HAHAHAquote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEE HALLOOOO HIER MET DE BRANDWEER
quote:
Hmmm ja dat wel daarom probeer ik ook wel hoge cijfers te halen maar vaak val je aan het eind van de tentamenweek toch weer terug in van ja genoeg geleerd word een mooie 6quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef Interv het volgende:
[..]
In mijn toekomstige vakgebied kijken ze (vaak) wel naar hoge cijfers en nemen ze liever iemand met hoge cijfers dqn lage cijfers aqn.
Prima, prima. Ik wil niet zeggen dat ik het wel alleen af kan, maar ik kon het de afgelopen tijd wel alleen af.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEEEE COLLEGA
hoe gaat het op de zaak?![]()
Ik ben een beetje egoïstisch snap dat dan
Onvoldoende is onvoldoende.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je zo vaak van school switchen damnit
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.quote:
Zelfkennis broeder, het beste wat je kan hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima, prima. Ik wil niet zeggen dat ik het wel alleen af kan, maar ik kon het de afgelopen tijd wel alleen af.
Maar toch ben ik blij dat je terug bent.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.
ja maar zo werkt dat niet op het HBO. 0 studiepunten EINZZZZZquote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze had vorige keer echt een goede. Dus staat gemiddeld een voldoende.
Ja inso zei dat of zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja inso zei dat of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Druk met alles behalve FOK!quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor
Met jou ook? Waarom ben je de laatste tijd zo weinig online?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: