niks zeggenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fokkie, ik denk dat Kees de finale niet gaat halen.
Alles goed?quote:
fok itquote:
Ik vond Kees wel lief doenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fokkie, ik denk dat Kees de finale niet gaat halen.
He Essebesquote:
Ja toch. Kees.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Kees wel lief doenZat net eventjes te kijken
Ik ging kijken toen voelde ik me kut en wilde ik niet meer kijken en nu verveel ik me en luister ik kut muziek.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sof, waarom kijk je niet als het op tv is?
Dj Sammy was ook Spaans.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
Hey sof, heb je ook al gezien dat DO en Pitbull samen een nummer hebben?
Vind het een vreemde verschijning. Spaans, Nederlands en Engels in 1 nummer
Not too bad thanks!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed?
Wat heb je gekookt vandaag?
Cachiequote:
Helloquote:
Zou al niet luisteren vanwege de naam jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dj Sammy was ook Spaans.
Jezelf Dj Sammy noemen
Essebesquote:
Dit weekend wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachieback in action?
[..]
Hello![]()
Hoe kom jij aan je naam?
Slaap lekkerquote:
Gewoonquote:
Ja, gekookt vroeg ikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks!
Ik had zalm met pesto en breadcrumbs, roast baby new potatoes, green beans en komkommer![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks!
Ik had zalm met pesto en breadcrumbs, roast baby new potatoes, green beans en komkommer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |