OMG ik ben groterquote:
Ja maar voor mij gebeurt dat niet zo vaak jaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
OMG ik ben groter
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespotquote:Op donderdag 28 november 2013 19:51 schreef Ezell het volgende:
ELBEETJE, ZUSJELIEF! Wie heb jij nou allemaal gemeet? Ik moet een beetje op de hoogte zijn daarvan als zus.
Okequote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar voor mij gebeurt dat niet zo vaak ja
quote:
ben ik knap?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespot
Ik niemandquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick, Dientje, Krabs, Fok-it, Timmmmm, Fopje (sort of) en Jordy en Etsu gespot
Waren die meets ook echt allemaal gepland?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren die meets ook echt allemaal gepland?
heh. Timmmmm?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet over jullie tweequote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]Gespot is wat anders dan gepland.
Huh wat, ik dacht dat je broertje ook had ontmoet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
'allemaal'quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb het toch ook niet over jullie twee
Je liep een beetje heel kromquote:
Hoezo krom?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je liep een beetje heel krommaar verder heb je wel een leuke gezicht
quote:
Fopje was bij m'n kassa en ik had dat niet door. Niet dat 'ie zei dat ie een FOK!ker wasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waren die meets ook echt allemaal gepland?
Quasimodoquote:Op donderdag 28 november 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Nee shit, die bedoel ik niet. Ik bedoel die vna klokkenluider van notre dam ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |