Heb ik ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Belastingwetten 2013 heb ik
POCKETeditie![]()
Bij een pocketeditie denk ik aan een pocketwoordenboek maar dit wetboek is 3x zo dik
brankweerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEE HALLOOOO HIER MET DE BRANDWEER
Bedankt Typischquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik durfde het al niet op WA te melden.
Ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb liever hoger hoor
op hbo kan het wel idd
haha ja, best raar eigenlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook
Maar uiteindelijk komt iemand met 5,5'en net zo ver als iemand met alleen maar 9 's
hiquote:
Tjackaquote:
Tjackaquote:
ja echt kutquote:Op donderdag 28 november 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
klopt ja. het is ook super genaaid als je een 5-5,4 haalt![]()
Kan je beter gewoon een 4 halen
Nuquote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef Muto het volgende:
Wanneer is Tjacka FA?
Ik denk eind januari.
HEEEEE COLLEGAquote:Op donderdag 28 november 2013 20:36 schreef Rodawa het volgende:
Nodig, wow, waarom zo'n TT over jezelf?
Welkom terug tho'.
In mijn toekomstige vakgebied kijken ze (vaak) wel naar hoge cijfers en nemen ze liever iemand met hoge cijfers dqn lage cijfers aqn.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook
Maar uiteindelijk komt iemand met 5,5'en net zo ver als iemand met alleen maar 9 's
Maar teveel shit is niet leukquote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt kutmaar ach. SHIT HAPPENS
gaat zo stinkenquote:
Matig. [5.4/10]quote:
HAHAHAquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEE HALLOOOO HIER MET DE BRANDWEER
quote:
Hmmm ja dat wel daarom probeer ik ook wel hoge cijfers te halen maar vaak val je aan het eind van de tentamenweek toch weer terug in van ja genoeg geleerd word een mooie 6quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef Interv het volgende:
[..]
In mijn toekomstige vakgebied kijken ze (vaak) wel naar hoge cijfers en nemen ze liever iemand met hoge cijfers dqn lage cijfers aqn.
Prima, prima. Ik wil niet zeggen dat ik het wel alleen af kan, maar ik kon het de afgelopen tijd wel alleen af.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEEEE COLLEGA
hoe gaat het op de zaak?![]()
Ik ben een beetje egoïstisch snap dat dan
Onvoldoende is onvoldoende.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je zo vaak van school switchen damnit
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.quote:
Zelfkennis broeder, het beste wat je kan hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima, prima. Ik wil niet zeggen dat ik het wel alleen af kan, maar ik kon het de afgelopen tijd wel alleen af.
Maar toch ben ik blij dat je terug bent.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.
ja maar zo werkt dat niet op het HBO. 0 studiepunten EINZZZZZquote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.
Ja inso zei dat of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Druk met alles behalve FOK!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor
Met jou ook? Waarom ben je de laatste tijd zo weinig online?![]()
![]()
Dit zijn tussentoetsen. Tellen elk 25% mee. Volgende grap is de grap voor 50%. Dan ken ik de punten vaststellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar zo werkt dat niet op het HBO. 0 studiepunten EINZZZZZIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overmatig en onnodig gebruik van spoilers, tr gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
whahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
Etsu mag ik van bans van jou maandban 3.
KWARTET BAM![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
Etsu mag ik van bans van jou maandban 3.
KWARTET BAM![]()
![]()
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je een note geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
ohja balen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit zijn tussentoetsen. Tellen elk 25% mee. Volgende grap is de grap voor 50%. Dan ken ik de punten vaststellen.![]()
Mijn opleiding is topquote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is juist positief![]()
Leven zonder FOK! is besser ja bitte.
Hoe is je opleiding trouwens?
Maar heb wel even een moment gehad dat ik wilde stoppenSchool is gewoon
![]()
![]()
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je gehad in 2013?![]()
ja denk het welquote:
Ben de tel kwijt geraakt na zo veel in korte tijd. Ik had er 7, toen ineens 13 en nu weer 24![]()
![]()
Ieeehquote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn opleiding is top
Maar heb wel even een moment gehad dat ik wilde stoppenSchool is gewoon
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ieeeh
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ieeeh
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?Groot fan van User Wotte![]()
nein. want je bent mn vriendje niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
maar met mij wel. Ik ben de eindbaas![]()
een ippa van Jhaliquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?![]()
Ja hequote:![]()
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken![]()
![]()
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as fquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nein. want je bent mn vriendje niet meer
GKJDFGIOUH *$#& TH*$# 3
23 3298 y8932 3r 3erf3 yr5798
stommerik![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wat een boeiende bijdrage.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as f
GKJDFGIOUH *$#& TH*$# 3
23 3298 y8932 3r 3erf3 yr5798
stommerik
Groot fan van User Wotte![]()
Ja als vakkenvuller met 100 euro per maandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt wel![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken14.gif
ik krijg helemaal niks van DUO![]()
![]()
Welk nummer?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij denkt inso dat jij boos op hem bent en denk jij dat inso boos op jou is. Maar dat jullie eigenlijk helemaal niet boos op elkaar zijn omdat jullie maar wat zaten te jennen.quote:![]()
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
okequote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Oehquote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef Muto het volgende:
Heel de dag al dit nummer in mijn hoofd:
dezen
![]()
Ik heb het doorgegeven.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik krijg 98 euro bamquote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja als vakkenvuller met 100 euro per maand14.gif
ik krijg helemaal niks van DUO
en de school haalt er het dubbele per maand af![]()
![]()
fijn om te wetenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.
groetjes![]()
ik krijg 106quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg 98 euro bam
en de school haalt er het dubbele per maand af
Waarom haalt school daar geld vanaf?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg 98 euro bam
en de school haalt er het dubbele per maand af![]()
Collegegeldquote:Op donderdag 28 november 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom haalt school daar geld vanaf?![]()
![]()
is tegemoetkoming van duoquote:
Die is ook tof.quote:
Afgelopen zomer was hij bij North Sea Jazz. Wat een baas. (@Sof: John Legend was er ook die avond)
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
basistegemoetkomingquote:
cachetOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
John Legendquote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Die is ook tof.
Afgelopen zomer was hij bij North Sea Jazz. Wat een baas. (@Sof: John Legend was er ook die avond)
![]()
Bazenliedjes in dat nieuwste album![]()
Welkom terug. En wat voor een vervangende afleiding heb je gevonden toen Fok! afviel, wolken tellen?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
Dat heb ik dan weer niet dus uiteindelijk schieten we niks op net DUO.Ik ben trots op jequote:![]()
gooi die slet maar ergens anders neerquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
wat vind je van dezequote:
en heb je de film gezien?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Doe even normaal sof.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
gooi die slet maar ergens anders neerGroot fan van User Wotte![]()
Allesquote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vertel GGMM, wat is er zo leuk aan nicki minaj?![]()
![]()
quote:ik doe vavo dus dan krijg je scholieren tegemoetkoming
Was grapjequote:
Tjacka, grijp eens in.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
gooi die slet maar ergens anders neer![]()
oke dan niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik heb geen andere afleiding gehad. Veel gewerkt en school en chillen met vrienden. Een sociaal leven dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welkom terug. En wat voor een vervangende afleiding heb je gevonden toen Fok! afviel, wolken tellen?
[..]
Ik ben trots op jeIk vind het geen leuk liedjequote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind je van deze
en heb je de film gezien?
Nee?![]()
Als je nog eens zo doet, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je een note krijg. Begrepen?quote:Groot fan van User Wotte![]()
Mijn mening is: dat nummer komt me bekend voor. Dat ritme. Wel oké.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vertel GGMM, wat is er zo leuk aan nicki minaj?
∞![]()
oooohquote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]ik doe vavo dus dan krijg je scholieren tegemoetkoming
dus dan heb je ook geen ov?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTAOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Rare lichtknopjes.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee betaal ik daarvan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
ooooh
dus dan heb je ook geen ov?
dat had ik ook!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Mijn mening is: dat nummer komt me bekend voor. Dat ritme. Wel oké.
hold on a sec.![]()
Dit klinkt als een banIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Is het nu weer goed?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Oke mooi.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik niet, nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik een naaktfoto van Nicki Minaj post, geef je me dan ook een ban?![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik een naaktfoto van Nicki Minaj post, geef je me dan ook een ban?![]()
![]()
deze joggingbroek zit lekker![]()
Uhh, oké.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik betaal alles zelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
ohhh das mooi kut dan.
Ik zou blut worden als ik dat zelf moest betalen
Krijg geen ene cent
Vind het niet zoquote:
en die film was LOL. van toen Miley nog leuk was.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat zelfs ik nog boven je sta.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
GGMM, ben ik een van je favoriete users?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ook boeken en collegeld?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf.
Krijg geen ene cent![]()
![]()
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
GGMM, ben ik een van je favoriete users?![]()
sorryquote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..![]()
![]()
Ja. Schoolgeld was 1090. Boeken iets van 450.quote:
Dan 75 euro voor busabo per maand. en telefoonrekening. en dan nog al dat eten
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMMquote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs ik nog boven je sta.' neerzette en toen daarna net zolang 'GGMM
' neerzette totdat het verwijderd werd zodat je kon klagen dat ik alleen negatieve dingen over mezelf verwijder.
![]()
Niemand snapt bovenstaande anekdote.![]()
Ben ik je een van je lievelingsusers?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, je doet wel een beetje raar over Nicki..If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik welquote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMM' neerzette en toen daarna net zolang 'GGMM
' neerzette totdat het verwijderd werd zodat je kon klagen dat ik alleen negatieve dingen over mezelf verwijder.
![]()
Niemand snapt bovenstaande anekdote.![]()
.
Ik snap het.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd denken aan diekeer dat je in feedback 'GGMM' neerzette en toen daarna net zolang 'GGMM
![]()
Niemand snapt bovenstaande anekdote.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Snap ik ja. Hebben de meeste studenten, maar hoe veel onvoldoendes van de hoeveel tentamens had je?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm ja dat wel daarom probeer ik ook wel hoge cijfers te halen maar vaak val je aan het eind van de tentamenweek toch weer terug in van ja genoeg geleerd word een mooie 6Dat heb ik altijd
Laatste tentamenweek waren de laatste tentamens trouwens geen mooie 6'en maar 4'en
![]()
geeft niksquote:
Xcachet staat ook bij mij op nummer 1.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Zij kent dat nummer ook nog maar twee dagen ofzoquote:.
(ik ook)
mijn fobo wordt drukquote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef Muto het volgende:
Xcachet staat ook bij mij op nummer 1.![]()
![]()
'Pocket' betekent hier meer dat je hem kunt verplaatsen zonder hulp. Want álle belastingwetgeving krijg je echt niet van zijn plek.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Belastingwetten 2013 heb ik
POCKETeditie![]()
Bij een pocketeditie denk ik aan een pocketwoordenboek maar dit wetboek is 3x zo dik![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Schoolgeld was 1090. Boeken iets van 450.
Dan 75 euro voor busabo per maand. en telefoonrekening. en dan nog al dat eten![]()
Werk je nog wel steeds dan?![]()
Ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
2/9quote:Op donderdag 28 november 2013 21:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Snap ik ja. Hebben de meeste studenten, maar hoe veel onvoldoendes van de hoeveel tentamens had je?![]()
![]()
Gewoon de helft schrappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Pocket' betekent hier meer dat je hem kunt verplaatsen zonder hulp. Want álle belastingwetgeving krijg je echt niet van zijn plek.![]()
![]()
wtf wie is datquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Rodawa het volgende:
xcachet staat bij mij op nummer één in de lijst users met wie ik een haat-liefdeverhouding heb.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Staat in mijn foboquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
sofje, dit kan écht niet hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan gaat alles stukMaar ik wist niet dat jij rechten studeerde?
![]()
Accountantcy zit fiscaal recht bij in![]()
![]()
Nog een maandje ja.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ah zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe ik ook niet![]()
Accountantcy zit fiscaal recht bij in![]()
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Wie hebben altijd een goede verhouding, geliefde Dawa.
Er is ook wel één vrouw met wie ik altijd een goede verhouding heb gehad, namelijk Aldo.
∞![]()
is kutquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.![]()
![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.![]()
ohquote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk mensen van het mannelijk geslacht. VMS, JMF, chroestjov, Fopje en nodig bijvoorbeeld.
Er is ook wel één vrouw met wie ik altijd een goede verhouding heb gehad, namelijk Aldo.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Tjacka is mijn lievelingsuser en mod.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 21:12:39 ]![]()
Jij weet de mijne?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mensen die nu nog in bitcoins stappenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die niet in de bitcoins zittenHoorde vanochtend weer zo'n held.
![]()
Dat ben ikquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Ik weet niet wie mijn lievelingsuser is.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
*Bannyquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die nu nog in bitcoins stappenHoorde vanochtend weer zo'n held.
![]()
![]()
Nee. Aldo is geen vrouw.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha wtf, je leeft weer. En Yonder is er nooit meer, hmm.
[..]
Niet goed?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
heb al ander werk. sinds maart.quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja jammer zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dan blijven er alleen mensen van het mannelijke geslacht over.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik wist het, jij bent die Yonder.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
500 euro profit gemaakt vandaag. Uit laten cashen via iDeal, hops.![]()
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen andere afleiding gehad. Veel gewerkt en school en [b]chillen met vrienden[/b]. Een sociaal leven dus.![]()
No shit. Iedereen wist het.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist het, jij bent die Yonder.![]()
Van de vrouwelijke useressen die hier nu aanwezig zijn (= laatste 3 minuten hier gepost), is Sof mijn lievelingsuseres.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dat was je nieuwe afleiding dus. Niks mis mee.![]()
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Hoe is het met mijn vriend?![]()
hu, zijn wij geen vrienden meer?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat goed met Tjacka. Het modschap stelt nog niet teleur + de overwinning van Ajax natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
Take me down to the paradice city.![]()
![]()
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekendquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
hu, zijn wij geen vrienden meer?![]()
![]()
quote:
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.quote:
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Bijna wel héquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je krijgt echt direct zin om airguitar te spelen.![]()
![]()
Slapenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik haal graag Tjacka aan, en met mij gaat het relatief goed gezien de slaapuren deze week, bijna weekend
Ik 3 uurtjes afgelopen nacht. Vanmiddag 1. Hoop vanavond 8.![]()
Waarom fiscaal dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Misschien volgend jaar.
[..]
Wat weet jij daar nou van boeloe![]()
die soloquote:
Tsk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf wil verbreden en graag twee bachelors wil halen en notarieel me saai lijkt.![]()
gvd kut expeditie robinsonik kijk expres niet om de reclames te omzeilen.
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
Is die slet er al uit?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is![]()
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
Gaan ze op fb plaatsen wie de erste finalist is
Bijzonder spannend en vooral boeiend wel.![]()
welke?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee de expeditie robinson pagina zelf.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen zijn dus live updates aan het geven op hun Facebookpage?
Bijzonder spannend en vooral boeiend wel.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee nog nietquote:
Ah. In dat geval moeten Tjacka en ik de schuld toch echt bij jou leggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de expeditie robinson pagina zelf.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. In dat geval moeten Tjacka en ik de schuld toch echt bij jou leggen.Waarom
WAKE MEH UP WHEN ITS ALL OVEROp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Die messen die ik nu heb zijn toch echt een stuk scherper dan ik gewend ben, ik heb overal kleine snijwondjes![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Q musicquote:
iTunesquote:
Let dan ook goed opquote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
Die messen die ik nu heb zijn toch echt een stuk scherper dan ik gewend ben, ik heb overal kleine snijwondjes
Ohquote:
Hey sof, heb je ook al gezien dat DO en Pitbull samen een nummer hebben?
Vind het een vreemde verschijning. Spaans, Nederlands en Engels in 1 nummer![]()
![]()
Nee?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
Hey sof, heb je ook al gezien dat DO en Pitbull samen een nummer hebben?
Vind het een vreemde verschijning. Spaans, Nederlands en Engels in 1 nummerwat
Ja nou ik heb tot nu toe alleen met niet echt scherpe messen gewerkt en hield dus heel veel gewoon in m'n handen tijdens het snijdenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Let dan ook goed op![]()
Dan heb je mazzel dat je nieuwe messen niet écht scherp zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ik heb tot nu toe alleen met niet echt scherpe messen gewerkt en hield dus heel veel gewoon in m'n handen tijdens het snijden![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag deze samenwerking niet aankomen
Nummer is matig. Op zich wel leuk.![]()
lijkt wel carnavalOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
but still..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Do heeft wel echt een prachtige stem. Die redt dat nummer nog enig zins.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Do heeft wel echt een prachtige stem. Die redt dat nummer nog enig zins.Do
Ik ben toch maar mijn eigen foute muziek gaan luisteren
I knowquote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat je nieuwe messen niet écht scherp zijn
Goeie tussenstap dit wel
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: