zal trots op mij zijn.
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar heb nooit de lapo
In de ondertitel van Bosjequote:
quote:
Uhuh..quote:
niks zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fokkie, ik denk dat Kees de finale niet gaat halen.
Alles goed?quote:
fok itquote:
Ik vond Kees wel lief doenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fokkie, ik denk dat Kees de finale niet gaat halen.
He Essebesquote:
Ja toch. Kees.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Kees wel lief doenZat net eventjes te kijken
Ik ging kijken toen voelde ik me kut en wilde ik niet meer kijken en nu verveel ik me en luister ik kut muziek.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sof, waarom kijk je niet als het op tv is?
Dj Sammy was ook Spaans.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
Hey sof, heb je ook al gezien dat DO en Pitbull samen een nummer hebben?
Vind het een vreemde verschijning. Spaans, Nederlands en Engels in 1 nummer
Not too bad thanks!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
Wat heb je gekookt vandaag?
Cachiequote:
Helloquote:
Zou al niet luisteren vanwege de naam jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dj Sammy was ook Spaans.
Jezelf Dj Sammy noemen
Essebesquote:
Dit weekend wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachieback in action?
[..]
Hello![]()
Hoe kom jij aan je naam?
Slaap lekkerquote:
Gewoonquote:
Ja, gekookt vroeg ikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks!
Ik had zalm met pesto en breadcrumbs, roast baby new potatoes, green beans en komkommer![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks!
Ik had zalm met pesto en breadcrumbs, roast baby new potatoes, green beans en komkommer![]()
Goed zoquote:
Vroeg me af wat Uzunumaki wasquote:
maf zequote:
Okéquote:
Ik heb de bonen in water gekooktquote:
Ga je nu nog eten?quote:
snij jezelf niet hequote:
Zo zo, eerste stapjes zijn gezetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb de bonen in water gekookt
Jijquote:
De zalm had ik ook zelf bereid. Trust me, ik kan best aardig koken hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zo, eerste stapjes zijn gezet
Nee ik heb al gegetenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu nog eten?![]()
Stoofpeertjes
JAAAAAAAquote:
Dat had ik al gedaanquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
snij jezelf niet he
Stoofpeertjes zijn sowieso lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb al gegetenEn ik ga ze morgen eten, stoofpeertjes zijn altijd lekkerder een dag later
omdat ze geen reet doet + niks kan bij die proevenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ezell waarom negeren ze Zimra allemaal? Zo erg is die toch ook niet?
Ze doet echt 0,0 en ze is op het begin helemaal afgezonderd waardoor ze een heel stuk heeft gemist. Rest heeft gewoon een bandquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Ezell waarom negeren ze Zimra allemaal? Zo erg is die toch ook niet?
Ik ging proberen m'n quiche zonder ei te makenquote:
Zimra doet reten, ohjaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ze reet doet + niks kan bij die proeven
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ze reet doet + niks kan bij die proeven
Wel zieligquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doet echt 0,0 en ze is op het begin helemaal afgezonderd waardoor ze een heel stuk heeft gemist. Rest heeft gewoon een band
Gelukkig was het lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging proberen m'n quiche zonder ei te maken
En het was echt lekker, het was alleen meer een lasagne dan een quiche
Echt niet?quote:
Ja beetje wel.. maarja zij zitten daar een maand dus dan krijg je dat soort dingenquote:
Spannend hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
En de aardappeltjes kook ik eerst en dan in de oven en daarna de zalm ook in de oven
"En ik kon maar niet duiken en op begeven moment vroeg ik me af.. Zijn het mn borsten?!!?!?!?!"quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
o oeps, maar tieten heeft ze al... dus ja
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn sowieso lekker
dat klinkt echt heel viesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt niet?
Nou je hebt een bepaalde soort peer, en die doe je dan 4 uur lang zachtjes koken in rode bessensap met kaneel en kruidnageltjes enzo totdat ze helemaal zacht worden![]()
"Ik stem op Dennis"quote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"En ik kon maar niet duiken en op begeven moment vroeg ik me af.. Zijn het mn borsten?!!?!?!?!"
Ik volg het elk jaar, maar dit seizoen niet kunnen volgenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja beetje wel.. maarja zij zitten daar een maand dus dan krijg je dat soort dingen.
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat klinkt echt heel viesmaar hoe smaakt dat dan?
[..]
"Ik stem op Dennis"
De presentator![]()
Vergeet de rode wijn niet! (tenminste, dat gebruikt mijn vader er ook door. )quote:Op donderdag 28 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt niet?
Nou je hebt een bepaalde soort peer, en die doe je dan 4 uur lang zachtjes koken in rode bessensap met kaneel en kruidnageltjes enzo totdat ze helemaal zacht worden![]()
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omgquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg het elk jaar, maar dit seizoen niet kunnen volgen![]()
Geraldine
of met als je wilt natuurlijk XDquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
komen jullie chatten op tc? gewoon zonder cam
quote:
Neinquote:
Anna Aliciaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omg![]()
. Echt jaloers
![]()
Geraldine is echt Yummiequote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geraldine is helemaal niet lief. Wel knap, omg die lichamen echt. Van Anna Alicia ook, omg![]()
. Echt jaloers
![]()
Cammen zonder chat, uh oke.quote:
Je hebt natuurlijk meerdere receptenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vergeet de rode wijn niet! (tenminste, dat gebruikt mijn vader er ook door. )
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per weekquote:Op donderdag 28 november 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
Straks kun je nog een heuse maaltijd koken
Want dat kan hier nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
komen jullie chatten op tc? gewoon zonder cam
Met wijn lijkt mij toch het lekkerste.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk meerdere receptendeze is zonder wijn, maar met rode bessensap
Was jij nou die grafkloon?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
Geld verdienen zonder te werken, uh oke.
Blijkbaarquote:
Dan moeten ze wel echt honger hebben gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Huisgenootje + een vriendin van haar gingen ook mee eten, ik had ze gewaarschuwd dat zo ongeveer alles aan het gerecht een experiment was, maar hij is helemaal opgegaan
Weet niet, vind der bij ER niet arrogant overkomenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anna AliciaMaar dat is wel beetje arrogant kind volgens mij
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ERquote:Op donderdag 28 november 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
Anna wil ik gewoon meppen.Ze ziet er in ER gewoon prima uit. Zie ik ineens een reclame van haar bij MTV langskomen met een berg make-up. Daar zag ze er zo lelijk uit.
Ik word er steeds beter in.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per week
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk beter koken dan de meeste mensen hier. Ik doe het niet vaak maar woon al lang genoeg op mezelf hoor. Ik bestel 3x per week ongeveer maar kook gewoon zeg maar 4x per week
Het zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
en stiekem wil ik Kees gewoon op tc zien, maar hij wil niet cammen
Live verbinding met Maleisisch eiland in de maak.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
en stiekem wil ik Kees gewoon op tc zien, maar hij wil niet cammen
Ze is van die dance show toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet, vind der bij ER niet arrogant overkomen
[..]
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ER![]()
. Maar geloof je meteen
.
Zonde van een meisje dat er gewoon goed uitziet. Make-upquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt. Ja ik ken haar verder niet behalve zo op ER![]()
. Maar geloof je meteen
.
Al doende leer je steeds meerquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik word er steeds beter in.
Liet in het begin nog wel eens vlees verbranden want te ongeduldig.
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..
Volgens mij wel jaquote:
Ja, inderdaad..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zonde van een meisje dat er gewoon goed uitziet. Make-up
Yup. Ik kook heel af en toe zelf; en vaak dan ook nog eens kliekjes.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan gauw, volgens mij kookt een grote groep hier nu amper omdat ze nog thuis wonen..
In de kast van je broertjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Er liggen 2 frikandelbroodjes in de kast van mijn broertje, maar als hij niet snel beneden komt vreet ik ze op.
Inb4: frikandelbroodjes
Het was nu ook een beetje uit praktisch oogpuntquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met wijn lijkt mij toch het lekkerste.(gaat niet veel wijn door hoor, geloof 1 glas per kilo peren..)
frikandelbroodjesquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Er liggen 2 frikandelbroodjes in de kast van mijn broertje, maar als hij niet snel beneden komt vreet ik ze op.
Inb4: frikandelbroodjes
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Live verbinding met Maleisisch eiland in de maak.
Daar zit ook vaak doenbaar materiaal tussen trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja
[..]
Ja, inderdaad..
Zeg..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel echt honger hebben gehad
Omg, ja!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.
Ja we hebben op elke kast een naambordje.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
In de kast van je broertje![]()
Jullie hebben eigen kasten in de keuken
Eerlijk zullen we alles samen delenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we hebben op elke kast een naambordje.
NeeDe frikandellenbroodjes zijn van mijn broertje
Omg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, jij bent ook zo een die geowon echt heel knap is puur. Zulke meiden heb je niet heeel veel.
Nee, je wilde een verbinding met Kees, niet met Fokkiequote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betekent dat dat jij je cam voor Crack en mij gaat aanzetten? Omg.
ik weet van niksquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je wilde een verbinding met Kees, niet met Fokkie
Hou op met dat bescheiden gezeik. Jij bent gewoon knap, puntquote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg.Je weet dat je dat zegt op basis van WEBCAM.
Ja, dat zegt toch al iets?!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg.Je weet dat je dat zegt op basis van WEBCAM.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op met dat bescheiden gezeik. Jij bent gewoon knap, punt
Je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik word er steeds beter in.
Liet in het begin nog wel eens vlees verbranden want te ongeduldig.
[..]
[..]
kan je dat niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
Geld verdienen zonder te werken, uh oke.
[..]
Maar echt en cam kan nooit hetzelfde zijn.quote:
Oh ja dat weet ik nog welquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Yup. Ik kook heel af en toe zelf; en vaak dan ook nog eens kliekjes.
Op mijn vorige stage kookte ik elke donderdagavond(want ik sliep daar ook.stage lopen en " kantoor" hebben in een stacaravan.
Je kunt toch wel zien of iemand knap is of een draak, kom nouquote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Maar echt en cam kan nooit hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien of iemand knap is of een draak, kom nou
Je bent zelf vetquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
DANKJULLIWELSCHATTEPATAATJES
Ik vind jou lelijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
ik doe in sosa, en jij?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vandaag is gebleken dat ik dat kan. Jij?
Graag gedaan schatteboutquote:Op donderdag 28 november 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ok ok, ik houd wel op.
Soms, heeeeeeel somsquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag gedaan schattebout![]()
En nee, het is niet zo dat je op cam knap bent, en als je iemand in het echt ziet dat er dan een trol voor je staat
Oh was dat bij Tchock het gevalquote:
en toen? en toen? en toen?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit 'n gast die zag er van voren op de cam prima uit en toen zag ik 'm irl en toen had ie schijnbaar een ontzettend kromme neus.. maarja dat zie je niet op de cam omdat ie altijd dat ding rechtvoor zn gezicht had. Echt, ZO LELIJK
Toen heb jij hem ff recht gezet?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit 'n gast die zag er van voren op de cam prima uit en toen zag ik 'm irl en toen had ie schijnbaar een ontzettend kromme neus.. maarja dat zie je niet op de cam omdat ie altijd dat ding rechtvoor zn gezicht had. Echt, ZO LELIJK
Jij bent vet koeliejoelie.quote:
Ik jou ook. High five.quote:
Kan toch.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Graag gedaan schattebout![]()
En nee, het is niet zo dat je op cam knap bent, en als je iemand in het echt ziet dat er dan een trol voor je staat
Ja, niksquote:
Nee, bahquote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen heb jij hem ff recht gezet?
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vet koeliejoelie.
[..]
Ik jou ook. High five.
[..]
Kan toch.Maar ja, je hebt ook nog iets tussen knap en trol.
Go for itquote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Ik heb echt ineens enorm veel zin in kip
Prima kerel.quote:
O, ik zeg wel niks dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je bent jezelf aan het indekken
Niet nodig
Maar het is nog bevrorenquote:
Ik geloof daar niet in.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima kerel.
Wat vindt jij van jezus?
Beetje jammerquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is nog bevrorenHet is bedat middernacht tegen de tijd dat het klaar is
Waarom niet?quote:
Jaquote:
Heeft ze al gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, stomme trut gewoon dankjewel zeggen en die complimentjes incasseren.
vissen naar complimentjes, jatogggquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, stomme trut gewoon dankjewel zeggen en die complimentjes incasseren.
Oef, dit gaat te fur.quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan hier niet mee omgaan
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij kan hier niet mee omgaan
Trekt me niet is geen reden om er niet in te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit in een bijbel gelezen of iets dergelijks, trekt me niet.
ben toch een rijke tataquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat Ezell zelfs een eigen restaurant heeft?
http://www.ezellschicken.com/
Uh, okequote:Op donderdag 28 november 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trekt me niet is geen reden om er niet in te geloven.
pollos hermanosquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat Ezell zelfs een eigen restaurant heeft?
http://www.ezellschicken.com/
Waar baseer je je mening dan opquote:Op donderdag 28 november 2013 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nooit in een bijbel gelezen of iets dergelijks, trekt me niet.
Zolang het niet ontkracht of erkend kan worden is er geen reden of 1 van beiden kanten te kiezen.quote:
Er zijn wel bewijzen dat Jezus daadwerkelijk bestond hoor.. Of hij ook daadwerkelijk de zoon van God was of gewoon een sympathieke vent die een geboren leider was is wat andersquote:
quote:
Fair enoughquote:Op donderdag 28 november 2013 22:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in een verhaal geloven als ik het verhaal niet ken.
Want hij werkte niet als timmermanquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Sorry als gelovigen hier aanstoot aan nemen
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Ja wat ik net al zei jaquote:Op donderdag 28 november 2013 22:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan heb ik het over het Christendom natuurlijk. Dat Jezus bestaan heeft kan natuurlijk ook.
Maar kan net zo goed een beunhaas uit Nazareth zijn geweest die wat anders wilde doen dan werken
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want hij werkte niet als timmerman
quote:
Ik heb nooit een klus door hem (kunnen) laten doenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar liep hij de kantjes wel af hoor.
Insquote:Op donderdag 28 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen want je zegt niets verkeerds of beledigend.
Nope, sorry, kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Stu! Heb je ook Doctor Who gekeken laatst?
Ik zou hem raken.quote:
Oh.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, sorry, kijk ik eigenlijk nooit![]()
Not really, ik kijk namelijk bijna nooit TVquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Was het lastig te ontwijken daar in de UK?
Dat is best knap inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik eet eigenlijk bijna nooit 't zelfde (3x in de week sowieos iets nieuws) en maak dus altijd foto's van mn eten want dan weet ik precies wat het was maar ik deed niks met die foto's. Nu heb ik ze met recept allemaal op een rijtje en dan kan ik als ik even niet weet wat ik moet eten zo kijken waar ik zin in heb
Oh, hmquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
O Crackie, ik liep vandaag in de binnenstad van Amsterdam. Op de Leidsestraat heb je zo'n bakkertje met vet aantrekkelijke etalage. Overal muffins enzo.Rook echt verrukkelijk binnen. Moet je eens heengaan als je daar bent.
Geordend alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik eet eigenlijk bijna nooit 't zelfde (3x in de week sowieos iets nieuws) en maak dus altijd foto's van mn eten want dan weet ik precies wat het was maar ik deed niks met die foto's. Nu heb ik ze met recept allemaal op een rijtje en dan kan ik als ik even niet weet wat ik moet eten zo kijken waar ik zin in heb
Oh, dan gaat dat makkelijk ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not really, ik kijk namelijk bijna nooit TV
Ja, ik dacht er vandaag over en toen was het ook even van "wtf, hoeveel recepten heb ik wel niet gekooktquote:Op donderdag 28 november 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best knap inderdaadWij eten sommige gerechten toch echt wel elke week
Maar in ieder geval bijna nooit 2x achter elkaar pasta,rijst,noodles of aardappels.
Ik ben gelijk begonnen met 2 pannen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik nog wel![]()
Maar koken is inderdaad echt iets waar je langzaam beter in wordt
In eerste instantie is 1 pan al druk genoeg, dan 2 pannen, naar 3 uitbreiden, en dan voor steeds meer mensen gaan koken enzo..
Preciesquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan gaat dat makkelijk ja.
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.quote:
hey. Ik was net bij jou in de buurt grquote:
Je hebt veel te veel kleren als je daarvoor foto's moet maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.
Vrijwel nooitquote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er vandaag over en toen was het ook even van "wtf, hoeveel recepten heb ik wel niet gekookt![]()
![]()
". Maarja, vind ik gewoon leuk
.
Oh, ja ik eet wel vaak 2x t zelfde achter elkaar hoor. Krijg je als je alleen bent. Eten jullie nooit aardappel trouwens?
instagram?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Hebben ze ook hartige shit? Daar hou ik meer vanquote:
Pfff dat is nóg echt veeel meer werk johquote:Op donderdag 28 november 2013 22:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat ooit een keer met de inhoud van mijn kledingkast doen. Dat ik met plaatjes kan zoeken hoe ik het ga combineren. Way too much work.
Oh, waar was je dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey. Ik was net bij jou in de buurt gr
Uhhh, zie de website http://www.lekkerebroodjes.nl.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook hartige shit? Daar hou ik meer van
Ja. Maar toch ook zo weinig.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt veel te veel kleren als je daarvoor foto's moet maken.
I know. Zal 'm ook wel noooit worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfff dat is nóg echt veeel meer werk joh
quote:
Ik ga binnenkort heel mijn kledingkast (of ja, kast? alles ligt verspreidquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja. Maar toch ook zo weinig.
Hij is nog niet klaar.quote:
Haaiquote:
Oh, mis je ook niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrijwel nooitAls we het eten gooien we de aardappels bij de rijst, is een curry-gerecht
Wel heul lekker trouwens, die moet jij ook maken
![]()
En uhm, verder dus nooitGekookte aardappels houden ze hier niet van
En als ik daar zin in heb eet ik bij m`n ma. Soms gebakken aardappels maar dat al bijna nooit meer
Nee, gewoon een word documentquote:
Pff, zal je wel even zoet mee zijn, als je ook nog alles bij elkaar moet rapen eerst.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort heel mijn kledingkast (of ja, kast? alles ligt verspreid) opnieuw bekijken. Even een grote stapel doneren. Beetje zonde om oude kleding, die ik toch niet draag, te laten verstoffen.
Ik was te ongeduldigquote:
Dat bleekquote:
En ik een beetje ongeduldigquote:
Stuur me morgen nog een keertje?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhhh, zie de website http://www.lekkerebroodjes.nl.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, mis je ook niet?
Mattie, ik kook nu 2 jaar echt iedere dag en 3x per week hetzelfde.. dus ik heb al lang een keer curry gemaakt met aardappel en rijst en shitje.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gewoon een word document
Zo ziet hij er heul niet uit mattieequote:Op donderdag 28 november 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, mis je ook niet?
Mattie, ik kook nu 2 jaar echt iedere dag en 3x per week hetzelfde.. dus ik heb al lang een keer curry gemaakt met aardappel en rijst en shitje.
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gewoon een word document
Pfffffquote:Op donderdag 28 november 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zo ziet hij er heul niet uit mattiee![]()
Veel lekkerder
I knowquote:
Ja, voorlopig nog wel ja..quote:
Welke serie ga je kijken appeltje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |