Gewoon de helft schrappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Pocket' betekent hier meer dat je hem kunt verplaatsen zonder hulp. Want álle belastingwetgeving krijg je echt niet van zijn plek.
wtf wie is datquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
xcachet staat bij mij op nummer één in de lijst users met wie ik een haat-liefdeverhouding heb.
Staat in mijn foboquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan gaat alles stukMaar ik wist niet dat jij rechten studeerde?
Nog een maandje ja.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Accountantcy zit fiscaal recht bij in
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.
is kutquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.
Ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.
Er is ook wel één vrouw met wie ik altijd een goede verhouding heb gehad, namelijk Aldo.
Jij weet de mijne?quote:
Mensen die nu nog in bitcoins stappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die niet in de bitcoins zitten
Dat ben ikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
*Bannyquote:
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die nu nog in bitcoins stappenHoorde vanochtend weer zo'n held.
Nee. Aldo is geen vrouw.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf, je leeft weer. En Yonder is er nooit meer, hmm.
[..]
Niet goed?
heb al ander werk. sinds maart.quote:
ja jammer zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dan blijven er alleen mensen van het mannelijke geslacht over.
Ik wist het, jij bent die Yonder.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen andere afleiding gehad. Veel gewerkt en school en [b]chillen met vrienden[/b]. Een sociaal leven dus.
No shit. Iedereen wist het.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist het, jij bent die Yonder.
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?
hu, zijn wij geen vrienden meer?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
Take me down to the paradice city.
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekendquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
hu, zijn wij geen vrienden meer?
quote:
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.quote:
Bijna wel héquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.
Slapenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekend
Waarom fiscaal dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Misschien volgend jaar.
[..]
Wat weet jij daar nou van boeloe
die soloquote:
Tsk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf wil verbreden en graag twee bachelors wil halen en notarieel me saai lijkt.
Is die slet er al uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
gvd kut expeditie robinsonik kijk expres niet om de reclames te omzeilen.
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
gvd kut expeditie robinsonik kijk expres niet om de reclames te omzeilen.
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
welke?quote:
Nee de expeditie robinson pagina zelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?
Bijzonder spannend en vooral boeiend wel.
Nee nog nietquote:
Ah. In dat geval moeten Tjacka en ik de schuld toch echt bij jou leggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de expeditie robinson pagina zelf.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. In dat geval moeten Tjacka en ik de schuld toch echt bij jou leggen.
Q musicquote:
iTunesquote:
Let dan ook goed opquote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
Die messen die ik nu heb zijn toch echt een stuk scherper dan ik gewend ben, ik heb overal kleine snijwondjes![]()
Ohquote:
Nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
Hey sof, heb je ook al gezien dat DO en Pitbull samen een nummer hebben?
Vind het een vreemde verschijning. Spaans, Nederlands en Engels in 1 nummer
Ja nou ik heb tot nu toe alleen met niet echt scherpe messen gewerkt en hield dus heel veel gewoon in m'n handen tijdens het snijdenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Let dan ook goed op
Dan heb je mazzel dat je nieuwe messen niet écht scherp zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ik heb tot nu toe alleen met niet echt scherpe messen gewerkt en hield dus heel veel gewoon in m'n handen tijdens het snijden![]()
wtfquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag deze samenwerking niet aankomen
Nummer is matig. Op zich wel leuk.
but still..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Do heeft wel echt een prachtige stem. Die redt dat nummer nog enig zins.
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Do heeft wel echt een prachtige stem. Die redt dat nummer nog enig zins.
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat je nieuwe messen niet écht scherp zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |