haha mods kunnen niet bannen hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
haha tjacka gaat nu cachie bannen haha
neequote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
haha tjacka gaat nu cachie bannen haha
nee ze nsb'en ze allen door.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha mods kunnen niet bannen haha
Tjacka is veranderd.quote:
Wat is jouw naam?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarom ben ik ook benieuwd.
Prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, vanavond ga ik ook gewoon om half 9 ER kijken. Kijken we dan tegelijk?!
Serieus?quote:
Duuude, echt niet. Wel geminderd dan?! Ja bij mij gaat het fucking goed hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
CrackIk ben nog steeds niet gestopt met roken
Hoe zit het met jou?
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die naam zag ik niet aankomen.![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duuude, echt niet. Wel geminderd dan?! Ja bij mij gaat het fucking goed hoor. Heb al 3 weken geen sigaret aan geraakt. Drie weken geleden ééntje en daarvoor ookal twee weken niet en zo gaat het steeds. Precies wat ik wil
.
wauwquote:Op donderdag 28 november 2013 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, ik had mn eerste hardloopwedstrijd en ik werd 10e van de 163 vrouwen met een tijd van 24:42 minuten op de 5 km. GOED HE.
Slechtquote:Op donderdag 28 november 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook niet. Ik rook nu veel meer.
Goed, ik hoopte al dat het zo'n reden wasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is zo schattig en ik vind jou toch wel beetje een stoere chick.
Mja, komt omdat ik college van 9-5 heb en iedere 45 min een kwartiertje pauze en dan ga ik met m'n rookmattie naar buiten en gaan we roken.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slecht. Ja ik wil gewoon écht niet vast roken want ik vind het mn geld gewoon echt niet waard. En het komt ook doordat ik serieus ging hardlopen en dan vond ik dat ook krom
.
Mja, komt ook doordat ik een meisje met dezelfde naam kende. Zij is echt totaal anders dan hoe jij bent.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk trouwens dat Maartje wel bij me past als je me kent. Niet dat ik dan ineen wel poppetje bent maar dan ga je de naam Maartje gewoon anders zien.. Denk ik.
Ik zie niet in waarom een college van 9-5 een reden is om te rokenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, komt omdat ik college van 9-5 heb en iedere 45 min een kwartiertje pauze en dan ga ik met m'n rookmattie naar buiten en gaan we roken.En dat iedere pauze.
Ach, ooit stop ik. Ooit. Nu van het leven genieten.
HAD IK AL GEZEGD DAT IK NAAR STOCKHOLM BEN GEWEEST MET JORDY?omg.
Mjaa, maar ik ken ook Ezels en dat zijn ook wel andere types dan dat jij bentquote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, komt ook doordat ik een meisje met dezelfde naam kende. Zij is echt totaal anders dan hoe jij bent.
"Heet je Maartje omdat je in maart bent geboren?!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Heet je Maartje omdat je in maart bent geboren?!![]()
![]()
![]()
"
WAT DENK JE NOU ZELF![]()
Je mist een letter.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mjaa, maar ik ken ook Ezels en dat zijn ook wel andere types dan dat jij bent
HIHAHO
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(quote:
Ja, mag ik dat dan ook weten?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mist een letter.![]()
Mijn naam is ook niet zo 'spectaculair' of zo. Lekker simpel, iets te misschien.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(
[..]
Ja, mag ik dat dan ook weten?Dm?
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(
[..]
Ja, mag ik dat dan ook weten?Dm?
Zo heet ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Ryan
(hahaha)
O?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
Ik zie wel al wie de komende week dagelijks de meeste posts gaat hebben.
Huh, wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
crack wat doe jezoveel moeite en dan omg
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt te vaak voor.
Maar de combinatie met mijn achternaam vind ik nog wel leuk.
Zie je, nog beetje in trappen ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Damn, jij kan het ook echt niet hè.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Damn, jij kan het ook echt niet hè.
Jij.quote:
Ben helemaal in de war nu.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
het is allemaal verdomd logisch, crackie
Moet je niet deze week?quote:
Ik had je kunnen helpenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:45 schreef essnhills het volgende:
Oké, het eindoordeel van mijn ei-loze vegetarische quiche:
Het rook heerlijk en nog helemaal heel zag het er goed uit.
Eenmaal aangesneden bleek dat het veel te vochtig was en viel het allemaal uit elkaar, eenmaal opgeschept leek het op een lasagne met roomsaus.
De smaken waren prima en wel voor herhaling vatbaar, maar dan niet als quiche..
quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, morgen t/m maandag is Jordy hier, dus vrijgevraagd.
Ik mocht nietquote:
Hij is helemaal op gegaanquote:
Jordy woont toch niet zo ver?quote:
Ik ging maar 1 quiche maken en we waren al met z'n drieënquote:
O echt?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Omg, jullie werken bij dezelfde Appie!
nooit.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
etsu heeft over mij zitten roddelen
arme jijquote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt?
2 weken geleden ofzo moest ik op zondag en zij ook (dacht ik, ofja, zag ik op het rooster), in de pauze ging ik kijken bij de kassa's MAAR IK ZAG GEEN LBtoen even appen en blijkt dus dat ze van t rooster is gehaald en heb ik dr nog steeds niet kunnen zien
ja maar ik ben zo vaak bij hem geweest en het wordt wel eens tijd dat die naar groningen gaat en wat van groningen gaat zien.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jordy woont toch niet zo ver?
ik heb jou en jordy wel gezienquote:Op donderdag 28 november 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O echt?
2 weken geleden ofzo moest ik op zondag en zij ook (dacht ik, ofja, zag ik op het rooster), in de pauze ging ik kijken bij de kassa's MAAR IK ZAG GEEN LBtoen even appen en blijkt dus dat ze van t rooster is gehaald en heb ik dr nog steeds niet kunnen zien
i know, het schijnt dat ik je omver heb gelopen, maar dat had ik niet doorquote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb jou en jordy wel gezien
Zo klein ben ik nietquote:Op donderdag 28 november 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
i know, het schijnt dat ik je omver heb gelopen, maar dat had ik niet door
Die in Rotterdam.quote:
Hoe klein ben jij eigenlijk?quote:
Ik heb echt niemand gezien.quote:
1,57 mquote:
Gaat solliciterenquote:
no shitquote:
Kan je niet DM'en?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb echt niemand gezien.Ik was ook niet goed bij m'n hoofd ofzo toen.
Oja, antwoord op DM: in Groningen.
OMG ik ben groterquote:
OMG ik ben groterquote:
Ja maar voor mij gebeurt dat niet zo vaak jaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
OMG ik ben groter
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespotquote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
ELBEETJE, ZUSJELIEF! Wie heb jij nou allemaal gemeet? Ik moet een beetje op de hoogte zijn daarvan als zus.
Okequote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar voor mij gebeurt dat niet zo vaak ja
quote:
ben ik knap?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespot
Ik niemandquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespot
Waren die meets ook echt allemaal gepland?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren die meets ook echt allemaal gepland?
heh. Timmmmm?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet over jullie tweequote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]Gespot is wat anders dan gepland.
Huh wat, ik dacht dat je broertje ook had ontmoet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
'allemaal'quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet over jullie twee
Je liep een beetje heel kromquote:
Hoezo krom?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je liep een beetje heel krommaar verder heb je wel een leuke gezicht
quote:
Fopje was bij m'n kassa en ik had dat niet door. Niet dat 'ie zei dat ie een FOK!ker wasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren die meets ook echt allemaal gepland?
Quasimodoquote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Nee shit, die bedoel ik niet. Ik bedoel die vna klokkenluider van notre dam ofzo
Joaquote:
Neequote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh wat, ik dacht dat je broertje ook had ontmoet?![]()
Oh, nog best watquote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fopje was bij m'n kassa en ik had dat niet door. Niet dat 'ie zei dat ie een FOK!ker was
De rest gepland
Jaaa, diequote:
Nee, maar die zie ik vast een keer op school.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat je Watertornado ook had ontmoet. Of ken jij die helemala niet? Ben in de war![]()
erg hequote:
Ohhquote:Op donderdag 28 november 2013 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar die zie ik vast een keer op school.
Doe eens steam?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nog best wat. Ook vrienden aan over gehouden?
[..]
Jaaa, die
Ja, weet ik niet?quote:
Neequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet?
Je liep gewoon krom. Je bent trouwens echt lang
Van de meets? Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nog best wat. Ook vrienden aan over gehouden?
[..]
Jaaa, die
Jawel maar had je niet zo lang geschatquote:
In Zeelandquote:
Oooooohhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daten?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar had je niet zo lang geschat
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oooooohh
Jullie zeiden eerder al T, en toen wist ik niet wie jullie bedoelden, maar jullie bedoelen Tchock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doh.
quote:
Ja nouquote:
[..]
Oooooohh
Jullie zeiden eerder al T, en toen wist ik niet wie jullie bedoelden, maar jullie bedoelen Tchock
OOOOHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met alleen maar mannen. Dat moet hij vast fijn gevonden hebben!
[..]
Oooooohh
That's me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zoveel zijn het er nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
Poeh, wel even wennen, zoveel quote-alerts.
Smeer zequote:
Ik zit niet in alleen deze SC.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet
Ik ook nietquote:
Hij kwam voor mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
Etsu beloofde mij plechtig hier weg te blijven.
no shitquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Pizza met zalm, mozzarella en rucola in m'n oven. Da's toch beter dan een 'bun'.
I know, maar ik miste Crack_.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
Etsu beloofde mij plechtig hier weg te blijven.
Oooooohhhhhquote:
Ja hoiquote:
Zalmquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Pizza met zalm, mozzarella en rucola in m'n oven. Da's toch beter dan een 'bun'.
OOOOOOOOOHHHHHHHHHquote:
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Zat al op de pizza.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.
Deze man weet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.
Ok maar het is nogal gebruikelijk om de pizza te bakken en de rucola er dan vers op te gooien zodat je contrast hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zat al op de pizza.En de pizza ziet er lekker uit.
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
O.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok maar het is nogal gebruikelijk om de pizza te bakken en de rucola er dan vers op te gooien zodat je contrast hebtNu is 't straks een verschrompeld rommeltje.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
Ben je al gewend aan je pizza's kussens Beer?ik slaap nog elke nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef toe, ze liggen lekkerquote:
ik vind het ontzettende baggerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Marco001 het volgende:
Ik weet dat het nep is, maar het blijft leuk; dat Beschuldigd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ontzettende bagger
patatquote:
Je kunt er spul uithalen als je wiltquote:
kwestie van exen vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hee wtf wat heb je op
wij hebben al bijna een jaar een relatie man.
neuh, zakt welquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt er spul uithalen als je wilt
omgomg welke masters?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dinsdag (of woensdag?) naar de VU in Amsterdam. Masteravond alles SPANNEND HOOOORR
Nu wel komisch, kerel die volledig doorgedraait is; rand de buurvrouw aan terwijl zijn eigen vrouw even een cd-tje opzet enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
succesiequote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dinsdag (of woensdag?) naar de VU in Amsterdam. Masteravond alles SPANNEND HOOOORR
Nah. Gewoon mayoquote:
je wilde niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
exen? we ifojasod fj9ohj3io f
ben je vreemdgegaan
foei
af
Health sciences is de enige. Global health lijkt me ook super tof maar daar zijn de toelatingseisen tyfus hoogquote:
naja, kwenie hoor, maar ik ben verder gegaan met mn leven enzoo, en heb een nieuwe.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
aah
dat was een geintje natuurlijk
hihiahaihiah
Wat zijn de toelatingseisen bij health sciences dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Health sciences is de enige. Global health lijkt me ook super tof maar daar zijn de toelatingseisen tyfus hoog.
Een nieuwe fiets?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja, kwenie hoor, maar ik ben verder gegaan met mn leven enzoo, en heb een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets?
Nog steeds fiscaal recht aan het studeren?
Ben je dik dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt er dik van dus jammur.
iets met accountancy toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ff mijn P proberen te fixen dit jaar
Ja.quote:
hai MUTOquote:
hallo nodigquote:
Hoi Sof, hoi.quote:
Oh dan kan het toch.quote:
hbo diploma die aansluit bij health sciences + master assessment gehaald.. dacht ikquote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat zijn de toelatingseisen bij health sciences dan?
Totaal geen verstand van.
whatsupquote:
toe maar toe maar.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
was stom en vond er geen reet aan.
nu notarieel recht en rechtsgeleerdheid. 2 studies dus.
Gaat goed hoor. Bij jou?quote:
O oke, wat is een master assesment ooit?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hbo diploma die aansluit bij health sciences + master assessment gehaald.. dacht ik.
5 studies?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
toe maar toe maar.
Ik doe nu eerste jaar accountantcy, bedrijfseco, fiscaal recht en economie en financial service management. Nog geeeen idee wat ik moet kiezenDenk dat het be of ac word. Nog tips?
haiiiiiquote:
Gaat superquote:
In juni/juli (hoop ik)quote:Op donderdag 28 november 2013 20:24 schreef Interv het volgende:
[..]
O oke, wat is een master assesment ooit?En wanneer ben je klaar me je hbo?
Ja, maar nu niet.quote:
Whaha, en nu blijkt dat die een hersentumor heeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Awwh, dat is vervelendquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet.
Ben sowieso weer eens ziek. Zo van spierpijn keelpijn lichaampijn verkouden. Vreselijk.
Nog steeds goed. Net als bij mijn post die je quote.quote:
Hmm het eerste jaar is gemengd met die 4 studie's. Fiscaal recht lijkt mij idd niet wat. Teveel in een stom wetboek moeten kijken. Keuze's zijn lastigquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
5 studies?![]()
nouja, fiscaal recht moet je gewoon liggen, het is echt droge stof en daar kwam ik gewoon niet doorheen. het interesseerde me ook niet zo en dat maakt het moeilijk en dan is het stom.
bedrijfseco vind ik wel leuk, volg nu een vakje hoe je een notaris kantoor moet ondernemen en onderhouden enzo.
de rest geen ervaring mee.
Ziek zijn is gewoon kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh, dat is vervelend
Ik haat verkouden zijnHeb altijd wel verstopte neus, maar als ik verkouden ben dan voel ik me net alsof ik dood ga
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog steeds goed. Net als bij mijn post die je quote.
Waarom super?
jaaaaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
haiiiii
ja gaat super, met jou?
Ja true.quote:
Goed zegquote:
O leukkk, je wil dus niet gaan werken binnen het vakgebied waarin je dan bent afgestudeerd?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In juni/juli (hoop ik). Ja, beetje basistoets voor die health sciences.. Maar weet nog niet precies. Ga ik volgende week allemaal horen1
Jaquote:
yessssssssssssssssquote:
dat wetboek is idd stom.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm het eerste jaar is gemengd met die 4 studie's. Fiscaal recht lijkt mij idd niet wat. Teveel in een stom wetboek moeten kijken. Keuze's zijn lastig
Jaaaa ik ook godverdomme kak. Ik vind het echt zwaaaaar klote, ik kan niet ademen dus ik adem via m'n mond zo dicht zit mijn neus.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwh, dat is vervelend
Ik haat verkouden zijnHeb altijd wel verstopte neus, maar als ik verkouden ben dan voel ik me net alsof ik dood ga
Nee, heb nog geen zin om al te beginnen met werken. En nu heb ik de tijd nog en de kans.. Wil graag mn kennis verbredenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef Interv het volgende:
[..]
O leukkk, je wil dus niet gaan werken binnen het vakgebied waarin je dan bent afgestudeerd?
Ik ben jaloers, wil ook zsm een diploma
Dat is zo kutquote:Op donderdag 28 november 2013 20:29 schreef Interv het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook godverdomme kak. Ik vind het echt zwaaaaar klote, ik kan niet ademen dus ik adem via m'n mond zo dicht zit mijn neus.
Ik word echt gek.
En moet ook nog van alles doen. Ik wil gewoon in mijn bed liggen huilen over het leven. En series kijken ofzo.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja5,6
Ben er wel blij mee. Hoogste cijfer wat hij ooit geeft voor een brief is een 7 zei hij
Inderdaad. Net melk met honing op. Goed hè?quote:
quote:
Ja, sowieso de beste keuze nu je nog 'jong' bent. Maar een diploma op zak is sowieso fijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb nog geen zin om al te beginnen met werken. En nu heb ik de tijd nog en de kans.. Wil graag mn kennis verbreden.
Ik heb liever hoger hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
5,5 mentaliteit![]()
Bij ons is het al helemaal een 5,5 mentaliteit, je haalt de toets of je haalt hem niet
Belastingwetten 2013 heb ikquote:Op donderdag 28 november 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wetboek is idd stom.
heb nu in totaal 3 wetboeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |