Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ieeeh
stoppen met school
Als je dan van die oude klasgenoten tegenkomt die een tussenjaar hebben genomen. Wat een kutleven moet dat zijn zeg. Beetje hele dag overal hangen en af en toe beetje vakken vullen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?
nein. want je bent mn vriendje niet meerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
maar met mij wel. Ik ben de eindbaas
een ippa van Jhaliquote:Op donderdag 28 november 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok kan ik schadevergoeding krijgen?
Ja hequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Je kunt een jaar minder snel aan de bak dus je loopt gemiddeld 12.000 euro mis. Had een keer uitgerekend.En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken![]()
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as fquote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
nein. want je bent mn vriendje niet meer
Wat een boeiende bijdrage.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
IDIOFJSODIFJOIDJ HUIDHF as f
GKJDFGIOUH *$#& TH*$# 3
23 3298 y8932 3r 3erf3 yr5798
stommerik
Ja als vakkenvuller met 100 euro per maandquote:Op donderdag 28 november 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
En uiteindelijk werk je het jaar dat je een tussenjaar neemt wel![]()
Kan je beter een leuke reis gaan maken ofzo![]()
Maarja
geld![]()
Of DUO als hoofdsponsor gebruiken
Welk nummer?quote:
quote:
Volgens mij denkt inso dat jij boos op hem bent en denk jij dat inso boos op jou is. Maar dat jullie eigenlijk helemaal niet boos op elkaar zijn omdat jullie maar wat zaten te jennen.quote:
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.quote:
okequote:Op donderdag 28 november 2013 20:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal luisteren en daarna mijn mening geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |