Daten?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar had je niet zo lang geschat
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oooooohh
Jullie zeiden eerder al T, en toen wist ik niet wie jullie bedoelden, maar jullie bedoelen Tchock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doh.
quote:
Ja nouquote:
[..]
Oooooohh
Jullie zeiden eerder al T, en toen wist ik niet wie jullie bedoelden, maar jullie bedoelen Tchock
OOOOHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Met alleen maar mannen. Dat moet hij vast fijn gevonden hebben!
[..]
Oooooohh
That's me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zoveel zijn het er nietquote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
Poeh, wel even wennen, zoveel quote-alerts.
Smeer zequote:
Ik zit niet in alleen deze SC.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er niet
Ik ook nietquote:
Hij kwam voor mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
Etsu beloofde mij plechtig hier weg te blijven.
no shitquote:Op donderdag 28 november 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
Pizza met zalm, mozzarella en rucola in m'n oven. Da's toch beter dan een 'bun'.
I know, maar ik miste Crack_.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:04 schreef Tchock het volgende:
Etsu beloofde mij plechtig hier weg te blijven.
Oooooohhhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |