Duuude, echt niet. Wel geminderd dan?! Ja bij mij gaat het fucking goed hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
CrackIk ben nog steeds niet gestopt met roken
Hoe zit het met jou?
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, die naam zag ik niet aankomen.![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duuude, echt niet. Wel geminderd dan?! Ja bij mij gaat het fucking goed hoor. Heb al 3 weken geen sigaret aan geraakt. Drie weken geleden ééntje en daarvoor ookal twee weken niet en zo gaat het steeds. Precies wat ik wil
.
wauwquote:Op donderdag 28 november 2013 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Etsu, ik had mn eerste hardloopwedstrijd en ik werd 10e van de 163 vrouwen met een tijd van 24:42 minuten op de 5 km. GOED HE.
Slechtquote:Op donderdag 28 november 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook niet. Ik rook nu veel meer.
Goed, ik hoopte al dat het zo'n reden wasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is zo schattig en ik vind jou toch wel beetje een stoere chick.
Mja, komt omdat ik college van 9-5 heb en iedere 45 min een kwartiertje pauze en dan ga ik met m'n rookmattie naar buiten en gaan we roken.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slecht. Ja ik wil gewoon écht niet vast roken want ik vind het mn geld gewoon echt niet waard. En het komt ook doordat ik serieus ging hardlopen en dan vond ik dat ook krom
.
Mja, komt ook doordat ik een meisje met dezelfde naam kende. Zij is echt totaal anders dan hoe jij bent.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk trouwens dat Maartje wel bij me past als je me kent. Niet dat ik dan ineen wel poppetje bent maar dan ga je de naam Maartje gewoon anders zien.. Denk ik.
Ik zie niet in waarom een college van 9-5 een reden is om te rokenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, komt omdat ik college van 9-5 heb en iedere 45 min een kwartiertje pauze en dan ga ik met m'n rookmattie naar buiten en gaan we roken.En dat iedere pauze.
Ach, ooit stop ik. Ooit. Nu van het leven genieten.
HAD IK AL GEZEGD DAT IK NAAR STOCKHOLM BEN GEWEEST MET JORDY?omg.
Mjaa, maar ik ken ook Ezels en dat zijn ook wel andere types dan dat jij bentquote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, komt ook doordat ik een meisje met dezelfde naam kende. Zij is echt totaal anders dan hoe jij bent.
"Heet je Maartje omdat je in maart bent geboren?!quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Heet je Maartje omdat je in maart bent geboren?!![]()
![]()
![]()
"
WAT DENK JE NOU ZELF![]()
Je mist een letter.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mjaa, maar ik ken ook Ezels en dat zijn ook wel andere types dan dat jij bent
HIHAHO
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(quote:
Ja, mag ik dat dan ook weten?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je mist een letter.![]()
Mijn naam is ook niet zo 'spectaculair' of zo. Lekker simpel, iets te misschien.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(
[..]
Ja, mag ik dat dan ook weten?Dm?
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vraag kreeg ik vroeger. Maarja, ik kreeg ook de vraag of één van mn ouders niet toevallig een neger is omdat ik dikke lippen heb. Ja wtf, wat een vragen heb ik moeten doorstaan he':'(
[..]
Ja, mag ik dat dan ook weten?Dm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |