Dit zijn tussentoetsen. Tellen elk 25% mee. Volgende grap is de grap voor 50%. Dan ken ik de punten vaststellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar zo werkt dat niet op het HBO. 0 studiepunten EINZZZZZ
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overmatig en onnodig gebruik van spoilers, tr gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
whahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
Etsu mag ik van bans van jou maandban 3.
KWARTET BAM![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
Etsu mag ik van bans van jou maandban 3.
KWARTET BAM![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga je een note geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
ohja balen.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit zijn tussentoetsen. Tellen elk 25% mee. Volgende grap is de grap voor 50%. Dan ken ik de punten vaststellen.![]()
Mijn opleiding is topquote:Op donderdag 28 november 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is juist positief![]()
Leven zonder FOK! is besser ja bitte.
Hoe is je opleiding trouwens?
Maar heb wel even een moment gehad dat ik wilde stoppenSchool is gewoon
![]()
![]()
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je gehad in 2013?![]()
ja denk het welquote:
Ben de tel kwijt geraakt na zo veel in korte tijd. Ik had er 7, toen ineens 13 en nu weer 24![]()
![]()
Ieeehquote:Op donderdag 28 november 2013 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn opleiding is top
Maar heb wel even een moment gehad dat ik wilde stoppenSchool is gewoon
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ieeeh
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ieeeh
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?Groot fan van User Wotte![]()
nein. want je bent mn vriendje niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
maar met mij wel. Ik ben de eindbaas![]()
een ippa van Jhaliquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?![]()
Ja hequote:![]()
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken![]()
![]()
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as fquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nein. want je bent mn vriendje niet meer
GKJDFGIOUH *$#& TH*$# 3
23 3298 y8932 3r 3erf3 yr5798
stommerik![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wat een boeiende bijdrage.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as f
GKJDFGIOUH *$#& TH*$# 3
23 3298 y8932 3r 3erf3 yr5798
stommerik
Groot fan van User Wotte![]()
Ja als vakkenvuller met 100 euro per maandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt wel![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken14.gif
ik krijg helemaal niks van DUO![]()
![]()
Welk nummer?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij denkt inso dat jij boos op hem bent en denk jij dat inso boos op jou is. Maar dat jullie eigenlijk helemaal niet boos op elkaar zijn omdat jullie maar wat zaten te jennen.quote:![]()
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
okequote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: