Je kunt er spul uithalen als je wiltquote:
kwestie van exen vergetenquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hee wtf wat heb je op
wij hebben al bijna een jaar een relatie man.
neuh, zakt welquote:Op donderdag 28 november 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt er spul uithalen als je wilt
omgomg welke masters?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dinsdag (of woensdag?) naar de VU in Amsterdam. Masteravond alles SPANNEND HOOOORR
Nu wel komisch, kerel die volledig doorgedraait is; rand de buurvrouw aan terwijl zijn eigen vrouw even een cd-tje opzet enzoquote:Op donderdag 28 november 2013 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het ontzettende bagger
succesiequote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dinsdag (of woensdag?) naar de VU in Amsterdam. Masteravond alles SPANNEND HOOOORR
Nah. Gewoon mayoquote:
je wilde niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
exen? we ifojasod fj9ohj3io f
ben je vreemdgegaan
foei
af
Health sciences is de enige. Global health lijkt me ook super tof maar daar zijn de toelatingseisen tyfus hoogquote:
naja, kwenie hoor, maar ik ben verder gegaan met mn leven enzoo, en heb een nieuwe.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
aah
dat was een geintje natuurlijk
hihiahaihiah
Wat zijn de toelatingseisen bij health sciences dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Health sciences is de enige. Global health lijkt me ook super tof maar daar zijn de toelatingseisen tyfus hoog.
Een nieuwe fiets?quote:Op donderdag 28 november 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
naja, kwenie hoor, maar ik ben verder gegaan met mn leven enzoo, en heb een nieuwe.
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets?
Nog steeds fiscaal recht aan het studeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |