Zalmquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Pizza met zalm, mozzarella en rucola in m'n oven. Da's toch beter dan een 'bun'.
OOOOOOOOOHHHHHHHHHquote:
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Pizza met zalm, mozzarella en rucola in m'n oven. Da's toch beter dan een 'bun'.
Zat al op de pizza.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.
Deze man weet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rucola moet je niet in de oven doen daar wordt 't vies van.
Ok maar het is nogal gebruikelijk om de pizza te bakken en de rucola er dan vers op te gooien zodat je contrast hebtquote:Op donderdag 28 november 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zat al op de pizza.En de pizza ziet er lekker uit.
OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
O.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ok maar het is nogal gebruikelijk om de pizza te bakken en de rucola er dan vers op te gooien zodat je contrast hebtNu is 't straks een verschrompeld rommeltje.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
Ben je al gewend aan je pizza's kussens Beer?ik slaap nog elke nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef toe, ze liggen lekkerquote:
ik vind het ontzettende baggerquote:Op donderdag 28 november 2013 20:14 schreef Marco001 het volgende:
Ik weet dat het nep is, maar het blijft leuk; dat Beschuldigd.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ontzettende bagger
patatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |